این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
فروش دستگاه مخمل پاش-آبکاری تماس بگیرید

فروش دستگاه مخمل پاش-آبکاری

%0
  • اسلامشهر
تعمیر دستگاه بستنی تماس بگیرید

تعمیر دستگاه بستنی

%0
  • اصفهان
انواع ترموکوپل و سنسور دما تماس بگیرید

انواع ترموکوپل و سنسور دما

%0
  • تهران جنوب
کولرگازی تابلوبرق دیواری تماس بگیرید

کولرگازی تابلوبرق دیواری

%0
  • تبریز

ارتقا انواع ربات های صنعتی به ربات CAD/CAM

در , دماوند | اتوماسیون صنعتی

تجهیز و بروز رسانی انواع رباتهای صنعتی موجود در بازار و ارتقا آنها به ربات CAD/CAM بدون نیاز به تعویض ربات و یا هیچگونه تغییری در ساختمان داخلی آن و یا تغییرات اساسی کنترلر آن.

شرکت هوشمند فناوا پارس، مجری پروژه های اتوماسیون رباتیک و اتوماسیون صنعتی، مفتخر است به اطلاع برساند با در اختیار داشتن دانش روز دنیا در زمینه کنترل و رباتیک، مبتکر طرح تبدیل انواع ربات های صنعتی موجود در بازار از جمله COMAU, Hyundai, Motoman, ABB, FANUC, KUKA به ربات های CAD/CAM بدون هیچگونه تغییری در ساختمان داخلی ربات موجود می باشد. در این نوع از رباتها نیازی به آموزش ربات برای انجام اعمالی چون جوشکاری رباتیک، تراشکاری رباتیک، فرزکاری رباتیک، پیکر تراشی رباتیک (مجسمه سازی رباتیک)، منبت کاری رباتیک، حکاکی رباتیک و ... نیست و این قبیل پروژه ها تنها با تهیه نقشه دو بعدی و یا سه بعدی از قطعه کار قابلیت اجرا و پیاده سازی توسط ربات پیدا می کنند. بر این اساس ما این امکان را برای صاحبان صنایع فراهم می آوریم تا با صرف کمترین هزینه و بدون نیاز به تعویض ربات و یا تغییر ساختمان داخلی آن و یا تغییر اساسی کنترلر آن، قابلیت نقشه خوانی CAD/CAM را به ربات خود بیافزایند.

*** لازم به ذکر است این طرح با موفقیت کامل بر روی ربات کوکا پیاده سازی شده است و قابل تعمیم به همه انواع ربات های دیگر با هر تعداد درجه آزادی می باشد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های انجام شده توسط ما در این خصوص با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تمامی محصولات و خدمات ارایه شده توسط ما شامل یکسال ضمانت بی قید و شرط می باشند.

کیفیت و نوآوری تعهد ماست و نه شعار ما.

تلفن تماس در آلمان: 004915255407445
تلفن تماس در ایتالیا: 00393249824485
ایمیل: hooshmand.fanava@gmail.com

(در صورت تمایل به تماس و انجام هر نوع مشاوره از طریق اسکایپ با آلمان می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تلفن و یا ایمیل داده شده ، با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)


ربات CAD/CAM ، ساخت ربات SCARA ، ساخت ربات Pick and Place ، ساخت ربات پاشش رنگ ، ساخت ربات جوشکار ، خدمات ربات صنعتی ، نصب و راه اندازی ربات صنعتی ، سلول رباتیک جوشکاری ، ربات پالتایزر ، پالت گذاری رباتیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا