این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سانترال در همین محل

جدیدترین آگهی سانترال

تلفن سانترال پاناسونیک 0 تومان

تلفن سانترال پاناسونیک

%0
  • تهران مرکز
سانترال ایرانی کارین 0 تومان

سانترال ایرانی کارین

%0
  • تهران مرکز
1
خدمات سانترال و voip , تجهیزات سانترال , راه اندازی ویپ تماس بگیرید

کارت تلفن گویا سانترال مدل KX-TE82491

در تهران مرکز, کریمخان | خرید و فروش سانترال

کارت ارتقاء سرویس دیزا (منشی گویا) در سانترال کم ظرفیت که با نصب این کارت در مرکز تلفن ظرفیت دستگاه به 2 تماس در لحظه افزایش می یابد.
برای بهبود و روند پاسخ گویی در شرکت ها استفاده از سرویس تلفن گویا بهترین راه حل ممکن است دیزا در سانترال حکم تلفن گویا را دارد و با راهنمایی تماس گیرنده امکاناتی بی نظیر را به تماس گیرنده ارائه می کند. دسترسی سریع و هدایت تماس گیرنده؛ به واحد مورد نظر از جمله ویژگی های این سرویس است. در سانترال کم ظرفیت به دلیل محدود بودن خطوط و ماهیت این سانترال که برای محیط های کوچک و حجم تماس های کم است می توان از کارت دیزا با قدرت پاسخ گویی 1 تماس در لحظه استفاده نمود
این کارت با نصب بر روی سانترال کم ظرفیت قدرت پاسخ گویی به تماس را به 2 تماس در لحظه افزایش می دهد. که با فعال سازی بر روی خطوط در صورت دریافت تماس پیغام ضبط شده را برای تماس گیرنده پخش می کند.
این کارت کوچک قابلیت ضبط پیغام و تعریف سه مرحله راهنمایی شخص تماس گیرنده را داراست که فرد می تواند به راحتی به واحد و یا بخش مورد نظر خود ارتباط داده شود.


کارت دیزا ، کارت کالرآیدی ، کارت گویا

تهران / تهران مرکز / کریمخان     سانترال در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا