این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ویلا زیباکنار

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

زیباکنار یکی از زیباترین و قابل دسترس ترین مناطق ساحلی استان گیلان می باشد. این منطقه توریستی که از دیرباز مورد توجه افراد مختلفی بوده با آب و هوای دل انگیز و طبیعت زیبای چهار فصلی که دارد به یک نگین در کنار دریای خزر بدل گشته است.منطقه ساحلی زیباکنار دقیقا در مجاورت دریای خزر می باشد و از جاذبه های گردشگری زیادی همچون رودخانه خروشان سفیدرود، اتصال به تالاب بوجاق، مزارع و شالیزارهای تمام نشدنی و از همه مهمتر قرار گیری در محدوده منطقه آزاد انزلی می باشد.

خرید ویلا در زیباکنار می تواند فرصت مناسبی را برای کسانی که به لذت بردن از طبیعت بکر و دست نخورده می اندیشد فراهم کند، ویلاهای شهرک آرش زیباکنار با دو موقعیت ساحلی و جنگلی و سازه های مدرن و معماری زیبا می تواند بهترین خرید را برای شما رقم بزند.

خرید ویلا در زیباکنار نه تنها یک فرصت ایده آل برای طبیعت گردی و تنفس در زیبایی لایتناهی این منطقه است بلکه یک موقعیت سرمایه گذاری منحصربفرد در زمینه املاک نیز می باشد.

بی شک زیباکنار مروارید ارزشمند دریای خزر استان گیلان می باشد و سرمایه گذاری شما را برای آینده تضمین می کند.

اگر زیباکنار بهترین انتخاب برای شماست ویلاهای مدرن 2 تا 6 خوابه و فضاسازی مناسب، امنیت کامل و دسترسی بسیار سهل و آسان و همچنین بهره مندی از کلوپ دریایی از دیگر مزایای خرید ویلا از شهرک آرش می باشد.

شرایط مناسب خرید ویلا منطبق با نیاز مشتریان بصورت ویلاهای پیش فروش و خرید اقساطی و خرید ویلا با شرایط ویژه، از ویژگی های دیگر خرید ویلا در زیباکنار می باشد.

در شهرک های آرش زیباکنار شما لذت خرید ویلا در زیباکنار، سرمایه گذاری در زمینه املاک و تجارت آزاد را یکجا با هم تجربه می کنید.


اطلاعات تماس :
شماره تماس واحد فروش : 09111500262
سایت : www.shahrak-arash.com


ویلا زیباکنار ، ویلا شمال ، خرید ویلا شمال ، خرید ویلا زیباکنار ، ویلای شهرکی شمال ، ویلا داخل شهرک زیباکنار ، ویلا داخل شهرک شمال ، فروش ویلا شمال ، فروش ویلا زیباکنار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا