این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
نرم افزار تماس خودکار voip 4,900,000 تومان

نرم افزار تماس خودکار voip

%0
  • اصفهان اصفهان
1
کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی) 0 تومان

کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی)

%0
  • تهران تهران شرق
1
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته 0 تومان
1
دستگاه حجاری سنگ قبر (۰۹۱۲۴۳۵۹۱۴۴) 0 تومان
1
آموزشگاه آرایشگری زنانه سیونه خچاطوریان 0 تومان
1
آموزش خوشنویسی در مشهد تماس بگیرید

آموزش خوشنویسی در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان

آموزش رزین در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان

آموزش گچبری مدرن در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش خوشنویسی با خودکار  فارسی و لاتین( حضوری و آنلاین) 429,000 تومان
1
آموزش رزین در مشهد ، آموزش چوب و رزین مشهد 0 تومان
1
آموزش رزین تماس بگیرید

آموزش رزین

%0
  • خراسان مشهد
1
نمایندگی تعمیرات انواع پیانوی دیجیتال توسط شرکت جزیره تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران تهران شرق
نرم افزار حسابداری پژواک تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری پژواک

%0
  • فارس شیراز
مجری تبلیغات پیامکی جنوب کشور 0 تومان

مجری تبلیغات پیامکی جنوب کشور

%0
  • فارس شیراز
تدریس آنلاین کامپیوتر در کشور 150,000 تومان

تدریس آنلاین کامپیوتر در کشور

%30
  • تهران تهران شمال
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید

نرم افزار مدیریت دامپزشکی

%0
  • گیلان رشت
فیلم های آموزش حرفه ای عکاسی و نورپردازی پرتره تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری رستورانی زعفران تماس بگیرید
نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • گیلان رشت

جدیدترین آگهی کتاب

فروش 150 هزار کتاب در 10 دی وی دی به قیمت 6500 تومان

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش کتاب

توصیه گوگل
Free book
کتابخانه مجازی new
دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
150000 کتاب و مقاله در 10 عدد DVD فقط و فقط 6500 تومان

باور کردنی نیست حتما این مطالب را بخوانید ، ارسال کلیه دی وی دی کتاب ها !

دیگر وقت خود را برای دانلود کردن تک تک کتاب های مورد نیازتان بیهوده تلف نکنید .
6000 کتاب کامل فارسی + 25000 مقاله فارسی + صدها مقاله کار آفرینی + نرم افزار کامل آناتومی بدن زن و مرد + 1800 کتاب صوتی فارسی + 350 کتاب زبان اصلی + 115000 مقاله بصورت نرم افزاری
علاوه بر کتابها و مقالات چندین برنامه و نرم افزار کاربردی نیز در این پکیج وجود دارد . در بخش زیر محتویات هر دی وی دی به اختصار بیان میشود:

DVD1 : کتابهای موجود در این بخش شامل صدها هزار صفحه در زمینه های مختلف است . تعدادی از کتابهای داستان این بخش بیش از سی سال است که تجدید چاپ نشده اند . این بخش کتابها که شامل بخش کوچکی از کتابهای پکیج است خود به تنهایی میتواند یک کتابخانه کامل را برای شما تشکیل دهد .
در این بخش کتابهای صوتی که جدیدا طرفداران زیادی نیز پیدا کرده وجود دارد . از جمله دیوان اشعار حافظ با صدای گوینده رادیو ، تعدادی داستان اشعار فروغ فرخزاد با صدای احمد شاملو و ... .
کتابهای مصور مشهور فارسی کمیک تن تن و میلو با کیفیت عالی هم وجود دارد که یادآور خاطرات خوب کودکی ماست . این مجموعه کتاب در کل دنیا و ایران طرفداران زیادی دارد و در 44 جلد بصورت کامل تهیه شده است .
همچنین در این بخش نرم افزار OCR برای تبدیل تصاویر اسکن شده فارسی یا مطالب موجود در عکس ها به متن فارسی وجود دارد . دقت تبدیل این نرم افزار ویژه در حدود 85 درصد است که کاربردهای زیادی دارد .
200 مجله فارسی در زمینه کامپیوتر و مجله های مشهوری چون کلیک و بوم که مطالب مفیدی در زمینه کامپیوتر دارد .

نرم افزار آفلاین ویکی پدیا ، ویکیپدیا دانشنامه هایی است همگانی و آزاد، به این معنی که همه می توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند . البته این نوشتارها و ویرایش ها باید مطابق با اساسنامهٔ ویکیپدیا باشند یعنی مطالب بی طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شده باشند . مدیریت بررسی نوشتارها توسط گروهی از گردانندگان انجام می شود . کسانی که در امر تکمیل این پروژهٔ بی پایان مشارکت میکنند ، به هم زبانان خود یاری رسانده اند تا در امر گردآوری بی همتاترین دایرةالمعارف جهانی سهمی داشته باشند .
هزاران نفر فارسی زبان، ویکی پدیای فارسی را به عنوان یکی از بزرگترین دانشنامه های فارسی شناخته اند . یک گروه هم پروژه مولین را ایجاد کرده اند که نرم افزاری است برای ایجاد یک سی دی زیبای آفلاین از این دانشنامه با قابلیت جستجو و دیدن مقالات و ... و داوطلبان مختلفی در دنیا سی دی ها را رایت می کنند و در اختیار کسانی قرار می دهند که احساس می کنند آن را لازم دارند افرادی مانند روزنامه نگارها ، مدرسین ، محققین ، علاقمندان داشتن یک دانشنامه آفلاین و ... .
موضوعات موجود در دانشنامه آفلاین ویکی پدیا:
1- علوم پایه شامل: فیزیک - ریاضیات - شیمی - زیست شناسی - جغرافیا - زمین شناسی - ستاره شناسی
2- علوم کاربردی شامل: مهندسی - فناوری - رایانه - پزشکی -علم بهداشت - حقوق - مدیریت - کشاورزی - ارتباطات - اقتصاد
3- علوم انسانی و فلسفه شامل: ادبیات - تاریخ - دین - جامعه شناسی - روان شناسی - زبان شناسی - باستان شناسی - علوم سیاسی - فلسفه
4- فرهنگ و هنر شامل: هنر - موسیقی - سینما - رسانه ها - ورزش - سرگرمی ها - بزرگان و مشاهیر و ..... مقالات این بخش بیش از 20000 مقاله فارسی میباشد .

DVD2 : این بخش شامل 1546 کتاب کامل فارسی میباشد . برای مثال در بخش داستان این دی وی دی 230 داستان کامل وجود دارد از جمله کتابهای داستان نویسندگان مشهوری چون پائولو کوئیلو (کیمیاگر ، مکتوب و...) ، مارکز ، کانن دویل ، آنتوان چخوف ، کوئتنری ، داستایوفسکی و ... همچنین داستانهایی از نویسندگان ایرانی مانند هزار و یک شب در صدها صفحه و ... . از دیگر کتابهای برتر این بخش میتوان از آموزش تعمیرات کامل موبایل در 350 صفحه و فیزیک هالیدی و ده ها کتاب کامل در زمینه مدیریت به زبان فارسی از جمله آموزش ERP و TQM نام برد و آرشیو ده سال مجله فارسی تدبیر که یکی از بهترین مجلات در زمینه مدیریت میباشد . در بخش تاریخ بیش از 7000 صفحه کتاب به صورت پی دی اف در زمینه تاریخ تمدن ویل دورانت در یازده جلد وجود دارد . همچنین نرم افزار ویل دورانت با بیش از 15000 صفحه با امکان جستجو هم در این بخش وجود دارد . در بخش علوم غریبه این مجموعه کتابهای کاملی در زمینه آموزش هیپنوتیزم ، مدیتیشین و یوگا ، پیشگوییهای تاریخی و... وجود دارد . در زمینه علمی کتابهای فارسی کاملی در زمینه نانو تکنولوژی وجود دارد همچنین در این مجموعه آموزشهای کاملی در زمینه فارکس و تجارت الکترونیک هم وجود دارد . در بخش مذهبی صدها مجموعه کامل از جمله تمامی کتابهای شهید مطهری و شریعتی و امام خمینی (دیوان شعر کامل با کیفیت باور نکردنی ، رساله ، مجموعه آثار مثل صحیفه نور و ...) و تفاسیر بسیار کاملی از بزرگترین علمای مذهب اسلام وجود دارد .

DVD3 : بخش کتابهای کامل کامپیوتر : تعداد 230 جلد کتاب فارسی در زمینه های مختلف کامپیوتر از جمله آموزشهای زبانهای برنامه نویسی C , C++ , C# و همچنین PHP , ASP , AJAX , JAVA ، آموزش نرم افزارهایی مثل فتوشاپ ، مایا ، 3D MAX , ULEAD و دهها کتاب کاربردی دیگر از جمله آموزشهای شبکه و سخت افزار و تعمیرات سخت افزاری و ... ، بعضی از کتابهای این بخش در بازار نشر بیش از 5000 تومان قیمت دارد و همچنین حدود 350 جلد کتاب زبان اصلی بسیار کامل در همین زمینه که اکثر کتابها بیش از 500 صفحه دارند . بعضی از کتابهای این مجموعه در بازار بیش از 50 دلار قیمت دارند .
61 فایل فلش که حاوی آموزشهای مختلف کامپیوتر از جمله مباحث و ترفندهای ویندوز بوسیله فیلم و تصویر و آموزش نرم افزارهای مختلف به زبان فارسی . نرم افزار فلش مورد نیاز این بخش نیز موجود است .

DVD4 : کتابهای صوتی بخش دو : از جمله جدید ترین کتابهای الکترونیکی در سطح دنیا کتابهای صوتی میباشد . کتابهای صوتی بدلیل اینکه کاربر میتواند به انجام کار دیگری مشغول شود و به داستان مورد نظرش هم گوش فرا دهد طرفداران زیادی دارد . یکی از شرکتهایی که در گذشته ای نه چندان دور در این زمینه فعال بود شرکت معروف به 48 بود که داستانهای مشهور ایران و جهان را بوسیله بهترین دوبلورها و گوینده های رادیو تلوزیون ضبط میکرد ، در این بخش 48 داستان بلند که بوسیله این شرکت تولید شده است با کیفیت عالی وجود دارد کلیه فایلها MP3 میباشد از جمله داستان زورو ، آلیس در سرزمین عجایب ، شاهپرک خانوم ، علیمردان خان ، پینوکیو . شنیدن این داستانها خالی از لطف نیست و یادآور خاطرات شیرین کودکی ماست .

DVD5 : کتابهای صوتی بخش سه : یکی از بهترین کتابهای کهن موجود فارسی بدون شک شاهنامه فردوسی میباشد . شما میتوانید در این بخش تمام کتاب شاهنامه فردوسی را با صدای یکی از گوینده های رادیو بشنوید بدون نیاز به مطالعه شاهنامه از این شاهکار بزرگ دنیا لذت ببرید . در بخشی دیگر اشعاری از شاعران بزرگ ایران و جهان با صدای احمد شاملو از جمله اشعار نیمایوشیج ، فدریکو گارسیا لورکا و ... وجود دارد . همچنین دهها داستان صوتی از داستان نویسان مشهور ایران و جهان از جمله صمد بهرنگی . تعدادی کتاب صوتی نیز در زمینه آشنایی با فیزیک و الکترونیک وجود دارد .
همچنین 105 فایل صوتی زبان اصلی با صدای آنتونی رابینز در زمینه موفقیت و شکوفایی خلاقیت وجود دارد .

DVD6 : این دی وی دی شامل بیش از 8000 مقاله فارسی با فرمت word است که کاملا قابل ویرایش میباشد و مختص تحقیقات دانشجویی یا پایان نامه میباشد شامل فایل و مقالاتی از رشته های دانشگاهی اعم از علوم پایه و صنعت و عمران و هنر و ... . نامگذاری مقاله ای این بخش بصورت فارسی میباشد که برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سراسری و پیام نور و سایر دانشگاه ها مفید می باشد .

DVD7 : این بخش نیز شامل 5000 مقاله فارسی دیگر با دسته بندی کامل است . اکثر مقالات این بخش با فرمت ورد است که قابلیت ویرایش و کپی برداری دارد .
662 کتاب کامل مذهبی نیز در این بخش وجود دارد که شامل 330 کتاب فارسی و 330 کتاب عربی مذهبی است از جمله 104 جلد بحارالانوار و تمامی جلدهای الغدیر .
بیش از 15 ساعت سخنرانی استاد ارجمند دکتر آزمندیان در زمینه تکنولوژی فکر نیز در این مجموعه وجود دارد به همراه دو فیلم در زمینه تکنولوژی فکر .
و همچنین گنجینه تصاویر با بیش از 16000 تصویر از جمله تصاویر زیبایی از بهترین مناطق جهان ، خطای چشم و ... .
نرم افزار کاملا فارسی روانشناسی چهره بصورت فول ورژن با حجم 340 مگا بایت : این نرم افزار بر اساس اصول علمی روانشناسی طراحی شده و بسیار جالب و پیشرفته میباشد و قابلیت مشخص کردن خصوصیات فردی از روی مشخصات چهره میباشد و در آخر 1000 آهنگ برای گوشیهای مختلف موبایل و ... .

DVD8 : بخش صدها طرح کار آفرینی : شامل طرح های زود بازده مثل پرورش قارچ ، ساخت محصولاتی با در آمد زایی بالا و تجارت الکترونیک . حدود 5000 مقاله دیگر فارسی با دسته بندی و فرمت ورد که اینگونه مقالات چون نامگذاریشان با فونت فارسی است سرچ و جستجو در آنها بوسیله سرچ خود ویندوز بسیار راحت است . در سایت های دیگر فقط همین دی وی دی بیش از 10 هزار تومان فروخته میشود .

DVD9 : دایره المعارف انکارتا 2009 محصول شرکت بزرگ ماکروسافت دارای رتبه اول فروش نرم افزار دائره المعارف های جهان (در نه سال اخیر ) . شرکت ماکروسافت با ارائه نرم افزارهای دیجیتال انکارتا بعنوان یکی از بزرگترین بانکهای اطلاعاتی قدم بزرگی در بخشهایی از قبیل اطلاعات عمومی و آموزشی برداشت .
نسخه جدید ماکروسافت که بنام پریمیوم شناخته میشود بانک اطلاعاتی بزرگی هست که برای تمام سنین تعریف شده و گرافیک و منوها و کلمات طوری طراحی شده اند که کار برای افراد با سنین پایین هم جذاب و قابل دسترسی است .
این مجموه با داشتن بیش از 42000 مقاله چند رسانه ای که بعضا با فیلم و فایل صوتی ارائه شده بانک اطلاعاتی جامع و فوق العاده ای را برای کاربران در بر دارد.
افرادی که نسخه های قبلی این نرم افزار را تجربه کرده اند به کارآیی این مجموعه آشنایی دارند .
بخصوص این نرم افزار اخیر که بدلیل استفاده از نوع زبان ساده انگلیسی برای تمام سنین مفید است میتواند با دارا بودن محیطی جذاب و زیبا جهت تقویت زبان انگلیسی هم مفید واقع شود.
خصوصیات بارز این دائره المعارف:
1- اطلس جهان با بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نام بر روی آن
2-بیش از 86000 مقاله علمی ، ادبی و هنری
3-زندگینامه مشاهیر در رشته های گوناگون
4-بررسی رمان های بزرگ
5-اطلاعات آماری و نموداری از کلیه کشورها
6-نمایش وقایع تاریخی بصورت نمودار زمانی
7-سفرهای دو بعدی و سه بعدی به مکانهای تاریخی و توریستی (مثل تخت جمشید)
8-دیکشنری به زبانهای انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، ایتالیایی و اسپانیایی
9-بازی های فکری جهت افزایش اطلاعات
10-ابزار های قوی برای جستجوی اطلاعات
11-دایره المعارف ویژه کودکان به همراه بازی های فکری
12-آموزش جامع مجموعه آفیس به همراه ارائه نمونه های مختلف
13-این دایره المعارف در هنگام اتصال به اینترنت بصورت خودکار بروز شده و اطلاعات جدید را دانلود (download) و اضافه خواهد کرد و در گوگل googleو یاهو yahoo قابل سرچ است .
14- فیلم های گرفته شده از دیسکاوری شامل 32 قطعه
15-قابلیت جستجو از طریق میله جستجو در نوار وظیفه ویندوز
مناسب برای تمامی ردهای سنی ، مناسب برای تحقیقات دانش آموزان و دانشجویان ، ایجاد عشق به یادگیری در کودکان و نوجوانان ، سفر در تاریخ با حضور مستندات ، مجهز به کاملترین اطلس نرم افزاری ، مرتب سازی و جستجو بطور دلخواه و ... .

DVD10 : این دی وی دی شامل مجلات ویستا است که در نوع خود از کاملترین کتاب های الکترونیک در تمام زمینه ها از جمله علوم غریبه ، پزشکی و تندرستی ، موفقیت ، آشپزی و ... تعداد صفحات بیشتر این کتاب ها بیش از 500 صفحه میباشد .
نرم افزار آناتومی بدن سوبا sooba با دهها هزار تصویر رنگی از اندام زنان و مردان . دائره المعارف کامل جانور شناسی Encylopedia of Animals با دهها هزار صفحه با تصاویر رنگی و فرهنگ کامل دهخدا و مجموعه تاریخ طبری در چند هزار صفحه بصورت کامل و همچنین تارخ ابن اثیر و ابن خلدون .
این پکیج بی نظیر حاصل تلاش بیش از سه سال تیم شرکت بازرگانی آراد میباشد و با کمترین قیمت ممکن عرضه شده است و مشابه این محصول در هیچ کجای دیگر وجود ندارد .
کل 10 دی وی دی این پکیج بی نظیر الکترونیکی با احتساب هر دی وی دی 600 تومان 6000 تومان + 500 تومان پاکت حبابدار ، مجموعا 6500 تومان میشود که با احتساب حدود 1500 تومان هزینه پست سفارشی کلا 8000 تومان و حدود 3500 تومان هزینه پست پیشتاز کلا 10000 تومان میشود .
مدت زمان رسیدن پکیج بدست شما :
در صورتیکه پست سفارشی را انتخاب کرده باشید بین 3 تا 6 روز و پست پیشتاز بین 1 تا 3 روز طول میکشد .
150000 کتاب و مقاله در 10 DVD فقط و فقط 6500 تومان
اطلاعات بیشتر و تماس : 09127939498 – شرکت بازرگانی آراد
ضمنا سفارش از طریق اس ام اس sms نیز امکان پذیر است .


Download ، Google ، Iran ، Sms ، Yahoo ، اس ام اس ، آموزش ، ایران ، بازی ، دانشگاه آزاد ، دانلود ، عکس ، فال ، فیلم ، نرم افزار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا