این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
گچبری پیش ساخته در شهریار تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته در شهریار

%5
  • تهران تهران غرب

آگهی های مرتبط

ابزار پلی اورتان قاب بندی و دکوراسیون دیوار تماس بگیرید
1
گچبری پیش ساخته در شهریار تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته در شهریار

%5
  • تهران تهران غرب
پمپ فشار قوی 0 تومان

پمپ فشار قوی

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی لوازم موبایل

قاب محافظ فانتزی LENOVO k900

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم جانبی موبایل

قاب محافظ فانتزی لنوو k900 قابی محافظ از گوشی شما در برابر شکستگی و خش افتادن روی بدنه می باشد این قاب لنوو k900 به خوبی قسمت پشت و لبه های گوشی لنوو k900 شما را می پوشاند واگر دچار ضربه و صدمه ای شود آن را تا کمترین حد کاهش می دهد . در کنار محافظت کامل از بدنه گوشی این قاب محافظ فانتزی به گوشی شما ظاهری متفاوت می دهد و شما می توانید از ظاهر فانتزی گوشی خود لذت ببرید و تفاوت را در گوشی لنوو k900 خود حس کنید . کاربری این قاب محافظ فانتزی لنوو k900 بسیار آسان است و کاربر برای قرار دادن آن روی لنوو k900 خود نیاز به تخصص خاصی ندارد . پس از قرار دادن قاب محافظ فانتزی لنوو k900 لنز دوربین ، دکمه ولوم و محل فیش هندزفری راحت است و نیاز به خارج ساختن قاب محافظ لنوو k900 از روی گوشی نمی باشد.


قاب ، قاب محافظ ، قاب محافظ فانتزی ، قاب محافظ فانتزی لنوو ، قاب محافظ فانتزی لنوو k900 ، lenovo ، lenovo k900 ، قاب محافظ گوشی ، قاب گوشی ، قاب محافظ فانتزی لنوو k900


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا