این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش مسکونی

خرید و فروش املاک، رهن و اجاره 0 تومان

خرید و فروش املاک، رهن و اجاره

%0
  • تهران شمال
فروش مجتمع تجاری و مسکونی تماس بگیرید

فروش مجتمع تجاری و مسکونی

%0
  • بندر عباس
ویلای شهرکی 160 متربنا سنددار تماس بگیرید

خرید وفروش ورهن واجاره املاک در رامسر وشمال ایران

در استان مازندران ساری, | خرید و فروش املاک مسکونی، آپارتمان، برج، پنت هاوس

گــروه مشـــاورین امـــلاک رامســـر گستـــر
مبتکر مشاوره علمی املاک در شمال ایران
پایگاه جامع اینترنتی اطلاع رسانی ملکی شمال ایران

همانطور که می دانیم همزمان با پیشرفت علم و با به کار گیری فن آوری های نو در همه زمینه ها و از طرفی گسترش و افزایش جمعیت به نظر می رسد که دیگر روش های سنتی در امر جمع آوری و ارائه اطلاعات از جمله معاملات املاک جوابگو نخواهد بود . به همین دلیل برآن شدیم تا با لطف پروردگار یکتا و حمایت گروه ارشاد اساتید گرامی و همچنین راهنمایی و بهره مندی ا ز جوانان نخبه و تحصیل کرده و متخصص ضمن به کار گیری دانش فن آوری اطلاعات و سازماندهی اطلاعات مربوط به معاملات املاک و مستغلات تحت عنوان گروه املاک رامسر گستر و پایگاه اینترنتی جامع اطلاع رسانی ملکی شمال ایران را راه اندازی نمائیم که یکی از اهداف این کار تصمیم گیری راحتر مشتریان و علاقه مندان به شمال برای خرید ملک است با استفاده از این پایگاه می توانید به مقدار کافی و لازم در مورد ملک در شمال اطلاعات جمع کنید در ضمن می توانید سئوالات خود را از طریق فرم اینترنتی و یا از طریق ایمیل سریعتر و ارزان تر طرح نموده و یا از تجارب دیگران استفاده نمائید . همچنین از دیگر اهداف این کار نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای شما هموطنان عزیز است .
تبلیغات تلوزیون ، رادیو ، چاپ شده ، همه محدودیت زمانی و مکانی دارند با یک تبلیغ 10 ثانیه تلویزیونی تنها یک بار آن را مشاهده می کنید و تا پخش بعد و پرداخت دیگر هیچ اثری از آن مشاهده نمی گردد . شما در پایگاه جامع اطلاعات رسانی ملکی شمال ایران می توانید برای خواندن و بادرک مطلب، وقت کافی اختصاص دهید و براحتی می توانید کیس مورد نظر را در موتورهای جستجو سایت رامسر گستر انتخاب کنید .
شما با وارد شدن به پایگاه جامع و اطلاع رسانی ملکی شمال ایران اطلاعاتی که کسب می کنید مختص منطقه رامسر نمی باشد بلکه نقطه به نقطه و شهر به شهر استانهای شمالی در آینده می توانید اطلاعات مفید جمع کنید . 
از دیگر اهداف اینکار همانطور که می دانید مرکز گردشگری و توریستی کشور شمال ایران شناخته شده است که این امر باعث می شود تا هر چه بیشتر سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در بخش توریسم بیشتر با فرصتهای سرمایه گذاری در شمال ایران آشنا شوند و از لحاظ قیمت و سرمایه گذاری و ... کسب اطلاع نمایند .
*گروه املاک رامسر گستر با عمری تجربه و کادری مجرب با شما در مسائل زیر همکاری می کند .
-خرید و فروش املاک ( زمینهای ساحلی ، کوهپایه ای ، ییلاقی ) شناسایی در جهت اثالث و بنچاق ملک
-مشاور در امر خرید و فروش زمینهای ساحلی و کوهپایه ای با چشم اندازی عالی
-مشاور در امر خرید و فروش زمینهای ساحلی و کوهپایه ای برای شهرک سازی و آپارتمان سازی
-هدایت و پیگیری در مراحل اخذ پروانه ساختمان تا پایان کار
-اطلاع در بلامانع بودن ملک قبل از خرید
-مشاوره در امر نقشه برداری ، پیمان کاری ساختمان ، مشارکت در ساخت 
-خرید و فروش در ارتفاعات دالیخانی ، اربه کله ، جواهرده ، دو هزار ، سه هزار

تمـــاس بــا مــا
www.ramsargostar.com : آدرس اینترنتی
 محمدیان - 09112914680 صمدی-09112936971 امیری - 09112937294
Ramsar_ gostar@yahoo.com : ایمیل


خریدویلا دررامسر ، فروش ویلا دررامسر ، خرید زمین ساحلی دررامسر ، فروش زمین ساحلی دررامسر ، خرید زمین هگتاری دررامسر ، فروش زمین هگتاری دررامسر ، خرید ویلای چشم انداز دررامسر ، فروش زمین چشم انداز دررا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا