این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ابزار و یراق

پخش کننده عمده چسب های صنعتی وساختمانی تماس بگیرید
فروش چسب سنگ تماس بگیرید

فروش چسب سنگ

%0
  • تهران مرکز
فروش چسب اکواریوم تماس بگیرید

فروش چسب اکواریوم

%0
  • تهران مرکز
فروش عمده چسب 123 تماس بگیرید

فروش عمده چسب 123

%0
  • تهران مرکز
نواراخطار،هشدارخطرداداش پور 45,000 تومان
پخش عمده ست کنترل فوکا پلاس تماس بگیرید
قیمت سیم خاردار تماس بگیرید

قیمت سیم خاردار

%0
  • شهرری
سیم خاردار تماس بگیرید

سیم خاردار

%0
  • شهرری
فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی

%0
  • تهران جنوب

کلاف یراق آلات تخت خواب تاشو دیواری کمجا لولای باک

در استان تهران تهران مرکز, | ابزار و یراق

گروه صنعتی اچ تی ام ( HTM ) تولید کننده پک کامل یراق آلات ، کلاف فلزی ، جک گازی و دستگیره و.. ، تختخوابهای تاشو دیواری ( کمجا ) تختخوابهای باکسی ، کلاف فلزی و یراق آلات کاناپه های تختخواب شو ، کلاف فلزی تختخوابهای پرتابل ، و یراق آلات و لولای میزهای جلو مبلی چند حالته
گروه صنعتی اچ تی ام ( HTM ) اولین تولید کننده کلاف ، یراق فلزی و جک گازی تختخواب و محصولات تاشو و کمجا در ایران است.
استراتژی اچ تی ام ساخت محصولاتی است که از طریق آنها استفاده بهینه و مناسبتری از فضا ها و محیط کار منزل بشود . از این رو محصولات اچ تی ام تماما" دارای ویژگی کمجا بودن است .
محصولات اچ تی ام به شرح ذیل است :
پک کامل یراق آلات تختخخوابهای تاشو :
این محصول امروز بصورت یک پک کامل که حاوی کلاف فلزی ، جک گازی ، دستگیره کرم کاری شده ، پیلت های فلزی و یراق های جانبی ، کمربند تشک و سایر ملزومات نساخت یک تختخواب تاشو می باشد همچنین در این پک دستور العمل جامع و کامل ساخت و نصب تختخواب نیز وجود دارد .
شما با یک پک کامل یراق آلات اچ تی ام به راحتی آب خوردن می توانید یک تختخواب تاشو ( کمجا ) بسازید .
یراق آلات و کلاف فلزی تخت خوابهای تاشو اچ تی ام در ابعاد استاندارد یک نفره و دو نفره و سفارشی و همچنین در نوع عمودی و افقی و دو طبقه تولید و عرضه می شود .
کلاف و لولای تختخواب باکسی :
تختخواب باکسی تختخوابی است که زیره تختخواب به همراه تشک بصورت یک تکه توسط لولا و جکهای گازی اچ تی ام مانند یک درب جعبه از روی تختخواب بلند می شود و شما می توانید به سهولت از فضای زیرین تختخواب استفاده کنید.
گروه صنعتی اچ تی ام امروز ست کامل فلزی این تختخوابها را نیز تولید می نماید ، و مهمتر از همه جکهای گازی اچ تی ام است که قابل تنظیم بوده و متناسب با وزن تشک تنظیم می گردد.
کلاف فلزی و یراق آلات مبل و کاناپه تختخوابشو :
گروه صنعتی اچ تی ام مجموعه بی نظیری از یراق آلات و لولا های کاناپه های تختخوابشو را عرضه می نماید و در صورت نیاز سازندگان مبل کلاف فلزی این تختخوابها را نیز تولید می نماید و امروزه این کلافهای فلزی در چند نوع و مدل قابل عرضه می باشد . کلافهای با ویژگی خوابیدن پشت کاناپه و یا باز شدن زیره کاناپه.
مکانیزم فلزی میزهای چند کاره :
این مکانیزم در دو مدل قابل ارائه می باشد. یکی قابلیت تبدیل میز جلو مبلی به میز نهار خوری و میز لپ تاب را دارد و دیگری می تواند صفحه هر میزی را هم بالا بیاورد و هم به جلو هدایت کند که این مزیت در استفاده از میزهای جلو مبلی برای مطالعه و کار با لپ تاب بسیار مهم و کاربردی است.
کلاف فلزی و مکانیزم تختخوابهای پرتابل :
این کلاف فلزی که عملاً یک تخت تاشو کامل می باشد مزیت تاشو را دارد و توسط چرخهایی که زیر آن تعبیه شده نیز قابل جابجایی می باشد و هر زمان که شما نیاز داشته باشید می توانید مانند یک کیف تختخواب را از وسط تا کنید و روی چرخهای آن به هر محلی که می خواهید هدایت نماید .
جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به میدان رسالت ، مجتمع تجاری دنیای نور ، طبقه 4 واحد 3 مراجعه نمایید .همچنین امکان سفارش تلفنی نیز فراهم می باشد و شما می توانید با شماره تلفن های 22339569 – 021 و22339672-021 و 22339683-021دفتر مرکزی و یا با شماره های 02155252009 و 02155252008 دفتر فروش اچ تی ام تماس حاصل نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.htm-damper.comمراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@htm-damper.com


انواع تخت کمجا ، انواع تختخواب کمجا ، تختخواب های کمجا چوبینکو ، تختخوابهای کمجا ، تخت های کمجا ، تختخواب کمجاتخت جم شو ، تختخواب جمشو ، تخت خواب های جم شو ، جمشو ، تخت دیواری ، تخت چوبی کمجا ، تختخوا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا