این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی بسته بندی

اعطای نمایندگی خط تولید  نایلون فریزر تماس بگیرید
اعطای نمایندگی خط تولید  8کاره تماس بگیرید

اعطای نمایندگی خط تولید 8کاره

%0
  • تهران غرب
تسمه بسته بندی پلاستیکی تماس بگیرید

تسمه بسته بندی پلاستیکی

%0
  • تهران غرب
پالت پلاستیکی و نبشی 0 تومان

پالت پلاستیکی و نبشی

%0
  • اصفهان
تولید پالت چوبی،لقمه، تخته نو تماس بگیرید

صاف کننده تضمینی موهای فرمجعد

در استان تهران تهران مرکز, | بسته بندی

برای صاف کردن موهای فردار و مجعد روش های مختلفی وجود دارد ، برخی از این روش ها دائم و برخی موقت هستند. در مورد صاف کننده های دائم ، بهتر است به این نکته توجه کنید که منظور از صافی دائم برای موهایی است که عمل صاف کردن روی آن ها انجام شده است و قسمتهایی از مو که به مرور زمان رشد می کنند ، در صورتی که موهای شما به طور طبیعی مجعد باشد ، صاف نخواهند بود و برای داشتن موهای صاف یکدست باید ریشه های مو را نیز مجددا صاف کنید. زمان تکرار این عمل بستگی به میزان فردار بودن موها ، طول موها و میزان رشد آن ها دارد. معمولا برای موهای متوسط و بلندی که رشد معمولی دارند هر 5-6 ماه یکبار نیاز به صاف کردن ریشه های مو خواهید داشت.

در مرحله بعد مواد باید روی مو قرار گیرد و بطور کامل مو ها را بپوشاند. عمل قرار گرفتن مواد روی مو باید با مهارت و خیلی سریع انجام شود. چراکه معمولا مواد ظرف مدت زمان 5 تا 10 دقیقه روی مو اثر میگذارد و پس از نفوذ مواد در کورتکس مو ، شانه کردن مو دشوار خواهد شد. چراکه در این حالت مو ها به شدت حالت الاستیک خواهند داشت و با کشیده شدن ، تغییر شکل داده ، بلند می شوند و آسیب می بینند. ( مانند موهایی که در اثر دکلره میسوزند)
صاف کننده موبهترین صاف کننده موکرم صاف کننده موشامپو صاف کننده موصاف کننده مو،Soft & Beautiful Lolan LOLANصاف کننده موی سرشامپو صاف کننده موی سرصاف کننده های مومواد صاف کننده موصاف کننده موشماره تلفن آرایشگاه های زنانه تهران کرم صاف کننده موشامپوی صاف کننده موصاف کننده بهترین کرم صاف کننده موشامپو صاف کننده موهای فرشامپو صاف کننده مو اتوی مو بهترین شامپو صاف کننده موکرم صاف و نرم کننده مو Dark & Lovelyمو صاف کن سرم درخشان کننده موی صاف سرم صاف کننده موخرید اینترنتی کرم صاف کننده موهای فر،موهای صاف صاف کننده موهای فراقایان کرم درخشان کننده موسرم های صاف کننده مو
تشخیص اینکه مواد باید چه مدتی روی مو بماند به عهده آرایشگر می باشد و بستگی به عوامل مختلفی دارد. بنابراین به شما حتما پیشنهاد می کنم در این مورد حتما اینکار را در آرایشگاه انجام دهید. چراکه کوچکترین خطایی باعث آسیب دیدگی شدید موی شما خواهد شد و ممکن است حتی اگر حاضر به پرداخت هزینه زیادی جهت احیاء موی خود باشید ، راهی برای احیاء آن (بجز کوتاه کردن مو) وجود نداشته باشد. بنابراین توجه کنید که این پروسه حتی از دکلره کردن مو نیز می تواند آسیب بیشتری در پی داشته باشد.
09125253709


محصولات صاف کننده مو ، ماده صاف کننده مو ، ماسک صاف کننده مو ، بهترین ماده صاف کننده مو ، صاف کننده مو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا