این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات ماساژ ویژه زوج تماس بگیرید

خدمات ماساژ ویژه زوج

%0
  • تهران تهران غرب
اتوبارشهرک ولیعصرباربری شهرک ولیعصر اتوبارمعلم02166191684 تماس بگیرید
1
ماساژ شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ شبانه روزی

%0
  • تهران تهران شمال
تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران 0 تومان

تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران

%0
  • تهران تهران حومه
موی خام طبیعی۵۵ سانت تماس بگیرید

موی خام طبیعی۵۵ سانت

%100
  • لرستان خرم آباد

آگهی های مرتبط

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات ماساژ ویژه زوج تماس بگیرید

خدمات ماساژ ویژه زوج

%0
  • تهران تهران غرب
اتوبارشهرک ولیعصرباربری شهرک ولیعصر اتوبارمعلم02166191684 تماس بگیرید

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

سرور پیجینگ و اینترکام تماس بگیرید

سرور پیجینگ و اینترکام

%0
  • تهران مرکز
پخش کننده DVD تماس بگیرید

پخش کننده DVD

%0
  • اصفهان
NTSC ضبط و پخش DVD تماس بگیرید

NTSC ضبط و پخش DVD

%0
  • اصفهان
سیستم پیجینگ کارخانه تماس بگیرید

سیستم پیجینگ کارخانه

%0
  • تهران مرکز
ویدیوپرژکتور وسینمای خانگی تماس بگیرید

ویدیوپرژکتور وسینمای خانگی

%0
  • تهران غرب
سیستم صوتی اداری تماس بگیرید

سیستم صوتی اداری

%0
  • تهران مرکز

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV SMART 55H6400 - 55H6490

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

www.banehvitrin.com
خرید از بانه ویترین با نازلترین قیمت ها
دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
شماره تماس:
09182854047 سعیدپور
08754235550 سعیدپور
www.banehvitrin.com
اطلاعات کلی:LED - سایز 55 اینچ
مشخصات تصویر:تکنولوژی سه بعدی کیفیت تصویر Full HD
انطباق تصویر : 480 هرتز
مشخصات صدا:10W + 10W
تیونر تلویزیون:DVB-T
ورودی ها:HDMI USB Component Composite LAN
امکانات:دارای شبکه بی سیم (Wi-Fi) - دارای OSD Language - بازی - دارای امکاناتی دیگر مانند: قابل اتصال به دیوار دارای پایه با قابلیت چرخش

هر ساله تولید کنندگان تلویزیون ها در مناطق مختلف مدل های متنوع تولیدی خود را باز آفرینی می کنند و با حذف ایراد ها و اشکال های شایع تلاش می کنند تا سالی تازه را برای هر یک از خط تولید های بعضا قدیمی خود فراهم آورند، یکی از این تولید کنندگان سامسونگ است که جزو بزرگ ترین ها به شمار می رود، اصالتی کره ای دارد و این روزها با تکنولوژی های پیشرفته و همه گیر خود در عرصه های مختلف تکنولوژی سهم گسترده ای از بازار لوازم الکترونیکی جهان را در دست گرفته است. این روزها تولید کنندگان صفحات نمایش در سرتاسر دنیا تکنولوژی های تازه را برای رسیدن به آمار بیشتری از فروش در می نوردند و در این میان یکی از تازه ترین رویداد های تصویری، 4K است و این روزها کم کم در حال برداشتن قدم های اولیه به سر می برد و جهشی عظیم برای تبدیل شدن به خط مشی تولید کنندگان مختلف، اما بزرگ ترین نقطه ضعف تلویزیون های 4K شاید همان نقطه قوتشان باشد، تلویزیون هایی آنقدر خوب که شما برای پخش فیلم و سایر محتوای دلخواه خود به دردسر خواهید افتاد، مدت ها زمان نیاز است تا ساختار های موجود در کشور های مختلف اصلاح شوند و امکان تماشای برنامه های تلویزیونی به صورت 4K فراهم شود، سینما گران به سمت ساخت و ساز با ابزارآلات گران قیمت 4K روی خوش نشان دهند و روزی فرا رسد که بتوان به سهولت از این محتوا استفاده کرد اما به نظر می رسد تا آن روز مسیری بسیار پر فراز و نشیب در راه است. این در حالی است که در حال حاضر شبکه سه سیمای کشورمان تنها شبکه سراسری کشور است که به تازگی شروع به پخش برنامه ها به صورت HD کرده است، حال تصور کنید برای رسیدن به تصویر Full HD و بعد تبدیل آن به تصویری چهار برابر بهتر چه راه گسترده ای در پیش روی ماست.
محصول تازه سامسونگ که در سال 2014 تولید شده است و با کد شناسه H شناخته می شود در سری 6 تولید شده که در حقیقت تلاش سامسونگ است برای ارائه امکانات تلویزیون های پیشرفته خود در قالبی ساده تر تا برای همگان امکان انتخاب آن وجود داشته باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر Full HD و امکان نمایش سه بعدی بهره می برد و یکی از اعضای خانواده هوشمند سامسونگ به حساب می آید. در این تلویزیون جدیدترین ریموت کنترل هوشمند تولید شده توسط سامسونگ موجود است که به عنوان یکی از بهترین محصولات تولید شده برای هدایت تلویزیون های امروزی است و طراحی بسیار تاثیر گذاری دارد. در کنار این تلویزیون شما شاهد نسل بهبود یافته عینک های Active سامسونگ خواهید بود.
در این تلویزیون 4 ورودی HDMI و 3 در گاه USB وجود دارد که امکان اتصال هارد اکسترنال و حافظه های فلش را برای شما فراهم می نماید. در کنار این ها شما همچنان ورودی های Composite/Component را خواهید دید که به انضمام خروجی های صدا مجموعه ای همیشگی از درگاه های بسیاری از تلویزیون های امروزی به شمار می روند. همچنین این تلویزیون دارای امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و یا کابل LAN را نیز دارا است. شما می توانید به دنبال برنامه محبوب خود در اینترنت باشید و یا سریال مورد علاقه خود را از پخش کننده های محتوا در سرتاسر جهان بخرید و به تماشا بنشینید. حجم قابل توجهی برنامه به زبان فارسی برای رابط هوشمند سامسونگ وجود دارد که در کنار مجموعه بزرگ بازی های قرار گرفته در هاب هوشمند سامسونگ بسیار سرگرم کننده است.

اطلاعات کلی
نوع LED
اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
ابعاد 108.7x63x6.3 میلیمتر
وزن 11.8کیلوگرم
مشخصات تصویر
نوع پنل LED
تکنولوژی سه بعدی
کیفیت صفحه نمایش Full HD
رزولوشن تصویر 1080x1920
مشخصات صدا
تعداد بلندگو 2بلندگو
توان خروجی صدا 10W + 10W
سیستم های صوتی Dolby MS10
DTS Studio Sound
تیونر تلویزیون
مشخصات تیونر دیجیتال - آنالوگ
قابلیت DVB-T
سیستم های رنگ Micro Dimming
ورودی ها
ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI 4 پورت
ورودی USB
تعداد ورودی USB 3 پورت
ورودی Component
تعداد ورودی Component 1 پورت
ورودی ویدئو Composite
تعداد وروردی ویدئو Composite 1 پورت
ورودی S-Video
ورودی PC
ورودی CI-Slot
پورت LAN
پورت RS-232C
خروجی ها
خروجی Video
خروجی Audio
خروجی هدفون
امکانات
شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
OSD Language
بلوتوث
بازی
منبع تغذیه AC
امکانات دیگر قابل اتصال به دیوار
دارای پایه با قابلیت چرخش
اقلام همراه تلویزیون عینک سه بعدی اکتیو
ریموت کنترل هوشمند
باتری ریموت کنترل
دفترچه راهنما
Samsung Smart TV 48H6490




هر ساله تولید کنندگان تلویزیون ها در مناطق مختلف مدل های متنوع تولیدی خود را باز آفرینی می کنند و با حذف ایراد ها و اشکال های شایع تلاش می کنند تا سالی تازه را برای هر یک از خط تولید های بعضا قدیمی خود فراهم آورند، یکی از این تولید کنندگان که جزو بزرگ ترین ها به شمار می رود اصالتی کره ای دارد ولی این روزها با تکنولوژی پیشرفته و همه گیر خود در عرصه های مختلف تکنولوژی سهم گسترده ای از بازار لوازم الکترونیکی جهان را در دست دارد. این روزها تولید کنندگان صفحات نمایش در سرتاسر دنیا تکنولوژی های تازه را برای رسیدن به آمار بیشتری از فروش در می نوردند و در این میان یکی از تازه ترین رویداد های تصویری 4K است که این روزها کم کم در حال برداشتن قدم های اولیه است و جهشی عظیم برای تبدیل شدن به خط مشی تولید کنندگان مختلف، اما بزرگ ترین نقطه ضعف تلویزیون های 4K شاید همان نقطه قوتشان باشد، تلویزیون هایی آنقدر خوب که شما برای پخش فیلم و سایر محتوای دلخواه خود به دردسر خواهید افتاد، مدت ها زمان نیاز است تا ساختار های موجود در کشور های مختلف اصلاح شوند و امکان تماشای برنامه های تلویزیونی به صورت 4K فراهم شود، سینما گران به سمت ساخت و ساز با ابزارآلات گران قیمت 4K روی خوش نشان دهند و روزی فرا رسد که بتوان به سهولت از این محتوا استفاده کرد اما به نظر می رسد تا آن روز مسیری بسیار پر فراز و نشیب در راه است. این در حالی است که در حال حاضر شبکه سه سیمای کشورمان تنها شبکه سراسری کشور است که به تازگی شروع به پخش برنامه ها به صورت HD کرده است، حال تصور کنید برای رسیدن به تصویر Full HD و بعد تبدیل آن به تصویری چهار برابر بهتر چه راه گسترده ای در پیش روی ماست.
شاید به همین دلیل باشد که هنوز صفحات نمایش کریستال مایع که به وسیله نور LED روشن می شود همه گیرترین نوع تلویزیون در جهان به شمار می رود. در بازار های مختلف این روزها اغلب با نام تلویزیون های LED از آن ها یاد می کنیم. این تلویزیون ها در این روزها یکی از منطقی ترین گزینه های موجود به شمار می رود. شما به سهولت می توانید با هزینه کردی عادی اقدام به تهیه یک تلویزیون LED کنید که قادر باشد تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش بگذارد. آنچه در ادامه به آن می پردازیم یکی از تازه ترین تولیدات سامسونگ است که زیر مجموعه سری 6 سامسونگ است و شباهت های زیادی با تلویزیون سال قبل سامسونگ F6450 دارد.

طراحی و ساخت

بدون در نظر گرفتن هزینه و یا برتری هایی که این روزها دیگر در حال همه گیر شدن هستند بی شک طراحی یکی از اولین پارامترهایی است که به آن توجه می کنیم طراحی است .سامسونگ در H6490 هوشمندانه حس یکپارچه بودن را به شما القا می کند و در نگاه اول متوجه دو تکه بودن پایه آن نخواهید شد. قاب در تمام ضلع ها یکسان است و برخلاف مدل های گران قیمت هم خانواده خود محل قرار گیری لوگو هیچ تغییر فرمی در قاب ایجاد نکرده است. حس و حال طراحی این مدل ناخودآگاه شما را به یاد طراحی فوق العاده جذاب سری 7 سال گذشته می اندازد، با این تفاوت که در این محصول شما ماکت ساده تری از آن را خواهید دید که گزینه ساده تری برای خرید به شمار می روند.


تیز نبودن چهار گوشه قاب را می توان سعی هوشمندانه سامسونگ برای فاصله گرفتن از طراحی خشک و جدی رایج در تلویزیون ها است. نوع نگاه سامسونگ به پایه این تلویزیون در خور توجه است، چرا که بیننده را در ابتدا اغوا می کند اما در اصل پایه ای دو تکه است؛ قسمتی که ابتدا به تلویزیون وصل می شود شبیه نیم دایره ای ناقص است که یکپارچه از پلاستیک خشک ساخته شده و امکان اتصال پایه ضربدری نقره فام خود را فراهم می کند و به دلیل سطح تماس فوق العاده زیاد پایه با میز تلویزیون هیچ نگرانی ای نخواهید داشت؛ هرچند که این مدل جزئی از میان رده های Full HD، هوشمند و سه بعدی بازار است اما باید اقرار کرد که سامسونگ بیش از آنچه بعضی از تولید کنندگان برای پایه وقت صرف می کنند تلاش کرده است. شاید نتوان طراحی H6490 را با نمونه های گران قیمت تولید شده توسط سامسونگ مقایسه کرد چرا که قطر تلویزیون جایی میان خوب و معمولی است و از حرکت های عجیب سامسونگ برای کم کردن ضخامت بدنه خبری نیست. اما باریک شدن قاب دور تصویر و رنگ سیه فام آن بسیار شایان توجه است. این تیره بودن به شما این حس را القا می کند که تصویر عمق بیشتری دارد و اتفاقی رایج در میان تمام تولید کنندگان است. در کنار این دو عنصر، سطح قابل دید بدنه تماما از پلاستیک براق ساخته شده و در زیبایی آن تأثیر به سزایی دارد. این قاب سیاه زمانی که به لبه ها می رسد توسط لایه ای شیشه مانند در برگرفته می شود تا به سطح پلاستیکی بدنه در پشت برسد. هرچند باید اضافه کنیم که راهکار های زیست محیطی سبب شده سامسونگ به جای استفاده از رنگ های پاششی از فناوری تزریق دوگانه استفاده کند و در نتیجه از ترکیبات آلی فرار (VOC) در روند ساخت و تولید هیچ استفاده ای نشده است. علاوه بر این، نتیجه کار تا 90% قابل بازیافت است. تصور می کنیم تا سال های متمادی از این مزیت لذت ببرید.



در پشت این قاب زیبا، شما در سمت راست خود محل نصب کابل برق دستگاه را خواهید دید و در سمت چپ، در میانه بالایی محل تمام اتصالات H6490است که سطحی متمایز دارد و مربعی است که در کناره و تمام سطح آن درگاه های متعدد این محصول قرار گرفته است. در کل شما چهار ورودی HDMI و سه درگاه USB 2.0 به انضمام ورودی های کامپوزیت و کامپوننت خواهید داشت؛ در کنار این ها ورودی کابل شبکه قرار دارد و خروجی صدای اپتیک، خروجی صدا و درگاهی برای بیشتر کردن برد ریموت کنترل که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. سه درگاه USB در کنار هم قرار گرفته اند و برخلاف ال جی که حتی در مدل های گران قیمت، شما حرفی در مورد جزئیات و جریان برق نمی بینید در این محصول خواهید دید که هر سه آن ها USB 2.0 بوده، یکی از این سه درگاه 1.0A و دو درگاه دیگر0.5A می باشند که بدین معناست که شما به راحتی می توانید هارد خود را تنها به یکی از این درگاه ها متصل کنید. محل قرار گیری ورودی های HDMI نیز بعد از درگاه های USB در کناره سطح است به جز یکی که در سطح مربع شکل جا گرفته است. از این نظر می توان این تلویزیون را نسبت به سال گذشته بی تغییر دانست به جز این که سطح بیرونی پشت دستگاه نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده است و زیباتر به نظر می رسد. لازم به ذکر است که درگاه ساده ای که سبب اضافه شدن محور دریافت فرکانس ریموت کنترل می شود در این روزها تنها برای سامسونگ جالب به نظر می رسد و سایر تولید کنندگان به خود زحمت نداده اند تا در بسته بندی تلویزیون خود نسبت به قرار دادن چنین قطعه ای کاری انجام دهند. در این مدل شما نسل جدید این گیرنده را نیز خواهید دید که از طراحی خوبی برخوردار است اما طراحی آن نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشته است.
دکمه چند جهته سامسونگ هنوز از گران قیمت ترین سری های تولیدی تا میان رده های عادی هیچ تغییری نکرده است و اهرمی با قابلیت حرکت به چهار سمت است که با فشردن به سمت داخل انتخاب و تایید می کند. به نظر می رسد هرچند که این دکمه هنوز کاربری خاص خود را دارد اما به زودی باید شاهد تغییر ویژه این در این رویکرد سامسونگ باشیم

بیرون از جعبه

چیزی که در آغاز خوشایند به نظر خواهد رسید احترامی است که بعد از باز کردن بسته بندی محصول متوجه آن خواهید شد. در ابتدا شما قسمت میانی پایه و دو جعبه را خواهید دید که یکی محتوی چهار عینک است و جعبه بعدی حامل ریموت کنترل جادویی، باتری، تقویت کننده IR و پد مخصوص تمیز کردن صفحه خواهد بود. بسته بندی لوازم ارائه شده برای تلویزیون به این شکل اتفاقی است که سامسونگ به آن توجه ویژه ای دارد و این بار با استفاده از بسته بندی های قابل بازیافت، محبوب تر از گذشته به نظر می رسد. این روزها تولید کنندگان بیشتری نسبت به این گونه بسته بندی علاقه نشان داده اند که از مهمترین آن ها می توان به ال جی اشاره کرد که در تلویزیون های بسیار پیشرفته اش دنباله رو راه سامسونگ به شکلی تازه است.



چهار عینک موجود در این بسته طبق سنت همیشگی سامسونگ، مجهز تکنولوژی سه بعدی نوع Active است. این عینک ها مدلی جدید به نام SSG-5150GB هستند. واقعا از نظر کیفیت نمی توان تمایزی بین آن ها و مدل سال گذشته ی SSG-5100GB قائل شد. در کل کیفیت نمایش 3D نه خیلی محسوس، ولی به صورت ملایم نسبت به مدل قبلی پیشرفت داشته است. هرچند که هنوز به علت بعضی محدودیت ها طراحی کلی آن در عین جذابیت کمی پیچیده است اما سامسونگ هیچ تلاشی برای بهبود ظاهر آن نداشته است.



شاید نکته ای که در ابتدا باید به آن اشاره کنیم هوشمند بودن این تلویزیون است. سامسونگ تلاش دارد تا با هاب هوشمند خود، پنج محیط توسعه داده شده و رابط های کاربری طراحی شده تأثیری هر چه بیش تر در تلویزیون های هوشمند داشته باشد. این هاب تمام آنچه از تماشای تلویزیون داریم را عوض می کند. به شما اجازه جستجو و دسترسی به محتوای بصری قابل توجهی را می دهد آن هم با دسترسی سریع به پیشنهاد های بی شمار لحظه ای برای تماشا، دسترسی به برنامه های قابل استفاده در تلویزیون های هوشمند و در کنار آن، شما می توانید سریال و یا فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید. اگر این ها کافی نیست، می توانید هر آنچه که عکس و موسیقی و فیلم دارید را بین گوشی موبایل، کامپیوتر شخصی، لپ تاب، تبلت، دوربین عکاسی و ... جا به جا کنید. این که بتوانید با تلویزیون خود از وضعیت آب و هوا با خبر شوید و یا صبح در کنار اخبار صبحگاهی، ترافیک تهران را چک کنید قابلیت کار آمدی است و روز به روز به تعداد نرم افزار های قابل استفاده به زبان فارسی اضافه می شود. شما از طریق اینترنت Wi-Fi و یا به وسیله کابل LAN می توانید تلویزیون خود را به اینترنت وصل کنید و از امکانات هوشمند آن لذت ببرید. هر چند که وجود فناوری انحصاری AllShare در آن به شما کمک می کند تا به سادگی با اتصال سایر لوازمی که در پیش گفته شد محتوای مورد نیاز خود را در تلویزیون استفاده کنید.



تصویر

این بار نیز سامسونگ تلاش کرده تا در نسل هوشمند تازه خود، کیفیت تصویر بهتری داشته باشد و می توان گفت در اولین برخورد شما را نسبت به این نکته امیدوار می کند. نور دهی در این تلویزیون از کناره هاست. رنگ سیاه که یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده کنتراست تصویری است در این صفحه نمایش قابل قبول است و یکی از محصولات فوق العاده تازه وارد بازار است که با فناوری نور دهی از کناره ها طراحی و تولید شده است. قابلیت دیگری که در این تلویزیون قابل توجه است وجود یک پردازنده دو هسته ایست که در پردازش های شبکه هوشمند سامسونگ ایفای نقش می کند و همین طور عملکرد سریع تر تلویزیون را در پی دارد. می توان فارغ از سرعت پردازش هوشمند و یا عملکرد های دستوری این تلویزیون سامسونگ از آن انتظار پخش تصاویر سریع را نیز داشت، یکی از بهترین نمونه های این تصاویر سریع را می توان تصاویر ورزشی دانست که در آن سرعت حرکت زیاد است و یکی از معیار های سنجش تلویزیون ها است. این تلویزیون Full HD است و توانایی پخش تصاویر سه بعدی را نیز دارا است. به وسیله دو عینک ارائه شده به همراه این محصول قادرید به تماشای فیلم های سه بعدی بنشینید. هرچند که وجود فناوری میکرو دیمینگ نیز کمک شایانی به بهبود تصویر می کند. علاوه بر تنظیمات عادی که معمولا در تلویزیون های میان رده وجود دارد شما می توانید به تنظیمات پیش رفته تری نیز دست پیدا خواهید کرد. تنظیمات پیشرفته تر شامل وایت بالانس، گاما، تنظیمات رنگ مشکی و Auto Motion می شوند. در تست انجام شده ی تلویزیون با کیلومتر Klein 10، نرم افزار CalMan 5، پس از یک کالیبراسیون ساده، نتایج خوبی بدست آمد. عمق رنگ مشکی این تلویزیون نسبت به سال گذشته بیشتر است، شما سرعت فریم سازی بالاتری را در این تلویزیون مشاهده خواهید کرد و در زمان نمایش تصاویر تیره مشاهده رنگی به جز سیاه به مراتب کمتر از سال گذشته است.



بر خلاف مدل مشابه سال گذشته بیشینه روشنایی سامسونگ به مراتب بهبود پیدا کرده است. نسبت کنتراست ارائه شده نیز فاصله بیشتری با سال گذشته دارد و تمام این ها نشان دهنده تلاش سامسونگ برای رسیدن به جایگاهی بهتر در ارائه تلویزیون های خانگی است. کیفیت رنگ ها هم، خیلی خوب و نه شگفت آور هستند.رنگ های قرمز، سبز و آبی نسبتا نزدیک به نقطه ی آرمانی خود هستند. ولی مقداری غلیظ هستند و در نهایت می توان گفت که تمامی تلویزین های تولید شده توسط کمپانی های مختلف به کالیبراسیون احتیاج پیدا خواهند کرد.در کل می توان گفت رنگ ها از اشباع خوبی برخوردارند و می توانید انتظارات بیشتری از این تلویزیون داشته باشید.
صدای تولید شده با توان 20 وات کاملا نسبت به اندازه تلویزیون مناسب است و شما را نسبت به استفاده از بلندگو مجزا کم نیاز می نماید. استفاده از کدگذاری صدا بر طبق DTS یکی از نقاط پررنگ صدا در این تلویزیون به حساب می آید. شما با خیال آسودی تری می توانید به تماشای فیلم های بلو ری بنشینید و لذت بیشتری را تجربه کنید.

ریموت کنترل هوشمند


همان طور که پیش از این در مورد ریموت کنترل جادویی سری 8 سامسونگ نوشتیم. واقعیت این است که سری هوشمند تلویزیون های LED سامسونگ، هیچ گاه روی ریموت کنترل واقعا خوب را به خود ندیده بودند. از ریموت کنترل زشت QWERTY سری D8000 بگیرید تا ریموت کنترل لمسی نه چندان پاسخ گوی ES8000 و پس از آن یکی از ریموت کنترل های هوشمند و خوش ساخت سامسونگ برای سری F8000 اما این بار سامسونگ بعد از ساخت ریموت کنترل نسبتا موفق خود که در سری های هوشمند ارائه شد دست به تغییری بزرگ زده است. این کمپانی با توجه به ارزش خاصی که رقبا برای طراحی قائل بودند دست به تغییر زد و ریموت کنترلی که در آن به شدت روح تازه ای از طراحی می تپد را روانه بازار کرده است.
بر روی H6490 ریموت کنترلی کاملا نوین را همراه کرده است. ریموت کنترلی مجهز به تاچ پد، که علی رغم همچنان بعضی ایرادهایی که می توان از آن گرفت، به نظر بهترین ریموتی است که تا به حال همراه یک تلویزیون هوشمند دیده ایم. نمی خواهیم طرفداری کنیم، ولی به نظرمان می رسد که اگر کمپانی اپل قرار بود تلویزیونی طراحی کند، از همان نخست با خودش بر روی یک طرح خوب از ریموت کنترل کنار می آمد تا مانند سامسونگ از این شاخه به آن شاخه نپرد.
ریموت کنترل جدید زیبا و خوش دست است. جالب، با تاچ پدی کوچک که دکمه های به نسبت های مختلف اندازه در بالا و پایین آن قرار گرفته اند. پاسخ گویی آن واقعا عالی ست و حرکت در منوها با آن خیلی نرم صورت می گیرد. برای کلیک کردن، باید خود تاچ پد را فشار دهید تا مانند یک دکمه عمل کند. با این حال اگر کلیک لمسی وجود داشت هم خوب بود. در کل عملکرد آن نسبت به ریموت کنترل مدل پیشین خیلی بهتر شده است. سامسونگ به این نتیجه رسیده است که نبود بعضی دکمه ها نقطه ضعف بزرگی برای این ریموت کنترل هوشمند محسوب می شود در نتیجه شما گزینه های تازه ای را می بینید که در مدل پیشین وجود نداشت و از مهم ترین آن ها می توان به دکمه ای مستقیم برای دسترسی به صفحه نمایش اصلی اشاره کرد و چهار دکمه کنترل گر که فرامین اصلی را برای پخش فیلم و موسیقی در اختیار کاربر قرار می دهد.
اما این ریموت کنترل هم به نظر نقاط ضعفی دارد. دکمه هایی که روی آن قرار گرفته اند خیلی عملکرد خوبی دارند و با نور پس زمینه روشن می شوند. با این حال به نظر می رسد که از تعداد آن ها خیلی کاسته شده و جای بعضی دکمه ها را خالی می دانیم. این باعث می شود که از سهولت کار کردن با آن کاسته گردد. برای مثال برای دسترسی به اعداد، باید نخست دکمه ی More را بفشرید و سپس وقتی صفحه کلید عددی بر روی تلویزیون ظاهر شد، با استفاده از عمل Swipe مرتب بر روی اعداد مختلف بروید و کلیک کنید. بیشتر ریموت های قدیمی تر صفحه کلید عددی را بر روی خود داشتند. بسته به اینکه چقدر استفاده از آن ها به کارتان می آمده، می توانید دل تنگشان شوید. هرچند که وجود یک ریموت کنترل معمولی در کنار آن معقول به نظر می رسید اما به نظر سامسونگ زیاد با ما هم عقیده نبوده و شما با خرید این تلویزیون تنها یک ریموت کنترل هوشمند در یافت می کنید.

جمع بندی

در کل می توان گفت که این محصول به عنوان یکی از تازه ترین تلویزیون های سامسونگ در کشور ما، در کنار قیمت مناسب و کیفیت تصویر قابل قبول انتخابی دوست داشتنی و دارای قابلیت های متعدد است که تلویزیون شما را به وسیله هاب هوشمند خود تبدیل به ابزاری کامل برای انتخاب و دسترسی به محتوای دیجیتال کرده است که در اینترنت و یا در شبکه خانگی شما با چند تنظیم ساده در دسترس خواهد بود. هرچند که چند نقطه ضعف دارد و بیشینه روشنایی نمایشگر آن کمی کم است و شاید به عادت سامسونگ غلظت رنگ ها بیش از حد عادی است اما کیفیت تصویر به نمایش در آمده جذاب است و همچنین وجود جدید ترین ریموت کنترل هوشمند سامسونگ سبب می شود تا این تلویزیون به انتخابی بالقوی بدل شود.

مزایا:
استفاه از تازه ترین ریموت کنترل هوشمند سامسونگپ
دارای تصویری شفاف و زنده
دارای درگاه های ارتباطی با سیم و بدون سیم متنوع


www.banehvitrin.com
خرید از بانه ویترین با نازلترین قیمت ها
دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
شماره تماس:
09182854047 سعیدپور
08754235550 سعیدپور
www.banehvitrin.com




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا