این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی حمل و نقل

اتوبار جمالزاده 66569696

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات حمل و نقل

66569696
www.barbarijamalzade.com
به توصیه های اتوبارجمالزاده توجه فرمایید:.فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

1-اتوبارجمالزاده (کامیون) بزرگترین کامیون ها در سطح شهر تهران می باشد.
2- شروع ساعت کار ماشین های اتوبارجمالزاده از درب منزل شما محاسبه می شود.
3- لطفا در هنگام بارگیری و تخلیه ی بار صاحب کالا در آنجا حضور داشته یاشد.
4- در پایان کار با دقت فراوان لوازم خود را تحویل گرفته و داخل کامیون را بازدید فرمایید.
5- از باربری هایی نیسان و کامیون تهیه فرمایید که دارای مجوز رسمی از اتحادیه باشند و تلفن آن ها در 118 ثبت شده باشد.
6- لوازم شکستنی خود را با دقت و حوصله فراوان بسته بندی کنید.
7- به هیچ عنوان لوازم و مدارک مهم از قبیل پاسپورت، شناسنامه، سند، پول نقد، طلا و غیره را به همراه لوازم با کامیون و نیسان باربری ها جابه جا نکنید و آن ها را نزد خود و با وسیله شخصی خودتان حمل و نقل نمایید.
8- در صورتی که از راننده و کارگرهای باربری هرگونه نارضایتی دارید حتما به باربری اطلاع دهید تا آنها در جریان قرار بگیرند

.فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

5) کارگران اتوبار و باربری افراد متعهد و با سابقه باشند.نام جمالزاده رابه خاطربسپارید واز118بخواهید
یکی از سرویس هایی که اتوبارجمالزاده در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد، سرویس دهی در مناطق مرکزی تهران از قبیل منیریه – جمالزاده – پاستور – انقلاب – فاطمی – ولیعصر – پیروزی – 17 شهریور – جمهوری – رسالت – فلسطین – کشاورز- طالقانی –بهار وصال شیرازی – فیاض بخش – بهارستان – 15 خرداد – کریمخان زند – مصلی – صیاد شیرازی ... به صورت شبانه روزی میباشد.
درضمن هنگام رزرو ماشین حتما آدرس آن باربری را جویا شویدمحدوده-جمالزاده-یوسف اباد-امیراباد-والیعصر-بلوارکشاورز-فلسطین-فتحی شقایق-ازادگان-انقلاب-اسکندری-فاطمی

توجه ، توجه باربری تهران جمالزاده 66005004

مشتریان گرامی کلیه بار های شهرستان با بیمه و بارنامه دولتی می باشد.

مشتریان گرامی کلیه بار های داخل شهر که با خاور حمل می شود ساعتی می باشد،یعنی هر یک سرویس خاور برای زمان 3 ساعت می باشد و اگر یک سرویس بیشتر از 3 ساعت طول بکشد هر ساعت اضافی یک سوم هزینه اضافه و محاسبه می گردد

محاسبه زمان ساعت خاور از زمان شروع کار و تا کامل بار تخلیه شود در نظر گرفته می شود.

هزینه کلیه بارهای خارج از استاندارد بر عهده مشتری می باشد و توافقی می باشد.

مشتریان گرامی کلیه بار های وانت بار (نیسان) که به شهرستان حمل می شود با بیمه و بار نامه می باشد.باربری تهران

مشتریان گرامی حمل بار با وانت بار در داخل شهر حداکثر برای یک سرویس 2 ساعت می باشد و اگر یک سرویس بیشتر از دو ساعت زمان طول بکشد هر یک ساعت اضافه یک دوم هزینه محاسبه می گرددباربری جمالزاده درتهران بامجوزرسمی اتحادیه
عمدتا به دلیل کمبود ناوگان این باربری ها، بدقولی و دیر رسیدن در محل یک حالت عادی برای ایشان می باشد. تازه پس از آنکه کامیون و کارگران باربری به محل رسیدند، یک جنگ تمام عیار شروع می شود. صحبت های زیادی از ازجمله اینکه "بار شما در کامیون ما جا نمی شود"، "ما به این قیمت بار را جابجا نمی کنیم"، "حمل یخچال هزینه جداگانه ای دارد" و ... مطمئنا شما را عصبی خواهد کرد و احتمالا مجبور می شوید بارها با مدیر اتوبار تماس بگیرید.

خلاصه شما در عمل انجام شده قرار گرفته اید و باید بیش از 2 تا 3 برابر هزینه برآورد شده در ذهن را برای حفظ آبرویتان پرداخت کنید.
حتی اگر بخواهید دعوی حقوقی کنید، چون اکثر اتوبارها بدون مجوز و دفتر کار مشخصی کار می کنند، جهت عودت وجهی که پرداخت کرده اید، دستتان به جایی نمی رسد.

لذا...

ما در اتوبار یادگار، تمام این مسائل را برای شما ساده کرده ایم.


ما با اعزام کارشناس اتوبار به محل شما، بصورت کاملا رایگان تمامی لوازم شما را بازدید می کنیم و همانجا قیمت نهایی جابجایی را تعیین می کنیم.

به این ترتیب شما یک لیست نهایی قیمت بابت امور بسته بندی، نظافت محل جدید، کامیون و کارگر و حتی چیدن وسائل در محل جدید خواهید داشت که این قیمت تا پایان کار قابل تغییر نیست چرا که قیمت را کارشناس مربوط به اتوبار تعیین کرده است و کارگران دیگر حق هیچگونه اعتراضی ندارند و عملا با شما وارد مذاکره نمی شوند.

مدیریت موسسه اتوباریادگار، با ارائه این سرویس ویژه به شما همشهریان عزیز اطمینان می دهد که فرایند اثاث کشی را به خاطره ای زیبا در ذهن شما تبدیل خواهد کرد و هرگز تصور چنین اثاث کشی ساده ای را نداشته اید.

پس از تعیین دقیق هزینه توسط کارشناس اتوبار تمام کار، دیگر نگران ابعاد کامیون و تعداد کارگران مورد نیاز و باقی مسائل نخواهید بود...

همچنین دیگر استرس میزان موجودی خود و اینکه برای اثاث کشی وجهی کسر نیاورید را نیز ندارید و با یک برنامه مشخص و زمان بندی شده که هزینه ان نیز تعیین شده است می توانید با آرامش هرچه تمام تر، حمل کلیه لوازم خود را به موسسه اتوبار یادگاربسپارید.
شماره تماس:66569696 66005004 44246464 88962118 66016810


اتوبارجمالزاده ، باربری جمالزاده



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا