این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

هنرهای‌زیبا در همین محل

جدیدترین آگهی هنرهای‌زیبا

خوشنویسی تماس بگیرید

خوشنویسی

%0
  • بابل
پذیرش سفارشات خوشنویسی تماس بگیرید

پذیرش سفارشات خوشنویسی

%0
  • تهران غرب
آموزشگاه طراحی دوخت غرب تهران 0 تومان

آموزشگاه طراحی دوخت غرب تهران

%0
  • تهران شمال

دوره آموزش طراحی جواهر(دستی- رایانه ای)

در تهران مرکز, زرتشت | آگهی های آموزش هنرهای زیبا

وزارت علوم وتحقیقات وفناوری
دانشگاه جامع علمی کاربردی
موسسه آموزش عالی آزاد حکمت علوی
مرکز آموزش تخصصی جواهرات حکمت علوی
دوره آموزش طراحی جواهر(دستی- رایانه ای):
درابتدا با استفاده از ترسیم خطوط ساده و منحنی های ابتدایی کلاس طراحی دستی آغاز میشود و به تدریج دانشجو به این توانمندی میرسد که بتواند فرم ساده یک زیور را ترسیم کند و خلاقیت خود را در آن نمایان کند. هرکلاس شامل طرح درسی است که دانشجورا توانمندتر میسازد و با بهره مندی از روشهای دقیق تدریس،دانشجو میتواند نما های مختلف را از یک زیور ترسیم کند و خلاقیت و طرح جدید را در هم آمیخته و الگوی زیبایی را رسم نماید که تمام فاکتورهای زیبایی ،وزن کم ، سلیقه مشتری و خواست تولید کننده را مدنظر قرار دهد.
نهایتا بعد از اتمام این دوره، دوره ی طراحی نرم افزار متریکس آغاز میشود. که در این مرحله با استفاده از نرم افزار طراحی و بهره برداری از نوار ابزارهای دقیق این نرم افزار دانشجو میتواند نمای سه بعدی از طرح دستی خود حاضر کند. این مرحله دانشجو را قادر میسازد تا فرم نهایی کار خود را ملاحضه کند و به دلخواه تغییرات را اعمال کند.


دانشگاه جامع علمی کاربردی ، موسسه آموزش علی آزاد حکمت علوی ، جواهر سازی ، کارگاه جواهرسازی ، سنگ شناسی ، دوره جواهر سازی ، دوره جواهرشناسی ، آموزش تخصصی جواهر ، آموزش تخصصی جواهرات حکمت علوی ، دوره آمزشی کا

تهران / تهران مرکز / زرتشت     هنرهای‌زیبا در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا