این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بخارشوی همه کاره وایت مور

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش اثاثیه منزل

بخارشوی همه کاره وایت مور ، بهترین بخارشوی سال
بخارشوی پرقدرت وایت مور ...

2 بخارشو یکی همه کاره و دیگری دستی با عملکرد مجزا
کیف لوازم
قطعات متنوع جهت تمیز کردن سطوح کاشی دار ، سطوح سرامیکی ، کف سنگ ، سینک ظرفشویی ، دست شویی و روشویی ، لوله های فلزی دستشویی ، پارکت ، پرده های کتان ، دیوارهای قابل شستشو ، پنجره ها ، آینه ها و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد

بخارشوی اصلی که بزرگتر بوده و بعنوان بخارشوی کف استفاده می شود دارای فشار بخار تا 4 بار و ظرفیت آب 1.5 لیتر می باشد . این ظرفیت برای استفاده از دستگاه تا حدود 30 تا 40 دقیقه مناسب است.

به علاوه این دستگاه به همراه یک عدد بخارشور دستی می باشد که طرز استفاده از این وسیله تمیز کننده هم بسیار آسان است این دستگاه با ظرفیت 350 میلی لیتر وبا توجه به حرارت بالای بخار 3 بار ، می تواند کثیفی و چربی را کاملا تمیز و ضد عفونی کند و لکه های خانگی را که باعث آلرژی و آسم می شود را از بین می برد.
این بخارشور کارایی فوق العاده ساده ای دارد که در عرض چند دقیقه تمیزی و درخشش محیط را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این بخارشور مجهز به سیستم هشدار دهنده میزان آب می باشد که در صورتی که آب دستگاه کم یا تمام شود شروع به بوق زدن می کند. این مجموعه بخارشوی کامل ، دارای قطعات مختلفی از قبیل قطعه مخصوص تمیز کردن شیشه و پنجره و آئینه ، قطعه مخصوص درزهای باریک ، برس پلاستیکی و آهنی ، 2عدد پارچه میکروفیبر برای مجرای بخار مستطیل شکل ، 2 عدد پارچه میکروفیبر برای برس سطوح می باشد که با توجه به نوع سطوح به راحتی می توان آنها را نصب و استفاده کرد. در ضمن تمامی سری ها به هر دو دستگاه نصب می گردد.

برای خرید بخارشو همه کاره و دستی 2605 وایت مور در سراسر ایران با شماره 02147623000 تماس بگیرید

تحویل بخارشوی وایت مور در تهران و شهر رشت با پیک و ظرف کمتر از یکساعت انجام می شود

تلفن سفارش بخارشوی همه کاره وایت مور در تهران 02147623000

تلفن سفارش بخارشوی همه کاره وایت مور در رشت 09119340210


بخارشوی وایت مور ، خرید بخارشوی وایت مور ، شرکت وایت مور ، وایت مور اصل ، بخارشوی دستی ، بخارشو وایت مور ، پخش وایت مور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا