این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش انواع تفنگ بادی کالیبر 5.5 نو و آکبند 1,980,000 تومان

فیلم مستند شکار قوچ اوریال و کل ماخور سلیمان – پاز

در استان همدان همدان, | سایر آموزشگاهها

فیلم مستند شکار قوچ اوریال و کل ماخور سلیمان – پاز

پاکستان یکی از کشورهایی است که بسیاری از شکارچیان رویای بدست آوردن تروفه ارزشمند از آن را سالیان درازی است که در سر دارند ولی به علت اوضاع استراتژیک منطقه که اصولاً منطقه ای ناامن از نظر جهانگردی می باشد, فقط تعداد محدودی شکارچی خارجی توانسته اند به این رویای دست نیافتنی فائق آیند. وجود طالبان از یک سو و قبائلی که از طالبان و گروه های تندروی مذهبی حمایت می کنند از سوی دیگر باعث شده که اصولاً شکار در این کشور بیشتر به یک رویا نزدیک باشد.
این فیلم که با همکاری یکی از معروفترین آژانسها (Shikar Safari) که در زمینه برنامه ریزی و هماهنگی شکار در آسیا فعالیت دارد تهیه شده است بی شک یکی از بهترین فیلمهای شکار قوچ اوریال و کل می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
www.oghyanos.com


شکار ، فیلم شکار ، مستند شکار ، خرید مستند شکار ، شکارچی ، شکار قوچ ، شکار قوچ اوریال ، مستند شکار کل ، سفارش اینترنتی مستند شکار قوچ ، شکار پازن در پاکستان ، اسلحه شکار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا