این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید ویلا زیباکنار

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

به زیباکنار خوش آمدید ، یک منطقه توریستی و گردشگری ساحلی با آب و هوای بی نظیر.اگر قصد شما برای خرید ویلا در زیباکنار است لازم است به اطلاع شما برسانیم که بهترین انتخاب را نموده اید.

زیباکنار همیشه مورد توجه بوده و با توجه به موقعیت بی نظیر ساحلی و همچنین قرار گرفتن در مسیر و شاهراه تجاری شمال کشور و هم جواری به منطقه آزاد انزلی می تواند توضیحات محکمی از سمت شما برای خرید ویلا در زیباکنار باشد.

شهرک ویلایی آرش زیباکنار یکی از بزرگترین و زیباترین شهرک های زیباکنار، به اذعان مشتریان می تواند پایانی باشد بر نگرانی شما از بابت خرید یک ویلای ساحلی در شمال و به ویژه منطقه توریستی زیباکنار

در زیباکنار ویلاهای زیادی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و شرایط خاص خودشان هستند اما امنیت، امکانات، ضمانت خرید، رضایتمندی مشتریان پس از خرید ویلا و شرایط ویژه خرید ویلا موضوعی است که هر ویلا یا هر شهرک از آن برخوردار نیست.

به شما توصیه می کنیم قبل از خرید ویلا در زیباکنار یکبار با ما مشاوره کنید. قطعا ضرر نخواهید کرد، تمامی ویلاهای شهرک آرش از استاندارهای بالایی در زمینه طراحی و اجرا برخوردار هستند.تمامی ویلاها دارای فونداسیون محکم و ستون های استاندارد می باشند، معماری ویلاهای شهرک آرش زیباکنار توسط متخصصین تحصیل کرده و با سابقه در کشور کانادا طراحی و اجرا شده و از هر نظر به لحاظ کیفیت این ویلاها تضمین شده هستند.

شهرک ویلایی آرش زیباکنار در حال حاضر در حال پیش فروش و اجرای شهرک 4 خود می باشد و تمامی ویلاهای شهرک های قبلی خود را به فروش رسانده است و این میزان بالای فروش ویلا در زیباکنار آنهم در یک منطقه نشان از کیفیت بالای خدمات و سرویس های ارائه شده به مشتریان طبق تعهدات اولیه دارد.


اطلاعات تماس :
شماره تماس واحد فروش : 90 87 616 0911
سایت : www.shahrak-arash.com


خرید ویلا زیباکنار ، فروش ویلا زیباکنار ، ویلا زیباکنار ، ویلا شمال ، فروش ویلا شمال ، فروش ویلا زیباکنار ، ویلا داخل شهرک زیباکنار ، ویلا داخل شهرک شمال ، ویلای شهرکی شمال ، ویلای شهرکی زیباکنار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا