این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

باسکول 200 کیلوگرمی محک

در تهران مرکز, فردیس | اتوماسیون صنعتی

باسکول دیجیتالی 200 کیلویی محک

باسکول محک 200 کیلویی مدل MDS 13000 تولیدی شرکت توزین توان سنجش بانام تجاری باسکول صنعتی محک در ایران تولید وشناخته شده است .باسکول محک 200کیلویی دارای کفه استیل می باشد وابعاد کفه باسکول فروشگاهی محک200کیلویی 50*50می باشد. باسکولت صنعتی محک دارای گارد فلزی جهت تکیه اجناس پر حجم و توزین دقیق باسکول می باشد.


باسکول صنعتی 200 کیلویی محک مدل 13000

باسکول محک 200 کیلویی مدل mds 1300 تولیدی شرکت توزین توان سنجش بانام تجاری باسکول صنعتی محک در ایران تولید وشناخته شده است . باسکول محک 200 کیلویی دارای کفه استیل می باشد وابعاد کفه باسکول فروشگاهی محک 200 کیلویی 50*50 می باشد.

باسکول صنعتی محک دارای گارد فلزی جهت تکیه اجناس پر حجم و توزین دقیق باسکول می باشد.

باسکول فروشگاهی محک 200 کیلوگرم دارای علمک و2عدد دسته متصل به علمک باسکول می باشد که جهت سهولت در امر حمل ونقل باسکول دیجیتالی محک امکان پذیر باشد باسکول دیجیتالی محک 200 کیلویی مدل 13000 دارای 25 ماه گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش باسکول محک می باشد .

شرکت توزین توان سنجش تولید کننده باسکول محک مدل های متفاوتی از جمله باسکول متحرک که نمایشگر باسکول به همراه ستون با چهار پایه جدا از باسکول محک می باشد .

در صورتی که مشتری احتیاج به باسکول چرخ دار داشته باشد شرکت محک این قابلیت را داردکه گاری اماده ای جهت نصب باسکول بر روی ان به مشتری ارائه نماید تا کاربر از باسکول به عنوان باسکول چرخدار یا باسکول میدان باری استفاده نماید .باسکول 200 کیلویی محک مدل MDS 13000 از بدنه کاملا فلزی ومقاوم برخورداراست .

تعمیر باسکول توسط کارشناسان مجرب ایمن تراز امکان پذیر است . باسکول محک دارای یک لودسل می باشد. لودسل باسکول دیجیتال محک تا ظرفیت 200 کیلوگرم تحمل بار دارد ومدل لودسل باسکول صنعتی محک kas کره می باشد که این مدل لودسل در بازار به عنوان یکی از بهترین ودقیق ترین لودسل شناخته شده است .نمایشگر توزین باسکول دیجیتالی محک قابلیت تنظیم در زاویه عمودی می باشد .


باسکول دیجیتال به دستگاهی اطلاق می گردد که دارای کفه ی توزین با ابعاد بزرگ به همراه نمایشگر باسکول دیجیتالی می باشد که جهت استفاده در کارخانه ها و فروشگاه هایی می باشد که دارای مواد حجیم با وزن بالا هستند که با ترازوی دیجیتالی امکان توزین وجود ندارد و نیاز به استفاده از باسکول فروشگاهی یا باسکول صنعتی می باشد تا کالا و مواد را به راحتی بتوان توزین نمود .

باسکول فروشگاهی معمولا مصرف فروشگاهی داشته و به صورت ثابت یا به صورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرد .

بهترین برند باسکول دیجیتال در مصارف فروشگاهی ، باسکول پند و محک می باشد که با داشتن کفه ی توزین پهن ، با دقت بالا توزین نموده و با بالا رفتن وزن حساسیت توزین حفظ می گردد و بدنه ی باسکول دارای کیفیت بالا و ضربه گیر می باشد .

باسکول دیجیتال مدل MDS13000
1. کفه استیل باسکول دیجیتالی 50cm در 50cm می باشد.
2. ساختار انتقال وزن تمام فلزی با استحکام بسیار بالا.
3. قاب نمایشگر باسکول 200 کیلویی از مواد ABS و پلی کربنات با استحکام فوق العاده و پایداری رنگ در مقابل نور خورشید می باشد.
4. چرخش عمودی نمایشگر باسکول به اندازه 90 درجه که در زوایای 22 درجه قفل می شود.
5. چرخش افقی نمایشگر باسکول به اندازه 180 درجه است .
6.در صورت درخواست مشتری نمایشگر متحرک باسکول با طول کابل 5 متر امکان پذیر می باشد.
7. نمایشگر باسکول دیجیتال 200 کیلویی با استفاده از LED red 7-segment با قابلیت نوری بالا، قابل مشاهده در شب و محیطهای کم نورمی باشد.
8. دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن یکی از ویژگیهای برتر باسکول 200 کیلویی محک مدل mds 13000 می باشد.
9. کارکرد طبیعی باسکول در ولتاژهای مختلف برق شهر 90ولت تا 250ولت(Free Voltage) .
10. مجهز به باطری قابل شارژ داخلی جهت استفاده در زمان های قطع برق.


قابلیت های باسکول دیجیتال مدل MDS13000

باسکول 200 کیلویی محک دارای 10 حافظه ثبت قیمت کالا می باشدوامکان پارسنگ برای برآورد وزن خالص کالا می باشد.

این مدل باسکول دیجیتالی قابلیت تنظیم ساعت و تقویم را دارد.باسکول دیجیتال 200 کیلویی محک قابلیت انتخاب دقت توزین برای مصارفی که توزین کالا دقت بالایی نیاز دارد امکان پذیر می باشد.

باسکول 200 کیلویی قابلیت صفر کننده خودکار (Auto zero tracking) راداراست ونمایشگر باسکول 200 کیلویی محک میزان استفاده دستگاه از باطری را به کاربر نشان می دهدوامکان آلارم هشدار دهنده وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه باسکول به این معنی که اگر مشتری بار بیش از حد ظرفیت باسکول دیحیتال برروی کفه باسکول قرار دهد .

نمایشگر شروع به آلارم هشدار می نماید تا کاربر متوجه این موضوع گردد.در صورت نیاز مشتری باسکول فوق این قابلیت رادارد که باوارد کردن کلمه رمز (Password) برای جلوگیری از استفاده افراد غیر مجاز از باسکول دیجیتالی وهمچنبن امکان اتصال به کامپیوتر را داراست .

باسکول 200 کیلویی امکان اتصال به نمایشگر دوم جهت کنترل باسکول از فاصله دور را برای مشتری در صورت درخواست فراهم می سازد.در صورتی که مشتری برای توزین کالاهای خود نیاز به چاپ فاکتور داشته باشد باسکول دیجیتالی محک 200 کیلویی قابلیت اتصال به چاپگر با امکان چاپ فاکتور فروش شامل نام کالا، نام فروشگاه، تاریخ و ساعت فروش می باشد.

باسکول دیجیتال محک یا به نوعی باسکول محک 200 کیلویی مدل MDS 13000 در ظرفیت 200 کیلویی و 300 کیلویی جزءمحصولات باسکول دیجیتالی محک می باشد.
ابعاد کفه باسکول محک 50 در 50 و برای باسکول 200 کیلویی محک 70 در 70 می باشد.

این باسکول کاملا صنعتی بوده و قابلیت کارکرد با برق وباطری را دارد.

باسکول 200 کیلویی محک دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس ازفروش میباشد.

بسته بندی این باسکول بسیار محکم بوده به جهت حمل ونقل وارسال به تمام نقاط کشور.


باسکول 200 کیلوگرم محک ، ترازو 200 کیلوگرمی پند ، ترازوی 200 کیلوگرم پند ، باسکول 200 کیلوگرمی پند ، باسکول 200 کیلوگرم پند ، باسکول دیجیتال 200 کیلوگرمی ، باسکول دیجیتالی 200 کیلوگرم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا