این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سالن عقد غرب تهران تماس بگیرید

سالن عقد غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
1
سالن عقد شهران تماس بگیرید

سالن عقد شهران

%0
  • تهران تهران غرب
1
سالن عقد پونک 0 تومان

سالن عقد پونک

%0
  • تهران تهران غرب
1
دفتر ازدوج شهرک گلستان 0 تومان

دفتر ازدوج شهرک گلستان

%0
  • تهران تهران غرب
1
دفتر ازدواج شهرک راه آهن تماس بگیرید

دفتر ازدواج شهرک راه آهن

%0
  • تهران تهران غرب
1
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران تهران غرب

آگهی های مرتبط

فر موی دایم آقایان تماس بگیرید

فر موی دایم آقایان

%10
  • اصفهان اصفهان
1
سالن عقد غرب تهران تماس بگیرید

سالن عقد غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
کلاس های گریم سینمایی 0 تومان

کلاس های گریم سینمایی

%0
  • البرز کرج
اجاره تلویزیون شهری-عکاسی,فیلمبرداری همایش  09196028059 تماس بگیرید
1
سالن عقد شهران تماس بگیرید

سالن عقد شهران

%0
  • تهران تهران غرب
طراحی داخلی کلینیک و مطب و بازسازی 0 تومان

طراحی داخلی کلینیک و مطب و بازسازی

%0
  • تهران تهران شمال
 ساندویچ پنل شرکت ماموت تماس بگیرید

ساندویچ پنل شرکت ماموت

%0
  • البرز کرج
(آموزش حرفه ای ترانه سرایی درموسیقی) 0 تومان

(آموزش حرفه ای ترانه سرایی درموسیقی)

%50
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

خدمات رایگان سایت بازار هنر برای کلیه هنرمندان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

سایت "بازارهنر" از آذرماه 92 فعالیت خود را آغاز کرده تا بستری جهت معرفی و تبلیغات آثار و خدمات هنرمندان در تمامی سطوح و گروه های هنر باشد، با امید به اینکه کیفیت، کمیت ،تنوع و خلاقیت برای دوستداران هنر بیشتر شود...
امکانات سایت:
- تمامی فعالین در شاخه های هنر موسیقی، سینما و تئاتر، گرافیک و تبلیغات، نقاشی، خوشنویسی، معماری ، دکوراسیون داخلی، عکاسی و فیلمبرداری، مجسمه سازی، طراحی صنعتی، هنرهای دستی، چاپ، آشپزی، آرایش و پیرایش، طراحی و دوخت می توانند در بازارچه های مجازی، صاحب غرفه رایگان شوند تا فعالیت خود را برای مخاطبین معرفی و تبلیغ کنند.
- چنانچه غرفه داران ؛ علاوه بر شماره تماس و ایمیل، سایت یا وبلاگی داشته باشند می توانند لینک مربوطه را در توضیحات غرفه قرار دهند.
- یک غرفه می تواند به صورت همزمان در چند بازارچه مرتبط با فعالیت خود، به نمایش درآید؛ به طور مثال غرفه یک عکاس میتواند غیر از بازارچه عکاسی، در بازارچه گرافیک و تبلیغات و همچنین سینما و تئاتر حضور داشته باشد.
- اگرهنرمندی با توجه به فعالیت در زمینه های گوناگون هنری، خواهان غرفه های متعدد و مجزا باشد، می تواند با مشخصات عضویت واحد، به تعداد دلخواه، غرفه درخواست کند که در این حالت، با ورود بازدیدکننده به هر کدام از غرفه ها، غرفه های دیگر شخص نیز، برای ایشان نمایش داده خواهد شد.
- غرفه داران می توانند غیر از گذاشتن عکس به عنوان ویترین غرفه ، در قسمت گالری غرفه ، نمونه آثار خود را نمایش دهند.
- بازدید کنندگان غرفه ها این امکان را دارند که نظر مثبت خود را با کلیک بر روی آیکن مربوطه در غرفه اعلام کنند یا به صورت مستقیم نظرات ، سوالات و پیشنهادات خود را در قالب پیام خصوصی به صاحب غرفه ارسال نمایند.
- در این سایت بخش مجزایی با نام "کاریابی" برای افراد جویای کار یا همکار در حرفه های هنری در نظر گرفته شده است که افراد با ارسال فرم مربوطه در این بخش، به بازدیدکنندگان معرفی خواهند شد.
- در قسمت "خبرستان هنر " این امکان فراهم شده است که کلیه اعضای سایت بازارهنر بتوانند در رابطه با فعالیت های خود و یا رویدادهای هنری دلخواه ، اطلاع رسانی کنند.
- برای بازدید کنندگان این امکان فراهم شده که در قسمت "جستجو" با انتخاب استان و درج کلمات کلیدی، سریعتر به موارد درخواستی دست یابند.
- در بخش "مهمان بازار" مصاحبه اختصاصی مسئولین سایت بازار هنر با هنرمندان معاصر ارائه میگردد که هر مصاحبه با 12 عکس همراه است.


هنر ، بازار هنر ، موسیقی ، سینما و تئاتر ، گرافیک و تبلیغات ، نقاشی و خوشنویسی ، معماری و دکوراسیون داخلی ، عکاسی و فیلمبرداری ، مجسمه سازی ، طراحی صنعتی ، هنرهای دستی ، چاپ و تبلیغات ، آشپزی ، آرایش و پیرایش ، غرف


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا