این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آرایشگری و زیبایی تماس بگیرید

آرایشگری و زیبایی

%30
  • تهران تهران شرق
فروش عمده بدلیجات در تبریز تماس بگیرید

فروش عمده بدلیجات در تبریز

%5
  • آذربایجان شرقی تبریز
1
نصاب ماهواره مرزداران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید

نصاب ماهواره مرزداران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵

%20
  • تهران تهران غرب
1
تعمیر رسیور ماهواره در جردن، الهیه، میرداماد ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید
1
نصاب ماهواره باغ فیض ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ 0 تومان

نصاب ماهواره باغ فیض ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵

%0
  • تهران تهران غرب
1
تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395 تماس بگیرید

تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395

%0
  • تهران تهران غرب
1
نصاب ماهواره در آریاشهر بلوارفردوس ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید
1
نصاب ماهواره در منطقه۲و۵ تهران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ 0 تومان
8
نصاب ماهواره شمال تهران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید

نصاب ماهواره شمال تهران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵

%0
  • تهران تهران شمال
1
نصاب ماهواره پونک تماس بگیرید

نصاب ماهواره پونک

%0
  • تهران تهران غرب
آرایشگر سیار در محل شما تماس بگیرید

آرایشگر سیار در محل شما

%30
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

آرایشگری و زیبایی تماس بگیرید

آرایشگری و زیبایی

%30
  • تهران تهران شرق
فروش عمده بدلیجات در تبریز تماس بگیرید

فروش عمده بدلیجات در تبریز

%5
  • آذربایجان شرقی تبریز
1
نصاب ماهواره مرزداران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید

نصاب ماهواره مرزداران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵

%20
  • تهران تهران غرب
1
تعمیر رسیور ماهواره در جردن، الهیه، میرداماد ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید
1
نصاب ماهواره باغ فیض ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ 0 تومان

نصاب ماهواره باغ فیض ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵

%0
  • تهران تهران غرب
1
تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395 تماس بگیرید

تعمیرات رسیور غرب تهران 09355818395

%0
  • تهران تهران غرب
1
نصاب ماهواره در آریاشهر بلوارفردوس ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

نوین سلز (کالای خانگی اقساطی) 123,456,789 تومان
پخش کننده DVD تماس بگیرید

پخش کننده DVD

%0
  • اصفهان
NTSC ضبط و پخش DVD تماس بگیرید

NTSC ضبط و پخش DVD

%0
  • اصفهان

فروش تلویزیون SONY KDL-60W850B

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

فروش ویژه .. مدت محدود .. فروشگاه پولوشاپ www.POLOshop.ir
تلویزیون براویا W850B یک تلویزیون فوق العاده و با طراحی wedge است که با بلندگوهای بزرگ خود اجازه می دهد بهینه ترین صدایی که از یک تلوزیون صفحه تخت انتظار می رود شنیده شود. به علاوه کیفیت خیره کننده با جزییات غنی تصویر را نیز در یک سیستم تصویری خانگی گرد هم آورده است.

فناوری X-Reality™ PRO
زبان طراحی Wedge
ویژگی 3D World (فعال)
بلندگوهای بزرگ
فناوری صوتی ClearAudio+
ویژگی One-Flick Entertainment
فروش و ارسال ضمانتی به تمام نقاط کشور ...
فول امکانات و بسیار پیشرفته .. آسان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید .. آزمایش و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید ... و در آخر با آورنده تسویه حساب نمایید ..
به قیمت عمده خریداری فرمایید .. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر فنی و مشخصات محصول از وبسایت ما دیدن فرمایید ..

جزییات خیره کننده، در هر آنچه به تماشا نشسته اید

X-Reality PRO ضمن این که از تکنیک پردازش تصویر هوشمند X-Reality بهره مند است، بعد فوق العاده ای را به وضوح تصویر می افزاید. این فناوری شامل پایگاه داده های خلق واقعیت است که قادرست حتی فیلم های با کیفیت استاندارد را نزدیک به کیفیت HD تبدیل نماید. شکل ها و سایه ها با سرعتی برق آسا؛ روان تر، روان تر به تصویر کشیده می شوند. نتیجه حیرت آورترین تصویری است که تاکنون خلق شده است.

طراحی ایده آل مناسب هر خانه

از سادگی در عین عملکرد بی نقص لذت ببرید. طراحی جدید تلوزیون های براویا سونی باعث کاهش فضای اشغال شده توسط تلوزیون و همچنین امکان افزوده شدن بلندگوهای بزرگ را برای براویاهای جدید به ارمغان آورده است.

تجربه متفاوت فیلم های سه بعدی
تصاویری که بیرون می آیند و شما را مجذوب خود می کنند

با آسودگی خاطر در منزلتان در تصاویر با کیفیت بالا سه بعدی غرق شوید. میزان جزئیات تصویر شگفت آور است – کاملا همانند یک تئاتر سه بعدی در اتاق نشیمن شما به چشم می آید. عینک های سبک، راحت و Passive، کیفیتی بی نظیر را نمایش می دهند که کاملا نسبت به گذشته تفاوت محسوسی داشته است. همچنین امکان SimulView برای هر یک از دو بازی کننده پلی استیشن تصویر متفاوتی را به نمایش در خواهد اورد.

صدای غنی همراه با Solid Bass

استفاده از مواد با کیفیت و طراحی بی نظیر در ساخت بلندگوها، سبب شده است که با وجود این که اسپیکرهای به کار رفته به سبب باریک بودن تلوزیون های صفحه تخت بسیار کوچک هستند صدای فوق العاده شفاف و با کیفیت همراه با صدای بم (بیس) فراوان همراه گردد و در کنار این موضوع بازه وسیعی از اصوات را نیز پوشش دهند. این تلوزیون بر خلاف تلوزیون های معمول که بر افزایش کیفیت صدا تمرکز نموده اند بر افزایش کیفیت سرگرمی های خانگی شما تمرکز نموده است تا آن را ارتقا بخشد.

Mobile High-Definition Link
اتصال تلفن همراه و کنترل آن توسط تلویزیون

گوشی خود را فقط با یک سیم (کابل MHL) به تلویزیون متصل نموده و از رسانه و نرم افزارهای کاربردی ذخیره شده در گوشی تان بر روی تلویزیون لذت ببرید. عکس ها و ویدیو کلیپ های HD را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون تماشان نمایید. اتاق نشیمن خود را به یک فضای پر نشاط و شاد تبدیل کرده و آهنگ های MP3 را از طریق بلندگوهای تلویزیون به اشتراک بگذارید. شما حتی قادرید در حالیکه بر روی مبل تان نشسته اید با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون، محتوای تلفن هوشمند خود را مرور کنید و از کار کردن با نرم افزارهای کاربردی لذت ببرید.

حال MHL چیست؟

MHL (پیوند با کیفیت بالای تلفن همراه) برای برقراری اتصال به منظور تماشای ویدیو استفاده می شود. مانند اتصال یک تلفن یا یک تبلت به تلویزیون. مبدل از انتقال صدای فراگیر و تلویزیون با کیفیت بالا بین دستگاه هایی مانند تلفن، تبلت، تلویزیون HD و مانند این پشتیبانی می کند. رابط MHL همچنین دستگاه متصل را نیز شارژ می کند.

Screen mirroring
صفحه تلفن هوشمندتان را بدون نیاز به سیم بر روی تلویزیون ببینید

فیلم ها، عکس ها، نرمافزارهای کاربردی، صفحات وب و بازی های موجود در گوشی تان را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون براویا مشاهده نمایید. با فناوری Screen mirroring گوشی خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید. بدون استفاده از سیم محتوای روی صفحه نمایشگر گوشی یا تبلت تان را بر ریو صفحه خیلی بزرگ براویا همراه با صدای بلند تقویت شده و شفاف پخش شده از بلندگوهای تلویزیون تماشا کنید. شما می توانید با لمس صفحه نمایشگر گوشی یا تبلت عکس ها را تغییر دهید. این فناوری با کلیه تلفن های هوشمند یا تبلت مبتنی بر آندروید سازگار با Miracast کار می کند.

One-touch mirroring
صفحه تلفن هوشمندتان را با یک اشاره (تماس) بر روی براویا ببینید.

تمام چیزی که لازم دارید یک تماس است. گوشی سازگار با فناوری NFC را با کنترل از راه دور NFC براویا تماس دهید تا ارتباط بی سیم در یک چشم به هم زدن با تلوزیون برقرار شود. سپس هر آنچه را که بر روی صفحه تلفن هوشمند دارید، بر روی صفحه بزرگ براویا تماشا کنید.

نمایش ویدیوها، عکس ها، نرم افزارهای کاربردی، صفحات وب و بازی ها بر روی صفحه بزرگ، در حالی که صدای تقویت شده بلند و شفاف از بلندگوهای تلوزیون پخش می شود، عالی به نظر می رسند. راه اندازی از این راحت تر نمی توانست باشد. دیگر لازم نیست نگران کدهای دسترسی یا تنظیمات پیچیده باشید.

سرگرمی ها در سر انگشتان شما

با استفاده از صفحه لمسی کنترل تلویزیون و تنها با لمس انگشت، کانال تلویزیون را تغییر دهید یا اینکه فیلم و عکس تماشا کنید و حتی در سایت های اینترنتی مانند You.. گشت و گذار کنید. علاوه بر این با استفاده از امکانات دسترسی سریع موجود در زمان روشن شدن تلویزیون، می توانید به محتواهای دیگر نیز دسترسی پیدا کنید.

کنترل One-Flick به صورت مجزا به فروش می رسد.

محتوای قابل دسترسی با توجه به منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود.

لطافت تصاویر را همچون واقعیت لمس کنید

قابلیت Motionflow™ سونی تاری ایجاد شده در تصاویر سریع را به حداقل میرساند و در نتیجه صحنه های سریع ورزشی یا فیلم های اکشن را واقعی تر و طبیعی تر تماشا کنید. شما می توانید یکی از ۶ تنظیم موجود در دستگاه را نیز انتخاب کنید تا لذت تماشای تصاویر را تکمیل تر کنید.

صداها را آن گونه که شایسته است بشنوید

موسیقی، گفتار و جلوه های صوتی هر آنچه تماشا می کنید را بسیار صاف و تفکیک پذیر بشنوید. قابلیت ClearAudio+ صدای تلویزیون را آنچنان دقیق و بهینه تنظیم می کند تا بتوانید به عمق آنچه تماشا می کنید سفر نمایید. در این قابلیت، صدای فراگیر ۳۶۰ درجه توسط S-Force Front Surround تولید می شود و قابلیت ClearPhase صداهای با فرکانس پایین، متوسط و بالا را تنظیم می کند و صدای افراد را واضح می کند.

حالت فوتبال زنده

حضور در استادیوم ورزشی را در منزل تجربه کنید. قابلیت Live Football Mode صدا را به گونه ای تنظیم می کند که شما احساس می کنید در ورزشگاه مشغول تماشای مسابقه هستید. امکان نمایش اخبار و نتایج مسابقات از منابع مختلفی مانند FIFA نیز وجود دارد.

گیرنده تلویزیون دیجیتالی DVB-T2

این فناوری ۵۰% پهنای باند کمتری نسبت به سیستم DVB-T استفاده می کند و پایداری و قدرت پوشش بهتری نیز دارد در نتیجه راحت تر می توانید به برنامه با کیفیت HD دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، DVB-T2 کیفیت صدا و تصویر بهتری را ارائه می کند و شما می توانید به خدمات تعاملی بیشتر مانند راهنمای برنامه های تلویزیونی و … دسترسی داشته باشید.

سیستم DVB-T2 از فناوری های SD ، ۴K ، UHD ، تلویزیون همراه (موبایل) و موارد مشابه این پشتیبانی می نماید.

به اشتراک گذاری عکس Photo Share

عکس های با کیفیت خود را توسط برنامه های Android یا iOS در BRAVIA به اشتراک بگذارید تا دوستان شما بتوانند آنها را کپی نمایند. امکان انتقال توسط Wireless بدون نیاز به ارتباط اینترنتی یا برنامه خاص نیز وجود دارد.

ه های اجتماعی


09148530821
09381665564
09734240935
فروشگاه اینترنتی پولوشاپ

www.POLOshop.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا