این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج تماس بگیرید

ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج

%100
  • تهران تهران شمال
11
ماساژ سوئدی - ریلکسی 500,000 تومان

ماساژ سوئدی - ریلکسی

%0
  • تهران تهران غرب

آگهی های مرتبط

کرم لاغری و چربی سوز کاسه ای هات ویتا HOT VITA تماس بگیرید
1
ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج تماس بگیرید

ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج

%100
  • تهران تهران شمال
لاغری فوری در طول دو ماه 980,000 تومان

لاغری فوری در طول دو ماه

%0
  • تهران تهران غرب
11
ماساژ سوئدی - ریلکسی 500,000 تومان

ماساژ سوئدی - ریلکسی

%0
  • تهران تهران غرب
طب سنتی دکتر جوادزاده 0 تومان

طب سنتی دکتر جوادزاده

%0
  • البرز کرج
ماساژ در منزل نیاوران 0 تومان

ماساژ در منزل نیاوران

%0
  • تهران تهران شمال
ماساژ آرامش ایرانیان تماس بگیرید

ماساژ آرامش ایرانیان

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

5
ماساژ حرفه ای در محل 100,000 تومان

ماساژ حرفه ای در محل

%100
  • تهران شمال
ماساژ حرفه ای تماس بگیرید

ماساژ حرفه ای

%0
  • تهران غرب
5
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران شمال
1
ماساژ در منزل توسط خانم 0 تومان

ماساژ در منزل توسط خانم

%0
  • تهران شرق
6
ماساژ در منزل تهران.......آنلاین ماساژور آقا تماس بگیرید
7
ماساژ درمانی.ریلکسی.زوج. و اموزش. مدل و.... تماس بگیرید
ماساژ خصوصی در منزل 500,000 تومان

ماساژ خصوصی در منزل

%25
  • تهران شرق

معجون لاغری

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

بسته لاغری
این معجون ترکیبی از چند گیاه دارویی است که لاغرکننده بوده و آب کننده چربی می باشد. گیاه های موجود در این ترکیب شامل زیره سیاه، کرفس، زنیان، بابونه و آلوئه ورا می باشند.
بسته لاغری شامل 9 بسته 1 لیتری عرقیجات به شرح ذیل می باشد

نام محصول

زیره سیاه
کرفس
زنیان
بابونه
آلوئه ورا
جمع

بسته لاغری

ترکیبات
زیره
کرفس
زنیان
بابونه
آلوئه ورا

نحوه مصرف
روزی دو فنجان یکی صبح و دیگری شب نیم ساعت قبل از غذا

زیره
زیره بادشکن و ضد نفخ است. رطوبت را برطرف می کند و تقویت کننده معده و کبد است. اشتها را تحریک می کند و باعث لاغری می شود. با تاثیر بر روی عصب معده جلوی سکسکه را می گیرد. ورم طحال را از بین می برد و اسهال را معالجه می کند. از طرفی درمان یبوست نیز هست. شیردهی را افزایش می دهد و چون دارای هورمون های جنسی است، میل جنسی را افزایش می دهد. روی میزان خونریزی و قطع خونریزی دوران قاعدگی تاثیر می گذارد. عرق را زیاد می کند و بوی بد آن را برطرف می کند و خاصیت ضدعفونی کننده و میکروب کشی دارد.

کرفس
کرفس دارای مواد معدنی منیزیوم و پتاسیم می باشد که برای آرامش اعصاب و بیماریهای روحی مفید می باشند. کرفس همچنین دارای مقدار زیادی ویتامینهای ک. و سی است که آنتی اکسیدان بوده ، موجب کاهش تورم بافت های بدن، سم زدایی و مبارزه با روماتیسم و بیماری های سرطانی می گردند.

کرفس از معدود گیاهانی است که می توان آن را همزمان با میوه ها و گیاهان دیگر مصرف کرد و باعث دشواری در گوارش نمی گردد. برای نمونه با آب انگور و سیب (برای مبارزه با روماتیسم)، با زنجبیل (برای مبارزه با میگرن و سردرد) و با لیموترش (برای مبارزه با سرماخوردگی و قند بالای خون)

کرفس مقدار کمی کالری ولی مقدار زیادی الیاف غذایی دارد که اگرچه گواردن کامل آنرا سخت می کند، اما آن را از معدود غذاهایی می کند که کالری منفی دارند و باعث کمبود اشتها و کاهش وزن می شوند.

زنیان
زنیان از جمله گیاهان دارویی مفید است به نظر ناشناخته می آید ولی خواص بسیاری دارد به صورت عرق و خود گیاه هم مصرف می شود. تقریبا خاصیت مهم ان میکرب کشی ان است .

زنیان یا زینان که در عربی به" انیسون بری" معروف است، گیاهی است علفی، بوته ای و یک ساله که ارتفاع آن تا 90 سانتی متر می رسد.

برگ ها دارای بریدگی و تقسیمات زیادی هستند؛ به طوری که بسیار ظریف و نازک می باشند.

گل ها کوچک و سفید رنگ و به صورت چتر مرکب بر روی سرشاخه ها قرار دارند. اشعه های چتر گل ها تقریبا مساوی و کوتاه و در محل اتصال به هم دارای براکته هایی می باشند.

قسمت مورد استفاده گیاه، میوه های آن است. این میو ها کوچک، بیضی شکل و به رنگ زرد مایل به قهوه ای بوده و دارای اسانس با بوی نافذ و مشابه آویشن می باشند. بر روی میوه ها پنج خط طولی نازک وجود دارد که روشن تر از رنگ میوه هستند.

زنیان به صورت خودرو در نواحی شرقی هندوستان، ایران و مصر می روید و در همین نواحی و بسیاری از نقاط با آب و هوای مشابه کشت نیز می شود. مهم ترین مناطق رویش این گیاه در ایران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان و خراسان است.

عرق زنیان(طبیعت گرم)ضد عفونی کننده معده، ضد نفخ قارچ و انگل، ضد اسهال، دافع رطوبات بدن و معده، تافع جهت رفع اعتیاد و مضرات آن، مفید جهت فلج و رعشه

بابونه
بابونه، گیاهی است یک ساله، معطر و به ارتفاع ۲۰ تا ۴۰ سانتیمتر که بصورت خودرو در مزارع و کنار جاده ها می روید. ساقه آن دارای انشعاباتی است و برگهای آن بریدگی های باریک و دراز با ظاهر برگچه مانند دارد.قسمت مورد استفاده این گیاه، کاپیتول های آن است که در فاصله ماه های اردیبهشت تا مهر ماه، آن را از ساقه جدا می کنند.

استفاده از بابونه در زیبایی به اندازه قدمت به کارگیری آن در عطاریها سابقه دارد. خواص آن به خصوص برای پوستهای شکننده و حساس در مقابل تغییرات جوی مفید است. امروزه در صنعت لوازم آرایش آن را به تنهایی یا همراه با گیاهان دیگری از قبیل اکلیل کوهی، خلنگ و بنفشه به کار می گیرند. دم کرده ساده بابونه در استعمال خارجی روی پوست صورت برای حفاظت از پوست بهترین تاثیرها را دارد. شامپوی همراه با بابونه اندکی رنگ مو را روشن می گرداند.بابونه در کنار زیزفون و نعناع در برخی از کشورها بیشترین مصرف را در صنعت داروسازی دارد.

عرق بابونه (طبیعت گرم) نیروبخش ، تبهای بلغمی و عفونتهای دردناک را تسکین می دهد ، اختلالات قاعدگی و دردناک را منظم می کند ، کرم کش

آلوورا
آلوئه ورا ( آلوئه ورا ) یا صبر زرد گیاهی است علفی و چند ساله با برگ های ضخیم، گوشتی و دراز. حاشیه برگ های آن کمی پیچ و خم دار و دارای تیغ است. گل های آن به صورت خوشه ای زیبا در انتهای محور ساقه گل دار و به رنگ سبز مایل به زرد قرار دارند.

آلوئه ورا خاص مناطق آفریقایی است که به آن زنبق بیابانی یا صحرایی هم می گویند. در برخی کشورها با نام هایی چون «گیاه جاودانگی»، «گیاه دارویی»، «گیاه ملکه» و … نامیده می شود.

نخستین بار مصری ها گیاه آلوئه ورا ( آلوئه ورا )را برای درمان زخم ها، سوختگی ها و عفونت ها به کار می گرفتند. پس از آنها یونانی ها، اسپانیایی ها و آفریقایی ها به شیوه ها و منظورهای مختلف از گیاه آلوئه ورا ( آلوئه ورا ) استفاده می کردند.

عرق آلوئه ورا(طبیعت سرد) تقویت کننده بدن ، رفع یبوست ، معالجه آسم ، رفعسوء هاضمه ، معالجه صرع ، ضد کرم درد ، تصفیه خون.

درمان اگزما ، معالجه اسهال خونی ، رفع ریزش مو ،گرفتگی کبدی را برطرف می کند


معجون ، لاغری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا