این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

پرفکت خرید اصل

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

با مصرف پرفکت اعتماد به نفستان زیاد می شود
این محصول بهترین کار برای پر پشت کردن مو است
معرفی محصول : تهیه شده از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین است که تقریبا مثل همان موهای سر شما ساخته و مهیا شده. در آمریکا چند سال پیش این فرمول به عنوان بهترن اختراع در نوع خود شناخته شد هنگامی که شما ازاین پکیج استفاده می کند این الیاف به موهای شما اتصال یافته و رشته موهای مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه موهای شما که خالی و یا ضعیف است پوشش داده و پرپشت نمایش می دهد.
این محصول کاملا طبیعی و بدون عوارض خواهد بود بطوریکه در عرض چند ثانیه به هدف مورد نظر خود خواهید رسید. این بسته محصول کشور آمریکا بوده و یکی از اختراعات جالب و منحصر به فرد دنیا شناخته شده. استفاده از آن آسان و سریع بی خطر و بدون عوارض و جواب دهی فوری و سریع و ماندگاری آن هم بالاست.
وزن این پکیج بیست و پنج گرمی , و پنجاه گرمی , است و در خصوص رنگ این کالا هم که کاملا گیاهی است. که یکی از مشکلات ما برای ایجاد رنگ های بیشتر همین است. این محصول به کوچک ترین خطری برای مصرف ندارد و استفادۀ موقت آن اثرات جانبی آن را به حداقل می رساند.
نکات بهداشتی را در حین مصرف این مواد مد نظر قرار دهید لازم به ذکر است که استفاده از این محصول دارای دوام است و با ماندگاری بالا که فقط در استخر و حمام از بین خواهد شد و اینکه با باد باران و تعریق از بین نمی رود.خاصیت الکترسیته ساکن این الیاف شگفت انگیز باقی می ماند و موهای شما را در یک نگاه کاملا طبیعی جلوه می کند و در طول روز به آنها پیوند می خورد. تقویت موها باعث زیبا شدن چهره و تقویت اعتماد به نفس شما میشود.

09125253709
Beautyskin.ir


پودر حجم دهنده موی سر پرفکت ، پرپشت کننده مو سر تاپیک و پرفکت ، بهترین سایت پودر پرفکت ، ارزان ترین و با دام ترین پودر مو سر



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا