این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی CD و DVD

مجموعه کامل تکنولوژی فکر دکتر علیرضا ازمندیان

در استان همدان همدان, | خرید و فروش CD و DVD

تکنولوژی فکر یک سیستم جدید برنامه ریزی در ضمیر ناخودآگاه انسان است که از طریق آن تحولی عظیم در نظام فکر، شخصیت، باورها و روحیه ی یک انسان ایجاد می شود.

این تکنولوژی جدید که اخیرا توسط دکتر علیرضا آزمندیان، بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران ارائه شده و تدریس می شود، اثرات شگفت انگیزی در کیفیت زندگی شما می گذارد و شما با خلق اندیشه های زیبا در دنیایی از امید و اعتماد به نفس، زیباترین شخصیت را ازخود می سازید و با تلاشی مستمر و آینده آفرین به خلق عالی ترین دستاوردهای یک زندگی پرحاصل همت می کنید.

در این سیستم علمی و تکنولوژیکی با استفاده از پروگرام کردن ضمیر ناخودآگاه، شما می توانید نظام باورها و شخصیت خود را از نو بسازید و با استفاده از سیستم مدیریت روحیه از طریق ضمیر ناخودآگاه به دنیایی از آرامش و نشاط برسید و از این رهگذر به خلق اندیشه های هدفمند و امیدبخش بپردازید و از زندگی خود یک شاهکار بسازید.

دکتر علیرضا آزمندیان با اجرای این سیستم زیبای الهی- انسانی توانسته است بسیاری از زندگی ها را متحول کند و انسانهای زیادی را به سعادت و خوشبختی و آرامش و نشاط واقعی برساند.۶ قسمت که هر قسمت ۳ ساعت سخنرانی در بر دارد که کلا چیزی حدود ۱۸ ساعت در این ۶ دی وی دی وجود دارد .
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
www.oghyanos.com


cd تکنولوژی فکر دکتر علیرضا ازمندیان ، بنیانگذار تکنولوژی فکر ، تکنولوژی فکر ، تکنولوژی فکر دکتر علیرضا ازمندیان ، خرید اینترنتی سمینار راز کامل ، خرید پستی همایش های تکنولوژی فکر ، دکتر علیرضا ازمن



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا