این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ریبون کارت پرینتر 0 تومان

ریبون کارت پرینتر

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ آریانا گروپ تماس بگیرید

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ آریانا گروپ

%0
  • تهران تهران جنوب
1
ریبون کارت پرینتر 0 تومان

ریبون کارت پرینتر

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزار حسابداری رستورانی زعفران تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری طلا فروشی اونس تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری پژواک تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید
نمایندگی رسمی نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید
نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • رشت
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید

آنتی ویروس

در استان مرکزی اراک, | خرید و فروش نرم افزار

معرفی: ESET Smart Security , ESET Antivirus یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال 1992 با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است Nemocnica na Okraji Disku که معنی "بیمارستانی در انتهای Disc" می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی "بیمارستانی در انتهای شهر" یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در آن کشور در سال 1977 یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

شما میتوانید در خصوص :

راه اندازی سرور آپدیت NOD 32

خرید اکانت آپدیت NOD 32 با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول :

1 - سرور آپدیت ESET یا اکانت اختصاصی نود چیست؟ جایگزینی مشابه برای سرور آپدیت شرکت ESET برای به روز کردن نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus و Smart Security و... با هزینه پایین تر است.

2- چرا قیمت این سرویس پایین هست ؟ با توجه به اینکه نود 32 ایران را تحریم کرده است ، تصمیم گرفتیم از طریق سرور های اختصاصی اقدام به ارائه اکانت اپدیت اورجینال نماییم که درست همانند شرکت ایست نود عمل میکند.

3- آیا اکانت ها از همون لحظه ی خرید مدت زمان مصرف شروع می شود ؟ خیر ، اکانت ها طوری طراحی شده اند که در لحظه ی اولین کانکت ( اتصال ) شروع می شوند.
4 من چگونه به شما اعتماد کنم؟ تمامی اطلاعات ما از قبیل شماره حساب بانکی و مشخصات دیگر توسط درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت درج تایید شده است.

تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. افتخار ما ارائه خدمات پشتیبانی به شماست، با ما آسوده باشید.شرکت سحرنت مرکزی – شماره ثبت 324

دنیای دیجیتالی امن با آنتی ویروس های قدرتمند و سریع ESET
آنتی ویروس محبوب بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان
فقط با پشتیبانی شرکت مهندسی سحرنت مرکزی


تکنولوژی های ضد تحریم در سحرنت آپدیت:
--------------------------------------------------
اخیرا مشاهده شده شرکت های متعددی اقدام به راه اندازی این سرویس ها به صورت غیر استاندارد و بر خلاف معیار های ESET نموده اند که نهایتا منجر به مسدود شدن سرویس های آنان شده است. سرویس های این شرکت ها به دلیل عدم رعایت استاندارد های موجود مسدود میشود و آنتی ویروس های کاربران آنها با پیغام Could not Connect to server در روند آپدیت دچار اختلال می شوند. علت این موضوع عدم استفاده از لایسنس های مجاز شبکه ای به تعداد کل کاربران و یا استفاده از روش های آپدیت دستی و غیر استاندارد ESET در سرور های این نوع شرکت ها می باشد.

در مقابل شرکت سحرنت در تکنولوژی سحر آپدیت کلیه سرویس های خود را بر اساس استاندارد های سرور های ESET و در مقیاس کلان ( 10.000 کاربره برای هر مرکز سرویس دهی ) راه اندازی کرده است. از این رو شبکه شرکت به عنوان یک شبکه 10.000 * N کاربره به صورت استاندارد و معتبر در سطح جهانی به عنوان یک سرویس بر روی اینترانت ملی برای سازمان های دولتی ثبت شده است و علاوه بر این استفاده از لایسنس های اختصاصی Private Server و Enterprise Server و همچنین تکنولوژی های ضد تحریم گروه مهندسی سحرنت ، این سرویس را کاملا ضد تحریم و غیر قابل مسدود شدن نموده است. لذا کلیه سرویس های سحر آپدیت توسط شرکت سحرنت دارای 365 روز گارانتی استرداد وجه بابت آپدیت و بروسانی می باشند.

با پشتیبانی 24 ساعته همراه شما هستیم.


شرکت سحرنت مرکزی.

آدرس وب سایت : www.saharnet.ir

ایمیل : eset@saharnet.ir

شماره تماس :08644228688

شماره همراه : 09182866574


آنتی ویروس ، NOD32 ، SMART


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا