این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان
1
فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره تماس بگیرید
فروش انواع کاغذ 0 تومان

فروش انواع کاغذ

%0
  • مشهد
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
دیانا36 تیپ6 آلمان 17,000,000 تومان

دیانا36 تیپ6 آلمان

%0
  • گرگان
تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان

چای سبزلاغری تیما

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم گوناگون

چای سبز تیما
Green tea Tima

اطلاعات اولیه:
خوش طعم و خوش عطر
لاغری بدون عوارض جانبی
لاغری بدون ایجاد درد و زحمت

طرز استفاده چای تیما در ماه مبارک رمضان:
یک فنجان در زمان افطار و یک فنجان قبل از شام و یک فنجان قبل از سحر استفاده شود.

مشخصات اصلی:
ترکیبات چای سبز:
این محصول از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهان زیر تشکیل شده است:
چای سبز Green Tea
چای اولونگ (چای شاهانه) oolog tea
به لیمو
زعفران Saffron
زیره سبز cumin seed
کاسیا
چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ، جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است .

خلاصه ای از خواص چای سبز به شرح ذیل می باشد:

کاهش کلسترول خون و جلوگیری از بیماریهای قلبی و عروقی:
یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می تواند تا 61 درصد از بروز بیماری های قلبی بکاهد. وجود رادیکال های آزاد در سرخرگ می تواند منجر به بروز بیماری های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول های آسیب دیده رگها و قلب می شود و روند ترمیم سلول ها را تسریع می بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می شود.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین هایی در بدن تولید می شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت های آسیب دیده را افزایش می دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می بخشد.

چای سبز و سرطان:
چای سبز حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب ها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant) قوی محسوب می شوند. آنتی اکسیدان ها قابلیت مبارزه با سلول های سرطانی را دارا بوده و می توانند از رشد سلول ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطان هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن، 100 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین C و 25 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند.
همچنین نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می نماید. تحقیقات نشان می دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آن ها مشاهده می شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

چای سبز و جوانی:
چای سبز را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging) استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول ها می شوند.

کاهش تری گلیسیرید:
کاتچین موجود در چای سبز، فعالیت آنزیم لیپاژ (آنزیم مسئول هضم چربیها) غده پانکراس را مهار می کند. در نتیجه، شکسته شدن چربی ها و تبدیل آن ها به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی، یک ریسک فاکتور مهم در بروز بیماری های قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می تواند باشد.

کاهنده فشار خون:
مصرف نیم تا 2,5 فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می دهد. در حالیکه مصرف بیش از 2,5 فنجان در روز از بروز این بیماری تا 56 درصد می کاهد. بنابراین روزانه مصرف 3 الی 4 لیوان فنجان از این چای توصیه می شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای نیز به طور کامل بهره مند شوید.

جلوگیری از دیابت:
معمولا با افزایش سن ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را با افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه 5 لیوان چای سبز می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید. چای سبز با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می کند.

ضد انعقاد خون:
چای سبز خون را رقیق کرده و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. با مصرف گوشت و روغن های غیر اشباع گیاهی مثل روغن ذرت و سویا، ترکیباتی در بدن ایجاد می شود که منجر به ایجاد پلاک های خونی می شود، در حالی که با مصرف چای سبز می توان از ایجاد لخته های خونی جلوگیری کرد.

پوست و چای سبز :
آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز سلول های پوست را در مقابل آسیب ها به ویژه رادیکا ل های آزاد که یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب به پوست هستند، محافظت می کند. به این ترتیب چای سبز مانع از بروز سرطان، افتادگی و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می شود.

چای سبز و استحکام دندانها :
در این چای، ماده ای به نام فلورین(fluorine) وجود دارد که باعث می شود ساختار داخلی دندان ها محکم شده و از تضعیف مینا و پوسیدگی دندان جلوگیری به عمل آید. درصد بالای فلوراید موجود در چای سبز عمده ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر دندان و استخوان ها است. به همین دلیل، با مصرف چای سبز، می توانید علاوه بر استفاده از مزایای دیگر آن، به حفظ و مراقبت از دندان های خود کمک کنید.

آرام بخش و ضد استرس:
این نوشیدنی گیاهی به دلیل وجود زیره سبز، به لیمو و چای سبز نوعی آرام بخش نیز محسوب می شود. نوشیدن این چای، سیستم عصبی بدن شما رو مقاوم تر کرده، آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام عیار بیماری ها نام برد.

عملکرد مغز و چای سبز:
چای سبز و چای اولونگ موجود در چای سبز، فعالیت سلول های مغز به ویژه بخش های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می کند. از طرفی این گیاهان باعث کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول های مغز و بروز بیماری آلزایمر می شوند. از طرفی آنتی اکسیدان های موجود در این چای، با به تعویق انداختن روند پیرشدن سلول های مغز، از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری به عمل می آورند.

آسم و چای سبز:
تئوفیلین موجود در چای سبز، در حکم داروی گشاد کننده برونش( برونکودیلاتور) است که باعث آرامش و رفع التهاب و حساسیت بافت های آسیب دیده دستگاه تنفس می شود. از این رو نوشیدن این چای به افراد مبتلا به آسم یا افرادی که به دلیل مشاغل ویژه ای که دارند (مثل کارگران کارخانه های سیمان) یا در مناطق خاصی زندگی می کنند (ساکنان مناطق سردسیر)، بیشتر در معرض مشکلات ریه و دستگاه تنفسی قرار دارند، توصیه می شود.

دیگر فواید چای سبز:
چای سبز همچنین قادر است کبد را سم زدایی کرده و از تجمع چربی در کبد جلوگیری کند. این چای، نقص و کمبود استروژن را در درون یائسگی جبران کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می نماید.
از فواید دیگر چای می توان به این موارد اشاره کرد: بالا بردن قدرت فکری و تمرکز، درمان التهاب و آماس مفاصل، پیشگیری از بیماریMS(multiple sclerosis) .
جالب است بدانید کاتچین موجود در چای سبز، باعث از بین بردن باکتری های مولد مسمومیت غذایی یا سم تولید شده توسط این باکتری ها شده و بدین ترتیب در مسمومیت های غذایی هم به عنوان دارویی مفید استفاده می شود.
ویتامین C موجود در چای با تقویت سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل بیماری های مختلف به ویژه بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا در زمستان، اسهال و استفراغ در تابستان و حساسیت های فصل پاییز مقاوم تر می کند.

اطلاعات تکمیلی:
استفاده از این چای باعث کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی بدن می شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند.
بعلاوه، بعلت وجود ترکیبات گیاهی دیگری که در این چای وجود دارد، استفاده از این چای باعث نشاط آوری، تسکین درد، از بین رفتن نفخ، آرامش بخشی و تنظیم کلسترول خون شده و بعلت وجود آنتی اکسیدان های قوی، دارای خاصیت جوان سازی پوست بوده و ضد سرطان می باشد.

نحوه مصرف:
نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک فنجان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
برای تهیه هر فنجان چای ، آب جوش را در فنجان ریخته و 5 دقیقه بعد که از جوش اولیه افتاد، یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن اضافه کرده و روی آن را با چیزی همانند نعلبکی بپوشانید. بعد از 3 الی 5 دقیقه که دم کشید، ترجیحا با قند طبیعی همانند خرما یا توت میل نمائید.

عوارض جانبی:
عوارض جانبی گزارش نگردیده ولی بهتر است خانمهای باردار و شیرده با توصیه پزشک مصرف نمایند.

زمان تحویل:
به علت حجم بالای سفارش این محصول ، سفارشهای تهران بین 5 تا 7 روز کاری و سفارش شهرستان بین 7 تا 10 روز کاری به دست مشتریان گرامی می رسد.


قیمت 28000 تومان
ثبت سفارش: www.5040.ir/farsishop


چای سبزلاغری ، چای تیما



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا