این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی استخدام

1
استخدام ماساژور خانم و آقا 0 تومان

استخدام ماساژور خانم و آقا

%0
  • تهران شمال
استخدام ماساژور خانم و آقا 0 تومان

استخدام ماساژور خانم و آقا

%100
  • تهران شمال
استخدام ماساژور خانم و آقا 0 تومان

استخدام ماساژور خانم و آقا

%100
  • تهران شمال
استخدام ماساژور خانم و آقا 0 تومان

استخدام ماساژور خانم و آقا

%0
  • تهران شمال
برگزاری دوره کامپیوتر و رباتیک و زبان انگلیسی تماس بگیرید
مالی حسابداری تماس بگیرید

مالی حسابداری

%0
  • اراک

کسب درآمد از طریق اخبار و مقالات:

در استان تهران تهران مرکز, | استخدام

کسب درآمد از طریق اخبار و مقالات:
با عضویت در سایت زیر و نوشتن مفاله و خبر کسب درامد کنید:
- در صورتی که مسابقه ای برای خبر راه اندازی کنید، اعضا در مسابقه شما شرکت می کنند و به ازای هر شرکت کننده مبلغی به درآمد شما افزوده می شود (این مبلغ را خود شما تعیین می کنید). برای راه اندازی مسابقه برای هر خبر می توانید به صفحه ویرایش آن خبر مراجعه کنید و مسابقه دلخواه خود را راه اندازی کنید.

- بازدیدکننده ها می توانند به اخبار و مقالات شما امتیاز دهند. با هر امتیاز، مبلغی به درآمد شما افزوده می گردد.



خبرها و مقالات داغ و پرمخاطب، با گذشت زمان، به خوبی در موتورهای جستجو ایندکس خواهند شد و آمار بازدید از آنها بالاتر خواهد رفت و در نتیجه رتبه آنها بهتر خواهد شد.

بهتر است خبرها و مقالات را از جایی کپی نکنید. فرض کنید شما مطلبی کپی شده و قدیمی یا غیر معتبر منتشر کنید، واضح است که آن مطلب بازدید زیادی نخواهد داشت و امتیاز و درآمد زیادی به شما تعلق نخواهد گرفت. ولی اگر مطلب یا مقاله ای باشد که خودتان نوشتید یا یک خبر دست اول و داغ باشد، بازدیدکننده های زیادی از طریق موتورهای جستجو و ... مطلب یا خبر شما رو میبینند و به آن مطلب، امتیاز خواهند داد و در مسابقه ای که شما راه اندازی کرده اید شرکت خواهند کرد. درآمد شما کاملا بستگی به این دارد که چقدر در زمینه نوشتن مقاله، مطلب یا خبر تبحر دارید. اگر در زمینه ی خاصی مهارت دارید و می توانید مقاله ای در رابطه با مهارتتان بنویسید... اگر می توانید خبری داغ و دست اول را پیدا کنید ... اگر توانایی ترجمه مقالات خارجی را دارید ... اگر با اصول نوشتن مطلب پربازدید و سئو آشنایی دارید ... فرصت را از دست ندهید.

ابتدا خبر و مقاله تان را آماده کنید و عکس مناسبی برای آن در نظر بگیرید. سپس روی دکمه ثبت خبر جدید کلیک کنید و مطلب تان را منتشر نمایید. می توانید صفحه مقالات خودتان در سایت ایران سی ان را به عنوان مکانی همیشگی برای مقالاتی که می نویسید در نظر بگیرید و به همه کسانی که خواستار خواندن مقالات شما هستند این لینک را معرفی کنید : { http://www.irancn.com/sellerlink.aspx?user_name=soleymani }

ما مقالات شما را برای همیشه نگهداری میکنیم. مطمئن باشید که مطالب تان هیچگاه از روی سایت پاک نخواهد شد و در واقع صفحه مخصوص شما می تواند مرجع مقالات شما باشد.

در زیر چند راه برای افزایش بازدید مقاله که همچنین باعث افزایش درآمد شما می گردد را توضیح می دهم:

1 - شدیدا تاکید می کنم عنوان مناسبی برای مقالاتتان انتخاب کنید، گذاشتن عنوان مناسب یکی از مهمترین عوامل افزایش بازدید مقاله و خبر شماست. حتی اگر مطلب را کپی کرده اید (که بهتر است کپی نکنید) عنوان آن را تغییر دهید. برای گذاشتن عنوان، فکر کنید افرادی که می خواهند آن مطلب را در گوگل جستجو کنند، چه چیزی را سرچ می کنند؟

نمونه یک عنوان مناسب : آموزش کار با تاریخ و زمان در نرم افزار Excel 2010

نمونه یک عنوان نامناسب : این مطلب آموزشی را درباره Exel 2010 بخوانید

2 - یکی از اصول اولیه سئو این است که با لینک دادن به یک صفحه، رتبه آن صفحه در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو افزایش پیدا می کند. پس می توانید برای افزایش بازدید خبر و مقاله تان لینک آنرا در وبلاگ یا سایتتان قرار دهید.

3 - می توانید لینک مطلبی که منتشر کرده اید را در فیسبوک، تویتر و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

4 - اگر وبلاگ ندارید برای افزایش بازدید مطالبتان، می توانید با ساخت یک وبلاگ، همین خبرها و مطالبی که در ایران سی ان منتشر می کنید را در وبلاگتان ارسال کنید و در پایین هرمطلب، لینک مطلب موردنظر در ایران سی ان را به عنوان منبع قرار دهید.

5 - مطالب پرطرفدارتری مانند این مطالب را منتشر کنید: مطالب آموزشی و اخبار تازه در رابطه با موبایل، کامپیوتر، تبلت و همه مواردی که به مباحث گجت ها، فناوری اطلاعات و یادگیری مربوط هستند. آموزشهای هنری، نکات پزشکی و روانشناسی نیز می توانند پرطرفدار باشند.

نکات مهم:

1: باز هم تاکید میکنم، خبرها و مقالات جدید و بروز ثبت کنید. زیرا اخبار و مقالات جدید و اورجینال خیلی سریع در موتورهای جستجو رتبه خوب پیدا می کنند و موجب افزایش درآمد شما خواهند شد. هر چه متنهای شما جدید و منحصر به فرد باشد در رتبه آنها تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

2: ترجیحا از مقالات و خبرهای دیگر سایتها کپی برداری نکنید.

3: منبع خبر و مقاله خود را در فیلد مربوطه بنویسید.

4: نکات املایی را در متنهایی که می نویسید رعایت کنید.

5: برای هر خبر یا مقاله از عکسهایی استفاده کنید که واضح و گویا بوده و مربوط به همان خبر یا مقاله باشد.

6: امتیاز دهی با آی پی های مشابه پذیرفته نمی شوند و تغلب محسوب می شوند.

7: از گذاشتن لینک سایت یا لینک عکس در متن خبر خودداری کنید.

8: مطالبی که مربوط به مسائل جنسی میباشد و مطالبی که هیچ محتوای مفیدی ندارد پذیرفته نخواهد شد. پس لطفا از ثبت این مطالب خودداری کنید.

هشدار: اگر بازاریابی قصد سوءاستفاده از خبرها و مقالات را داشته باشد و از طریق امتیاز دهی متعدد و غیر واقعی و یا استفاده از نرم افزارهایی اقدام به امتیاز دهی به خبرها و مقالات خود کند توسط مدیریت شناسایی شده و همه درآمدهای کسب شده وی حذف می شود. بنابراین بازاریابهای عزیز صاداقانه کار کنید و فقط تلاش کنید خبرها و مقالات پرمخاطب ثبت کنید.

اگر اخبار و مقالات را مطابق اصول و با توجه به نکاتی که در فوق توضیح دادم منتشر کنید، نتیجه خوبی نصیب شما می شود. اگر پیشنهادی در زمینه توسعه بخش خبرها و مقالات دارید در تالار گفتمان مطرح کنید.


کسب درامد ، خبر جدید ، مقاله


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا