این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ارسال پیامک انبوه تماس بگیرید

ارسال پیامک انبوه

%0
  • کرمان کرمان
نرم افزار سردخانه 0 تومان

نرم افزار سردخانه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

فروش نرم افزار در همین محل

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

سامانه پیامک

در اصفهان, مستهلک | خرید و فروش نرم افزار

سامانه پیام کوتاه ابزاری جهت ارتباطات جمعی و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی است که در قالب یک وب سایت در محیط اینترنت تعبیه شده و بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی قابلیت ارسال sms را فراهم میکند.
از این ابزار میتوان به روش های زیر استفاده کرد :
ارسال پیامک تکی – با استفاده از این ابزار میتوان به یک شماره خاص پیامک ارسال نمود.
ارسال پیامک گروهی – در این روش شما به یک گروه خاص از قبل تعیین شده پیام خود را ارسال میکند جهت این کار باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان آماده کرده باشید در این سیستم این قابلیت وجود دارد که شما میتوانید به راحتی مشتریان و مخاطبین خود را دسته بندی کرده شماره های آنها را در سیستم اضافه کنید و سپس بر حسب نیاز به گروهی که مورد نظرتان است پیامتان را ارسال کنید.
ارسال پیامک بصورت اتوماتیک – در جواب پیام های دریافتی برای اسپانسرها و تایید رسیدن پیام
مسابقه و نظر سنجی – کاربر میتواند موضوعی را تحت عنوان مسابقه مشخص و گزینه های آن را مشخص کند و همچنین جواب گزینه را تعیین کند. کاربر میتواند مشخص کند به ازای ارسال هر گزینه چه متنی ارسال گردد و همچنین سیستم به صورت اتوماتیک قرعه کشی کندو برنده را مشخص کند.
دریافت پیامک از طرف مشتریان - بدین صورت که مخاطبین شما نیز میتوانند برای شما پیام ارسال کنند که گزارش کلیه پیام های دریافتی شما از طریق سیستم قابل رویت میباشد .
امکان اضافه کردن دفترچه تلفن – با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال sms نیز وجود دارد.
امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص – یکی دیگر از مزیتهای جالب این سایت این است که شما میتوانید یک پیام را هم اکنون ارسال کنید ولی در زمان و تاریخی مشخص به دست دوستانتان برسد.
ارسال ایمیل
امکان استفاده و انتخاب وب سرویسهای مختلف در پنل برای هر کاری
قابلیت تعریف بخش ها و تعریف تعداد کاربر در هر بخش مناسب جهت سازمانها و ادارات با بخش های مختلف
اطلاع رسانی به اعضا ( تعریف منو با دسترسی محرمانه )
اطلاع رسانی عمومی( تعریف منو با دسترسی آراد )
گزارشات جامع مدیریتی : آمار جامع ارسال و دریافت sms و همچنین آمار ارسال کاربران به تفکیک هر بخش امکان دارد.
ارسال وپ : ارسال wap push بسیار شبیه به mms می باشد ،تفاوت اصلی در این است که هزینه wap بر عهده گیرنده بوده در حالی که mms را فرستنده پرداخت می نماید، شما علاوه ارسال عکس ، فیلم ، که برنامه و فایل های مختلف میتوانید یک آدرس اینترنتی را نیز برای گیرنده ارسال نماید.
ارسال از دکل های ایرانسل : پیامک هایی با تعداد بالا ( بالای 20000) از دکل های ایرانسل ارسال خواهد شد.
www.sms.uniitek.com


ارسال انبوه ، اس ام اس ، ام ام اس ، پیامک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا