این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ترجمه در همین محل

دفتر ترجمه رسمی شماره 564 شیراز تماس بگیرید
ترجمه رسمی تماس بگیرید

ترجمه رسمی

%0
  • شیراز

جدیدترین آگهی ترجمه

مترجم زبان آلمانی  تماس بگیرید

مترجم زبان آلمانی

%0
  • تهران شمال
(دارالترجمه) دفتر ترجمه رسمی 1298 در مرزداران تماس بگیرید
مترجم زبان فارسی به ترکی و برعکس تایپیست هستم تماس بگیرید
دفتر ترجمه رسمی شماره 564 شیراز تماس بگیرید
ترجمه رسمی تماس بگیرید

ترجمه رسمی

%0
  • شیراز

نگارش تخصصی SOP و CV

در شیراز, مرداویج | آگهی های خدمات ترجمه

"ما چیزی بیش از یک دارالترجمه هستیم"

دارالترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی|تحت پوشش قراردادن بیش از 10 زبان زنده و رایج دنیا|مرکز تامین محتوا| ارائه دهنده خدمات ویژه در زمینه تدوین و چاپ مقالات ISI
یکی از انواع خدمات،که بیشتر مورد توجه دانشجویانی قرار میگیرد که قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران را دارند، نگارش SOP و CV میباشد؛ تقاضای بیشتر اینگونه دانشجویان برای این خدمت، بدین دلیل است که اکثر دانشگاههای ( اگرچه میتوان گفت تمامی دانشگاه ها) خارجی، برای اینکه شرایط دانشجو را برای دادن پذیرش تحصیلی در آن دانشگاه را بررسی نمایند، از دانشجو میخواهند در کنار سایر مدارک ارسالی به دانشگاه (مانند ریز نمرات، مدارک فارغ التحصیلی مدارج قبلی دانشجو و ...)، SOP و CV خود را نیز ارسال نمایند.

از این رو "ترجمه کده" سعی کرده است، مجموعه ای از نیروهایی توانمند و متخصص در زمینه نگارش SOP و CV را، گردآوری نماید و با بهره گیری از توانمندی های این گروه، به ارائه خدمت، به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت، به این دسته از متقاضیان گرامی، بپردازد.

SOP که برای کاربر تهیه میگردد کاملا تخصصی نگارش میگردد و کارشناسان ما نهایت تلاش و مساعی خود را به کار میگرند که SOP تهیه شده دقیقا بر اساس اطلاعات، سوابق تحصیلی،سوابق کاری و توانمندی های ویژه هر کاربر باشد و به بهترین شکل ممکن با ویژگی های کاربر، شخصی سازی گردد.(یکی از کلیدی ترین نکات در نگارش SOP، شخصی سازی SOP تهیه شده بر اساس اطلاعات کاربر میباشد).

خدمت رسانی از طریق سایت "ترجمه کده"، به صورت آنلاین، و به تمام نقاط کشور انجام میگیرد.

اگر متقاضی تنها خواستار دریافت SOP باشد، فقط با پرداخت هزینه نگارش SOP، یک نسخه CV رایگان نیز برای وی، تهیه و ارسال میگردد. بنابراین در قبال نگارش CV ، هزینه ای از کاربر دریافت نمیگردد.

آدرس وب سایت: www.tarjomekade.com
ایمیل : info@tarjomekade.com
تلفن : 53336484-071
موبایل : 09375079460 - 09375079463
سامانه پیامک : 30009900666213


نگارش CV ، نگارش SOP ، نگارش CV و SOP ، دارالترجمه آنلاین ، ترجمه کده ، نگارش تخصصی SOP و CV ، CV دانشجویی ، SOP دانشجویی ، نگارش CV دانشجویی ، نگارش SOP دانشجویی ،

فارس / شیراز / مرداویج     ترجمه در استان فارس

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا