این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

lمهندسی کهن فجر بلاست  کارگاه تولیدی حاتمی تماس بگیرید
کرم لاغری و چربی سوز کاسه ای هات ویتا HOT VITA تماس بگیرید
 خانه سولفات تماس بگیرید

خانه سولفات

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

2
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
1
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران مرکز
اکسیر شیمی طب پویا تماس بگیرید

اکسیر شیمی طب پویا

%0
  • تهران غرب
1
اسکن پا در باغ فیض تهران -کلینیک سلامت پا کهن تماس بگیرید

اسپیرولینا برای رشد وافزایش قد کودکان موثراست

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات پزشکی

لیزین یک اسید آمینه ضروری است که باید از طریق غذا تأمین شود زیرا بدن قادر به ساخت میزان کافی از آن نیست. لیزین در فرآیند اسیدهای چرب کمک می کند و مخصوصاً برای رشد مهم است. لیزین همچنین در جذب کلسیم به بدن کمک می کند، نقش مهمی در تشکیل کلاژن (مادة مهم و مورد نیاز برای استخوانها و بافتها) دارد.
یک رژیم گیاهخواری لیزین کافی و مورد نیاز بدن را تأمین نمی کند. گیاهان اگرچه منابع خوبی برای پروتئین هستند ولی حاوی لیزین کافی نیستند. این موضوع مخصوصاً در مورد غلات و حبوبات که منبعی از پروتئین هستند، صدق می کند. اگرشما میزان خیلی کم لیزین در رژیم غذایی داشته باشید تعادل نیتروژن در بدن شما بهم می خورد و سرانجام دچار سنگ کلیه می شوید. علایم مصرف میزان کم لیزین شامل خستگی، تهوع، سرگیجه، کاهش اشتها، بیقراری عاطفی، چشمان قرمز شده، کاهش ایمنی بدن، کاهش رشد، کم خونی، از بین رفتن آنزیم ها، اختلالات تولید مثلی، پنومونی و اسیدوزیز (به هم خوردن pH بدن) است.
بعضی از تحقیقات نشان می دهد که لیزین در درمان بیماریهای قلبی- عروقی،پوسیدگی استخوان، آسم، میگرن، پولیتهای بینی مؤثر و مفید است.
استفاده شیمیایی لیزین باعث افزایش سطح تری گلیسرید و کلسترول بدن می شود.
لذا برای بدست آوردن نیاز خود به لیزین مصرف اسپیرولینا که کاملا گیاهی و ارگانیک است توصیه می شود زیرا مطالعات زیادی نشان داده اند که مواد معدنی موجود در اسپیرولینا (سدیم و پتاسیم و ...) به بهتر شدن فشار خون و سی جی اف و پائین آوردن کلسترول و ال دی ال و پلاسما کمک شایانی می کند.
اسپیرولینا یک مولتی ویتامین و پروتئین تمام و کامل گیاهی و ارگانیک است
WWW.RGPIR.COM


پروستاگلندین ، آنزیم ، آنتی اکسیدان ، پیر ، پیری ، ضد پیری ، مقاومت بدن ، عفونت ویروسی ، افزایش مقاومت بدن ، گلوکولیپید ، سولفولیپید ، پلی آمین ، ویتامین ، بتاکاروتن ، ویتامینE ، ویتامینK1 ، ویتامینK2 ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا