این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی پوشاک

فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
واردات عمده عینک ریبن اصل از دبی تماس بگیرید
واردات عمده عینک ریبن اصل از دبی 0 تومان
فروش لباس عروس اروپایی 14,000,000 تومان

فروش لباس عروس اروپایی

%0
  • تهران غرب
ماکسی زنانه ملینا تماس بگیرید

ماکسی زنانه ملینا

%0
  • کرج
پوشاک آذین پوش تماس بگیرید

پوشاک آذین پوش

%0
  • چالوس
لباس عروس کارشده در حد نو 4,000,000 تومان

لباس عروس کارشده در حد نو

%0
  • اراک
مقنعه زنانه-مقنعه بروجرد زنانه،مقنعه پرستاری 7,500 تومان

چادر ملی - چادر شالی - چادر دانشجو -چادر عربی - چادر حسنا - چادر قجری و ...

در استان یزد یزد, | خرید و فروش پوشاک

فروش آنلاین چادر ملی و عربی
فروش انواع چادر مشکی
ملی ؛ دانشجوئی ؛ زینت (جلابیب) ؛ اماراتی ؛ جده (عبائی) ؛ لبنانی (صدف) ؛ شال دار (کوتاه و بلند) ؛ عربی ؛ ایرانی (سنتی) ؛ کمری (قجری ؛ قاجاری)
فروش ویژه انواع چادر های:
چادر مدل زینت
این مدل چادر با طراحی بسیار راحت و زیبا بخش عمده ای از نیاز بانوان را بابت داشتن پوشش کامل و مناسب بر آورده کرده است، از خصوصیات این چادر داشتن آستین های زیپ دار، زیپ مخفی جلوی چادر و جیب داخلی آن است.
چادر مدل شال کوتاه

چادرهای شال دار همانند مانتویی می باشهد که به آن شال دوخته شده است و در دو مدل شال بلند (تصویر قبلی) و شال کوتاه عرضه می گردد.

چادر مدل شال بلند

چادرهای شال دار همانند مانتویی می باشهد که به آن شال دوخته شده است و در دو مدل شال بلند و شال کوتاه (تصویر بعدی) عرضه می گردد. مدل شال بلند به گونه ای است که بلندی شال تا مچ پا ادامه دارد.
چادر مدل لبنانی
چادر لبنانی دارای آستین و نقاب قابل تنظیم می باشد این مدل با پوششی کامل و زیبا برای خانم های شاغل بسیار مناسب است
چادر مدل کمری

چادر کمری یا قاجاری یکی از قدیمترین مدلهای چادر در ایران می باشد که در دوران حکومت قاجاریه رواج داشته است و به همین دلیل نام دیگر آنرا چادر قاجاری می نامند. این مدل چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش برروی سر نگاه داشته می شود.

چادر مدل جده


این مدل چادر از اصیل ترین چادرهای عربی می‏‎‎باشد. که در میان اعراب به عبا معروف است، در چادر جده پارچه ی زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را باری بانوان به همراه دارد


چادر مدل اماراتی

چادر اماراتی همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی می باشد. با این تفاوت که به دلیل داشتن آستین‎‎‏‎‏های 40 سانیمتری نسبت به دیگر مدل های عربی، اندامی تر است. جلوی این چادر به صورت باز طراحی شده و می توان آن را بنا به سلیقه های مختلف با زیپ و یا انواع دکمه بست این چادر در مدلهای براق، مات، ساده و گلدوزی عرضه می گردد


چادر مدل ملی


چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مختلفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره، آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند.


چادر مدل دانشجویی

چادر دانشجویی کاملا شبیه به چادر ساده ‎ی ایرانی می باشد. با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن دست کودک استفاده کنند

با بهترین پارچه حریر الاسود کریستال میتسوبیشی
با ضمانت نامه کتبی یک ساله
همراه با ارسال پستی به سراسر ایران و پرداخت وجه پس از تحویل کالا به شما

همراه با تخفیف برای خرید عمده برای سراسر ایران


( فروش چادر )

( چادر ملی دانشجو و... )


قـیـمـت : از 18000 به بالا


چادر ملی ، چادر شالی ، چادر دانشجو ، چادر عربی ، چادر حسنا ، چادر قجری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا