این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات اینترنت

غول ، بانک ایمیل ۹۳ » آوا سافت

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات اینترنت

غول ، بانک ایمیل آوا سافت فعال سال ۹۲ و ۹۳ کاملا تفکیک شده و صد در صد ایرانی که شامل ایمیل اقشار مختلف کاربران اینترنتی ایرانی می باشد.می توان به جرات گفت این بسته یکی از بهترین و فعال ترین آرشیو بانک ایمیل ایرانی می باشد و با قیمت باورنکردنی فقط ۲۰ هزار تومان بفروش میرسد.این آرشیو کامل ترین آرشیو بانک ایمیل مشاغل را دارد که نسبت به فعالیت آنها تفکیک شده اند .

امروزه تقریبا همه شرکتها و موسسه ها به تجارت اینترنت روی آورده اند.تنها راه دیده شدن در این فضای شلوغ و گسترده مجازی تبلیغات مداوم و موثر می باشد.از انواع تبلیغات در فضای اینترنت،ایمیل تبلیغاتی کم هزینه و با بازدهی بالا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.به لطف خدا و با سعی و تلاش و با جلب رضایت مشتری توانسته ایم جزو یکی از بهترین ها در امر تبلیغات ایمیلی کشور باشیم.و در ضمینه فروش بانک ایمیل و نرم افزار های تبلیغاتی تلاش نموده ایم بهترین و متفاوت ترین باشیم.

بانک ایمیل
بانک ایمیل سایت شخصی محسن رازانی شامل تمام آرشیو و بسته های ایمیل سایت می باشد و ما برای راحتی حال مشتریانی که تقاضای تمام آرشیو ایمیلی ما را دارند با قیمت بسیار مناسب برای فروش آماده کرده ایم.قابل ذکر است که آرشیو بانک ایمیل سایت هر ماه آپدیت و به روز رسانی می شود،و لینک خرید به صورت اتوماتیک به روز می شود.
بانک ایمیل آوا سافت فعال و تفکیک شده ترین آرشیو ایمیل می باشد.تاکید می کنیم این آرشیو کاملا ایرانی می باشد.با توجه به درخواست تعدادی از دوستان که از ما می خواهند قبل از خرید نحوه دسته بندی پوشه ها و دسته های ایمیل را مشاهده کنند.تصاویری از دسته بندی بانک ایمیل را برای مشاهده خریداران محترم قبل از خرید آنان به نمایش در اورده ام .

بانک ایمیل چه کاربردی دارد؟ افرادی که در اینترنت بدنبال این هستند که برای محصولات و خدمات و … خودشان تبلیغات انجام دهند، بدون شک ارسال ایمیلهای تبلیغاتی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای گسترش کسب و کارشان باشد. و دوستانی که تصمیم به این کار میگیرند یا می توانند ارسال ایمیلهای تبلیغاتیشان را به سایتهایی که این خدمات را ارائه میکنند واگذار کنند یا خودشان با استفاده از نرم افزار های ارسال ایمیل و لیست ایمیلهای کاربران سایتهای مختلف اقدام به ارسال ایمیل کنند.

ویژگی های لیست ایمیل سایت بانک میل ؟

ایمیلهای غیر فعال : با بروزرسانی مداوم لیست ایمیل در حد امکان سعی میشود ایمیلهای غیر فعال شناسایی و حذف شوند.

خریداران: عزیزانی که بانک ایمیل را دریافت میکنند ، هر موقع لیست های ایمیل جدید به پکیج اضافه شد دیگر نیاز نیست هزینه دوباره پرداخت کنند بلکه لیست ها به صورت رایگان برایشان ایمیل میشود، به عبارتی بعد از دریافت پکیج دیگر نیاز نیست به دنبال ایمیلهای جدید باشید!

هزینه کم : دقت کنید که در حال حاظر سایتهایی هستند که با خرید پکیج بانک ایمیل از ما ، هر کدام از قسمتها را با قیمتهای نجومی به فروش می رسانند! شما با هزینه کمی می توانید کل پکیج را دریافت کرده و آپدیت های بانک ایمیل را هر ماه در ایمیل خود دریافت کنید.


بانک ایمیل ، بانک ایمیل ایران ، بانک ایمیل ایران و جهان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا