این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آهنگسازی و تنظیم موسیقی – آهنگساز و تنظیم کننده

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش موسیقی

آهنگسازی ، تنظیم موسیقی ، آهنگساز ، تنظیم کننده ، در سبک موسیقی : پاپ ، الکترونیک با در اختیار داشتن اساتید و هنرمندان رزومه دار و مطرح آشنا با بازار و سلایق با علم نوین موسیقی و مدارک معتبر موسیقی سازنده دهها تک آهنگ و آلبوم موسیقی مجاز و فروخته شده به برترین شرکت های تهیه و تولید موسیقی مجاز کشور .
( SONG MUSIC PRODUCER )
تست صدا و تعیین سطح صدا بخصوص برای هنرمندانی که می خواهند برای نحستین بار وارد فعالیت های هنری موسیقی گردند .
مشاوه رایگان جهت ساخت ، تهیه و تولید آلبوم موسیقی و تک آهنگ و معرفی تیمی از برترین اساتید رزومه دار کشور با قیمت توافقی بسیار مناسب به نسبت کیفیت ارائه شده .
استفاده از مجموعه ای از برترین تجهیزات موجود شامل امکانات سخت افزاری دهها رک قدرتمند آنالوگ و دیجیتال و نرم افزار های بروز و استاندار تولید موسیقی به همراه بانک وسیعی از سازهای دیجیتالی و همچنین بهره گیری از نوازندگان اسمی و با تجربه و سازهای زنده .
اطلاعات بیشتر در
http://music-producer.ir


آهنگسازی و تنظیم ، آهنگساز و تنظیم کننده ، آهنگسازی تنظیم ، آهنگسازی ، تنظیم ، تنظیم موسیقی ، تنظیم کننده موسیقی ، تنظیم کننده ، آهنگساز ، آهنگسازی و تنظیم موسیقی ، آهنگسازی پاپ ، آهنگساز پاپ ، آهنگسازان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا