این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تائیدیه چاه ارت و سیستم ارتینگ جهت مراکز اداری و تجاری تماس بگیرید
ارتینگ سیستم زمین چاه ارت صدور تاییدیه ارت 0 تومان

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

 جک ویرا (VIRA) تماس بگیرید

جک ویرا (VIRA)

%0
  • اصفهان
عرضه پایه چشمی دزدگیر مدل بیضی 0 تومان
عرضه لیبل dr در اصفهان 0 تومان

عرضه لیبل dr در اصفهان

%0
  • اصفهان
نمایندگی پکیج ایساتیس شیراز تماس بگیرید
2
فروش انواع قفل یوتاب و تکسا TSA حیاطی و لاکپشتی تماس بگیرید
عرضه تگ شل AM 0 تومان

عرضه تگ شل AM

%0
  • اصفهان

تجهیز چاه ارت با قیمت مناسب و تضمینی همراه با صدور تاییدیه سیستم ارتینگ

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

شرکت مهندسین مشاور آرمان نیرو با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات مهندسی طراحی و نظارت بر پروژه های تولید، خطوط انتقال و فوق توزیع، پستها و توزیع صنعت برق و سیستم های ارتینگ و صاعقه گیر و سیستم های حفاظتی و صنایع وابسته از سال 1387 آغاز نموده است .
هسته اولیه شرکت با بهره‏گیری از کارشناسان و متخصصین ایرانی شکل گرفته و با ایجاد ساختارهای مناسب مدیریتی و تخصصی مربوطه، مسئولیت کامل مشاوره و مهندسی پروژه‏ها به انجام رسیده است.
آرمان نیرو در قالب 7 بخش تخصصی به صورت یک همکار با تجربه و شایسته، قادر به ارائه خدمات مهندسی پیشرفته در زمینه های نیروگاه، ، خطوط انتقال نیرو ، پست های فشار قوی ، سیستمهای حفاظتی ، پروژه های نفت، پتروشیمی و فولاد ، انرژی های نو و تجدید شونده می باشد .
این شرکت در راستای ارائه خدمات با بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب و تحصیلکرده (فوق لیسانس و لیسانس) و بکارگیری دستگاهها و سیستم های مورد نیاز ،تاکنون توانسته است قراردادهای متعددی با شرکت های مختلف منعقد نماید .
کارشناس واحد ایمنی (ارت و صاعقه گیر):09365270234 مهندس محمدی



اجرای چاه ارت ، تجهیزچاه ارت ، احداث سیستم ارتینگ ، چاه ارت ، ارت ، سیستم زمین ، چاه های ارت ، ارتینگ ، حفظت دربرابر برق گرفتگی ، چاه نول ، ارت زیر 2 اهم ، اهماژدرخواستی ، صاعقه گیر ، برقگیر ، پیمانکار چاه ارت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا