این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی پروژه های دانشگاهی

خدمات حرفه ای نگارش پروپوزال و مقاله تماس بگیرید
انجام پروژه  با DIgSILENT و PSS/E تماس بگیرید

انجام پروژه با DIgSILENT و PSS/E

%0
  • تهران مرکز
پایان نامه دانشجویان/آزاد/دولتی 0 تومان

تحلیل آماری با spss - مدل سازی معادلات ساختاری با لیزرل، آموس، پی ال اس

در استان تهران تهران مرکز, | پروژه های دانشگاهی

با سلام؛
انجام تجزیه تحلیل آماری با نرم افزار spss و مشاوره آماری پایان نامه ها و تحقیقات علمی و پژوهشی ، تحلیل داده های اقتصاد سنجی و آزمونهای و روشهای آماری و همچنین مدل سازی معادلات ساختاری با لیزرل، آموس، پی ال اس (lisrel. Amos, smart pls) پذیرفته می شود.

ما دارای نماد اعتماد دائم الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت معدن و تجارت هستیم. همچنین سایت ما طی قراردادی با بانک ملت دارای درگاه بانکی پرداخت اینترنتی هزینه تحلیل با اس پی اس اس و سایر نرم افزارهای آماری می باشد.

نکته مهم: برای اطمینان بخشی به شما محقق گرامی، به استحضار می رساند شیوه کار ما به این صورت است که پس از توافق ، ابتدا ما بدون دریافت هیچ گونه وجهی تحلیل اولیه را برای شما ارسال می کنیم و شما می توانید آنرا به تایید استاد راهنما یا ناظر پروژه برسانید و تنها در صورت تایید صحت انجام کار و روش آماری به کار رفته، نسبت به پرداخت حق الزحمه اقدام نمایید. بنابراین اول ما به شما اعتماد می کنیم و اول کار را تحویل می دهیم بعد وجه آن وصول می شود.

توصیه و پیشنهاد: کار آماری پایان نامه خود را به روزها و فرصت های آخر موکول نکنید. زیرا در فرصت های آخر تراکم کاری ما بیشتر است و انجام کار شما زمان بیشتری خواهد برد.

برای تماس با ما:
09198180991 (پاسخگویی توسط سرکار خانم دهقان - برای تحلیل آماری با spss و همچنین مدل سازی معادلات ساختاری و برازش مدل)

ایمیل: mojtaba_farshchi@yahoo.com


با تشکر؛
فرشچی- مدیریت شرکت آماری اطمینان شرق
شماره ثبت شرکت: 19161


تحلیل آماری ، تجزیه تحلیل آماری ، مدل سازی معادلات ساختاری ، نرم افزار لیزرل ، نرم افزار آموس ، نرم افزار اسمارت پی ال اس ، نرم افزار spss ، تحلیل آماری پایان نامه ، نرم افزار آماری ، انجام فصل 4 پایان نامه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا