این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کامپیوتر خانگی - گیمینگ و طراحی 0 تومان

کامپیوتر خانگی - گیمینگ و طراحی

%0
  • تهران تهران مرکز
کامپیوتر اداری- خانگی -وب گردی HP T610 تماس بگیرید

کامپیوتر اداری- خانگی -وب گردی HP T610

%10
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات شبکه

فروش فایروال‌های نسل جدید ASA Cisco 100 تومان

فروش فایروال‌های نسل جدید ASA Cisco

%5
  • تهران مرکز
فروش فایروال فورتی گیت FG100F 100 تومان

فروش فایروال فورتی گیت FG100F

%0
  • تهران مرکز
فروش فایروال‌های نسل جدید ASA Cisco 100 تومان

فروش فایروال‌های نسل جدید ASA Cisco

%0
  • تهران مرکز
خرید و فروش تجهیزات شبکه سیسکو و آیپی فون تماس بگیرید
شرکت ایمن افزار عصر بویر تماس بگیرید

شرکت ایمن افزار عصر بویر

%0
  • یاسوج
سرور های اچ پی HP تماس بگیرید

سرور های اچ پی HP

%0
  • تهران مرکز

دوره آموزشی ریز پردازه های amd-intel

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های خدمات شبکه



دوره آموزشی : ریز پردازه های amd-intel

ریز پردازه های amd-intel یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه کامپیوتر در مرکز آموزش مجازی پارس می باشد.علاقه مندان به ریز پردازه های amd-intel پس از ثبت نام د ر دوره ، بسته ی آموزشی ریز پردازه های amd-intel درب منزل دریافت مینمایند.پس از مطالعه ی پکیج آموزشی و ارسال مقاله پایان دوره ریز پردازه های amd-intel به مرکز،گواهینامه معتبر ریز پردازه های amd-intel را به صورت رایگان از مرکز آموزش مجازی پارس دریافت نمایند
مشخصات دوره:اموزش ریز پردازه های amd-intel
آموزش ریزپردازه های Intel
نام لاتین دوره
عنوان دوره
ریز پردازه های amd-intel
سطح دوره پیشرفته
مدت دوره

۴۰ ساعت
سرفصل محتوای دوره

مقدمه

اشنایی با عملیات cpu
حافظه های ثابت

اشنایی با تراکم عناصرساختمانی

اشنایی با سرعت ساعت سیستم

اشنایی با سرعت خارجی سیستم

و…
توضیحات دوره ریزپردازنده که CPU هم نامیده می گردد، پتانسیل های اساسی برای انجام محاسبات و عملیات مورد نظر در یک کامپیوتر را فراهم می نماید. ریزپردازنده از لحاظ فیزیکی یک تراشه است . اولین ریزپردازنده در سال ۱۹۷۱ و با نام Intel 4004 معرفی گردید. ریزپردازنده فوق چندان قدرتمند نبود و صرفا” قادر به انجام عملیات جمع و تفریق چهار بیتی بود. نکته مثبت پردازنده فوق، استفاده از صرفا” یک تراشه بود.قبل از آن مهندسین و طراحان کامپیوتر از چندین تراشه و یا عصر برای تولید کامپیوتر استفاده می کردند.اولین ریزپردازنده ای که بر روی یک کامپیوتر خانگی نصب گردید ، ۸۰۸۰ بود. پردازنده فوق هشت بیتی و بر روی یک تراشه قرار داشت . این ریزپردازنده در سال ۱۹۷۴ به بازار عرضه گردید.اولین پردازنده ای که باعث تحولات اساسی در دنیای کامپیوتر شد ، ۸۰۸۸ بود. ریزپردازنده فوق در سال ۱۹۷۹ توسط شرکت IBM طراحی و اولین نمونه آن در سال ۱۹۸۲ عرضه گردید. وضعیت تولید ریزپردازنده توسط شرکت های تولید کننده بسرعت رشد و از مدل ۸۰۸۸ به ۸۰۲۸۶ ، ۸۰۳۸۶ ، ۸۰۴۸۶ ، پنتیوم ، پنتیوم II ،پنتیوم III و پنتیوم ۴ رسیده است . تمام پردازنده های فوق توسط شرکت اینتل و سایر شرکت های ذیربط طراحی و عرضه شده است . پردازنده های پنتیوم ۴ در مقایسه با پردازنده ۸۰۸۸ عملیات مربوطه را با سرعتی به میزان ۵۰۰۰ بار سریعتر انجام می دهد!
مدرس دوره آقای مهندس اخوان پور
مدارک قابل درخواست اعطای گواهینامه ریز پردازه های amd-intel با ترجمه دادگستری و مهر وزارت خارجهاعطای گواهینامه بین المللی ریز پردازه های amd-intel از آکادمی ICS کانادااعطای گواهینامه بین المللی ریز پردازه های amd-intel از آکادمی Tckit آلماناعطای گواهینامه معتبر ریز پردازه های amd-intel تاییدیه آموزش فنی و حرفه ایاعطای گواهینامه معتبر لاتین ریز پردازه های amd-intel از مرکز آموزش مجازی پارس

اعطای گواهینامه معتبر ریز پردازه های amd-intel از مرکز آموزش مجازی پارس
مدرک معتبر و رایگان دوره با ثبت نام به صورت پستی گواهینامه فارسی مرکز را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.با ثبت نام به صورت آنلاین هم مدرک فارسی و هم مدرک لاتین را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
هزینه دوره به تومان ۹۵۰۰۰تومان

برای ثبت نام در دوره ی آموزشی amd-inte و دریافت بسته ی آموزشی amd-inte و همچنین دریافت مدرک تحصیلی معتبر و قابل استعلام و گواهینامه آموزشی مورد تایید از مرکز آموزش مجازی پارس بر روی لینک زیر کلیک کنید.


amd ، inte ، آموزش amd ، inte ، مدرک amd ، inte


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا