این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

2
آموزش رزین در مشهد تماس بگیرید

آموزش رزین در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران تهران شمال

آگهی های مرتبط

2
آموزش رزین در مشهد تماس بگیرید

آموزش رزین در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران تهران شمال

مواد شیمیایی در همین محل

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

واردات و فروش گلیسیرین  مالزی تماس بگیرید

واردات و فروش گلیسیرین مالزی

%0
  • تهران غرب
1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
کارخانه تولید کننده نشادر فید گرید با خلوص 99.9 تماس بگیرید
1
کارخانه تولید آمونیوم کلراید ایرانی گرید صنعتی تماس بگیرید
1
تولید نشادر ایرانی گرید صنعتی به صورت پیوسته تماس بگیرید

مجری کفپوش صنعتی اپوکسی پلی یورتان

در تبریز, کوچه باغ | مواد شیمیایی

کفپوش صنعتی
پوشش های سخت صنعتی به لحاظ فیزیکی و مکانیکی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و اغلب در مراکز صنعتی که در معرض سایش و ترافیک و بارهای سنگین قرار دارند بکار می روند، انبارهای عمومی و چاپخانه ها، نیروگاهها، کارگاه های صنعتی، پارکینگ ها، بیمارستان ها و سالن های ورزشی از عمده مصرف کنندگان این محصولات می باشند. کف پوش های صنعتی به دو گروه عمده رزینی (اپوکسی) و پایه سیمانی تقسیم میگردند.
کفپوش صنعتی اپوکسی
کفپوش اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین بوده و صد در صد جامد می باشد. این پوشش با داشتن چسبندگی بسیار بالا به سطح بتنی و فلزی و همچنین سیستم هایی نظیر اپوکسی و پلی یورتان، مقاومت شیمیایی بسیار بالا در مقابل آب، برای پوشش دهی کف بتنی و فلزی سالن ها بسیار مناسب است. سازگاری آن با شرایط مختلف هوایی و حساسیت پایین آن به شرایط محیطی و قابلیت اعمال آسان آن، کاربرد این پوشش را بسیار گسترده کرده است
اجرای کفپوش آنتی استاتیک
جهت اجراء این کفپوش ابتدا شبکۀ مسی اجراء شده و پرایمر رسانا اجراء می گردد که کل کف رسانا می شود. پس از آن کفپوش آنتی استاتیک برروی آن اجراء می گردد.
موارد کاربرد : پست های برق ، اتاق های دارای تجهیزات مخابراتی یا الکترونیکی حساس ، اتاق عمل و ...
کفپوش صنعتی پلی یورتان
کفپوش پلی یورتان دوجزئی و بر پایه رزین پلی یورتان می باشد که به دلیل مقاومت سایشی و مقاومت مکانیکی بالا و پایدار در برابر عوامل شیمیایی جهت روکش نمودن سطوح بتنی، آسفالت و فلزی در مکانهایی که نیاز به مقاومت بالای مکانیکی کف وجود دارد قابل استفاده است . خواص این نوع کفپوش همانند کفپوش اپوکسی است با این تفاوت که پایداری بهتری در مقابله اشعه خورشید دارد .
کفپوش صنعتی بتن سخت
بتن سخت محصولی بر پایه سیمان که از ترکیب مواد سخت معدنی و مصنوعی دانه بندی شده مانند کروندوم – کوارتز – اکسید آلومینیوم ثابت کننده رنگهای معدنی بدست می آید.
کفپوش بتن سخت همزمان با بتن تازه قابل اجرا می باشد.
برای افزایش مقاومت کششی و خمشی بتن و نیز جلوگیری از ترک خوردگی بتن از شبکه میلگردی و یا از الیاف پلی پروپیلن جایگزین استفاده کرد.


کفپوش صنعتی ، کفپوش اپوکسی ، کفپوش پلی یورتان ، کفپوش بتن سخت رنگی ، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک ، کفپوش دکوراتیو ، کفپوش تارتان ، اجرای کفپوش اپوکسی در تبریز ، اجرای کفپوش اپوکسی در شمالغرب کشور ، اجرای کفپوش پ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا