این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

صوتی تصویری در همین محل

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

خوزستان 0 تومان

خوزستان

%0
  • خرمشهر
PS4 PRO 7116B REGEN 2 22,500,000 تومان

PS4 PRO 7116B REGEN 2

%0
  • اسلامشهر
نوین سلز (کالای خانگی اقساطی) 123,456,789 تومان
پخش کننده DVD تماس بگیرید

پخش کننده DVD

%0
  • اصفهان
NTSC ضبط و پخش DVD تماس بگیرید

NTSC ضبط و پخش DVD

%0
  • اصفهان

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت سونی 50W708-بانه

در سنندج, شهرک یاغچیان | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

خرید از بانه بین
خانم حسینی-خانم رضایی
www.Banehbin.com
خرید از بانه بین با نازلترین قیمت ها
دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن
پشتیبانی 24 ساعته
خانم حسینی:08734231406-09184608949
خانم رضایی:08734242252-09184608959
sales@Banehbin.com
www.Banehbin.com
ال ای دی فول اچ دی هوشمند سونی 46W708
تلویزیون ال ای دی هوشمند 46 اینچ 46W708 از محصولات جدید شرکت سونی است این تلویزیون با امکانات و فناوری های روز تولیدشده است و با خرید آننه تنها یک تلویزیون بلکه مجموعه ای سرگرمی های مختلف را دارید که می تواند لحظات شاد و مفیدی را برای شما به ارمغان بیاورد.این دستگاه مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است شما می توانید کانال های تلویزیون را به تازگی با سیستم دیجیتال پخش می شود از نمایشگر خود مشاهده کنید. پورت USB و ورودی HDMI نیز برای وصل کردن دستگاه های دیگر برای تلویزیون درنظر گرفته شده است.
امکان اتصال به اینترنت و وجود نرم افزار اسکایپ
قابلیت پخش FULL HD با رزولوشن 1080*1920 پیکسل
مجهز به موتور پردازشگر تصویر Reality PRO- Xجهت بهبود کیفیت تصویر
امکان اتصال بدون سیم به گوشی های هوشمند وتبلت برای اشتراک گذاری فایل(NFC)
تکنولوژی MHL جهت اتصال تلویزیون توسط کابل به گوشی هوشمند
دارای گیرنده دیجتال داخلی جهت دسترسی به کانال های دیجیتال
پیشرفته ترین موتور پردازش تصویر سونی Reality PRO- X تا به امروز، شما هم اکنون می توانید لذت بردن از تصاویر قابل ملاحظه تمیز، روشن و واقعی را تجربه کنید.تصاویر خیره کننده فیلم ها و دیسک های بلو ری وویدئو وب ها با کیفیت 1080p و وضوح تصویر عالی FULL HD مشاهده کنید.تصاویر با کیفیت پایین وقتی ازمنابع دیگرتوسط تلویزیون پخش می شود ابتدا از موتور Reality PRO- X می گذرد تصاویر بهبود کیفیت میابند و بعد از تلویزیون پخش خواهد شد.
تلویزیون ال ای دی سونی 46دبلیو708 با پیشرفته ترین تکنولوژی صحنه های اکشن و صحنه های سریع مسابقات ورزشی صاف و واضح ارائه می شود. حتی سریعترین حرکات دوربین به نظر طبیعی با لرزش شدید کمتر و کاهش تیرگی همراه است.
همه چیز را کامل با وکیفیت عالی مشاهده کنید. فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، دیسک های بلوری و فیلم های HD را با کیفیت حیرت انگیز مشاهدهکنید و از آن چندین برابر لذت ببرید.تصاویر با رزولوشن 1080*1920 پیکسل ووضوح نمایش FULL HD پخش می شوند.رنگ ها طبیعی و زنده هستند و جزئیات بیشتری به نمایش گذاشته می شود.

همه چیز در کامل با کیفیت بسیار بالا و بدون مصالحه را مشاهده کنید لذت ببرید محتوای HD در راه آنها قرار بود که دیده می شود. از پخش برنامه های HD، تلویزیون های ماهواره ای HD، کابل HD، بلو ری فیلم ™ دیسک و صفحه اصلی فیلم های HD، شما هر پیکسل با وضوح خیره کننده گرفتن.

برد کامل صدا را با تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی 46ص708 تجربه کنید. طراحی از مواد با کیفیت بالا، این بلندگو رفلکس باس جمع و جور صوتی غنی و رسا ارائه می دهد.
لذت بردن از اینترنت TV در ساده ترین و سریعترین شیوه تجربه کنید.دکمه "SEN" در کنترل از راه دور تلویزیون براویا خود را فشار دهید و دنیایی از محتوای آنلاین و برنامه ها، توسط سونی به شما به ارمغان آورد. فهرست لینک های سریع به آخرین فیلم ها، تلویزیون و موسیقی منتشر شده به علاوه بارهای از محتوای کلاسیک در اختیار شما قرار میگیرد. دسترسی به علاقه مندیهای ویدئویی وب، شبکه های اجتماعی و برنامه های دیگر ممکن می شود. اجازه دهید شبکه سرگرمی سونی شما را به سرعت و به آسانی به بهترین مطالب هدایت می کند. از اتصال به اینترنت به طور فوری و مناسب با دانگل مستقیم پلاگین و یا ساخته شدن LAN های بی سیم لذت ببرید

امکان به اشتراک گذاشتن فیلم ها، عکس ها، برنامه ها، صفحات وب، بازی و مطالب دیگر از گوشی های هوشمند خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ براویا مهیا است. در هر دو صورت اتصال بی سیم از طریق NFC و صفحه نمایش معکوس ویژگی و یا فقط اتصال تلفن خود را با یک کابل باریک MHL فقط همه چیز بر روی صفحه نمایش با اندازه فوق العاده بزرگ BRAVIA، با صدای بلند و واضح از طریق بلندگوهای تلویزیون و صفحه نمایشگر نشان داده می شود.
کلیپ ها، فیلم ها، موسیقی ها و عکس های خود را که بر روی هارد دیسک و یا فلش مموری خود دارید با به کارگیری پورت USB تلویزیون براویا سونی 46W708 با کیفیت عالی نمایش و صفحه نمایش بزرگ آن مشاهده کنید و بیش از پیش از آن لذت ببرید
جهت گرفتن اطلاعات بیشتر به سایت www.banehbin.ir مراجعه نمایید.
خرید از بانه بین
خانم حسینی-خانم رضایی
www.Banehbin.com
خرید از بانه بین با نازلترین قیمت ها
دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن
پشتیبانی 24 ساعته
خانم حسینی:08734231406-09184608949
خانم رضایی:08734242252-09184608959
sales@Banehbin.com
www.Banehbin.com


50W708 ، تلویزیون 50W708 ، ال ای دی 50W708 ، تلویزیون 50W708 ، بازار بانه ، بانه بین ، فروشگاه بانه ، قیمت بانه ، ال سی دی بانه ، LCD بانه ، LED بانه ، ال ای دی بانه ، فروشگاه اینترنتی بانه ، بانه ، banehbi

کردستان / سنندج / شهرک یاغچیان     صوتی تصویری در استان کردستان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا