این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سازنده قالب و تیغه دستگاه های فنس بافی تماس بگیرید

سازنده قالب و تیغه دستگاه های فنس بافی

%0
  • تهران تهران حومه
2
قالب سنگ فرش شیراز جهت کفسازی بتن وسیمان کاری تماس بگیرید
1
کلینیک تخصصی پا غرب تهران اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
سازنده قالب و تیغه دستگاه های فنس بافی تماس بگیرید

سازنده قالب و تیغه دستگاه های فنس بافی

%0
  • تهران تهران حومه
2
قالب سنگ فرش شیراز جهت کفسازی بتن وسیمان کاری تماس بگیرید
آکام قالب پارس تولید کننده انواع قالب و قطعات صنعتی تماس بگیرید
1
کلینیک تخصصی پا غرب تهران اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران تماس بگیرید

جدیدترین آگهی لوازم بچه گانه

کیت قالبگیر دست و پای کودک|ثبت خاطرات کودکی!تندیس دست و پا کودک و نوزاد| ثبت لحظات به یادماندنی کودکی|کودک|نوزاد|یادگاری

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم بچه گانه

این مجموعه با تکیه بر دانش فنی و تجربیات ارزنده خود در زمینه طراحی و ساخت مجسمه هایی کوچک از دست و پای کودک زیبای شما، سعی در جادودان ساختن لحظاتی دارد که با هر بار مرور آن احساس شادی وصف ناشدنی بر وجود پدران و مادران عزیز مستولی می شود. این مجسمه های کوچک و زیبا، یادآور دوران لذت بخشی از کودکی فرزند است که همانا سرشار از خاطرات زیبا و فراموش ناشدنی می باشد. در این راستا این مجموعه با طراحی کیت های خانگیقالب گیری از دست و پای کودک، سعی در آن دارد تا لذت این جاودانگی خطرات را چندین برابر سازد.
کیت قالب گیری دست و پای نوزاد
این کیت شامل یک ماده قالب گیری پودری می باشد که با طی مراحل آموزشی شرح داده شده در کاتالوگ آموزشی تصویری و همچنین سی دی تصویری موجود در پکیج می توانید یک یادگاری با ارزش تهیه نمایید. موارد موجود در ایک کیت به شرح ذیل می باشد:
1- ماده قالب گیری 500 گرم
2- ماده پرکننده قالب 800 گرم
3-قلم موی رنگ آمیزی
4- پیمانه ماده قالب گیری و آب
5- ظروف قالب گیری
6- نایلون پلاستیکی
7- رنگ مخصوص رنگ آمیزی نمونه
8- قاب
9- کاتالوگ آموزشی به زبان فارسی
10- سی دی آموزشی به زبان فارسی
لازم به ذکر است که رنگ موجود در پکیج برای رنگ آمیزی مدل های ساخته شده بطور پیش فرض برنزی انتخاب شده است. در صورتی که مشتریان عزیز رنگهای طلایییا نقره ای را نیز بخواهند می توانند حین سفارش آنرا به همکاران ما اعلام نمایند تا مطابق سفارش مشتریان عزیز، رنگ موردنظر در درون بسته قرار داده شود.
ماده قالب گیری
برای مشتریانی که پس از خرید پکیج قالب گیری از دست و پای کودک بخواهند تنها ماده قالب گیری را دوباره تهیه نمایند، پکیج ماده قالب گیری با قیمت بسیار نازل برای آنها ارسال می شود. پیش بینی این پکیج برای آن دسته از مشتریانی است که بخواهند تعداد مدل های بیشتری بسازند و یا از دست های بزرگسالان مدل تهیه کنند. با سفارش این محصول و با پرداخت هزینه بسیار کمتر از قیمت پکیج اصلی قالب گیری دست و پای نوزاد، امکان ساخت مدل های بیشتری را خواهید داشت.
استفاده از کیت های این مجموعه برای قالب گیری از دست و پای نوزادان و کودکان عزیز و دلبند شما بسیار آسان می باشد. به جهت آشنایی کامل شما با مراحل آماده سازی ماده قالبگیری و ساخت قالب از دست یا پا و همچنین آماده سازی ماده پرکننده و ساخت مدل اصلی، کاتالوگ آموزشی همراه با تصاویر و همچنین یک عدد سی دی اموزشی تصویری درون پکیج موجود می باشد. شما با مشاهده سی دی تصویری و همچنین مطالعه کامل کاتالوگ آموزشی می توانید به راحتی تجربه ساخت این یادگاری گرانبها را به همراه آن برای خود جاودان سازید. بیاد داشته باشید استفاده از این کیت بسیار ساده می باشد.
تلفن مشاوره : 09127138255

02632321605
02177920216
Www.nnt026.ir


کودک ، نوزاد ، بچه ، یادگاری ، قالب ، تندیس ، لحظات کودکی ، خاطرات نوزادی ، هدیه کودکی ، دختر زیبا ، پسر ناز ، عکس بچه ، جیگر بابا ، قند عسل مامان ، مادر فداکار ، پدر مهربان ، هدیه به خانواده ، لحطات شیرین ، یادگاری ، ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا