این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول (MEG)، دی اتیلن گلایکول (DEG)

در استان تهران تهران مرکز, | مواد شیمیایی

خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون
خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند اراک
به صورت بشکه و فله
بامداد پترو پارسان
09121266036

مونو اتیلن گلایکول (MEG):
مونو اتیلن گلایکول (MEG) یک ترکیب آلی است که به عنوان ضدیخ در وسایل نقلیه و پیش ماده برای پلیمرها مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت خالص، مایعی بیرنگ، بی بو و سمی می باشد و مزه ای شیرین دارد. اتیلن گلیکول با دی اتیلن گلیکول(دی ال اتر سنگینتر) یا با پلی اتیلن گلیکول(پلیمر پلی اتر غیرسمی) مخلوط نمی شود.
کاربرد مونو اتیلن گلایکول (MEG):
مهمترین کاربرد مونو اتیلن گلایکول (MEG) تولید ضد یخ است.
مونو اتیلن گلایکول در صنعت پلاستیک، یک پیش ماده مهم برای رزین ها و فیبرهای پلیمری می باشد. همچنین، پلی اتیلن ترفتالات مورد استفاده برای بطری های پلاستیکی نوشیدنی های غیر الکلی، از اتیلن گلیکول تهیه می شود. مونو اتیلن گلایکول همچنین در پلی استر، حلال، جاذب رطوبت و صنایع نساجی کاربرد دارد.

دی اتیلن گلایکول (DEG):
دی اتیلن گلیکول، مایعی است بیرنگ، نمگیر، ویسکوز،سمی، بی بو و امتزاج پذیر در آب، الکل، اتر، استون و اتیلن گلیکول. دی اتیلن گلیکول معمولا بعنوان حـلال مورد استفـاده قرار می گیرد. دی اتیلن گلایکول در گرمای زیاد، می سوزد و در اثـــر ســوختــن، مونوکسید کربن و دی اکسید کربن آزاد می کند.
دی اتیلن گلایکول دارای سمیت بالا است. این ماده در زمان سوختن تولید بخارات سمی می کند. خوردن اتیلن گلایکول روی اعصاب مرکزی اثر گذاشته و سبب گیجی می شود.
کاربرد دی اتیلن گلایکول (DEG):
در صنعت نفت و گاز، برای آبزدایی از گازهای طبیعی و دیگر گازها، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دی اتیلن گلیکول معمولا بعنوان حـلال مورد استفـاده قرار می گیرد.
دی اتیلن گلایکول برای تولید رزین های پلی استر، نرم کننده ها، حلال نیترو سلولز، پلی یورتان، تولید تری اتیلن گلایکول نیز استفاده می شود.

88316090(021)
09121266036
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مونو اتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول به سایت شرکت بامداد پتروپارسان مراجعه فرمائید.
www.petroparsan.com
Info@petroparsan.com


مونو اتیلن گلایکول ، دی اتیلن گلایکول ، Meg ، Deg ، خرید و فروش مونو و دی اتیلن گلایکول ، پتروشیمی مارون ، پتروشیمی شازند اراک ، Mono Ethylene Glycol ، Di ethylene Glycol


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا