این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی طلا و جواهر

فیروزه نیشابور 0 تومان

فیروزه نیشابور

%0
  • تهران شمال

خرید ساعت مچی لاروس 2628

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش طلا و جواهر

زنان به دنبال چه مدل های ساعت هستند:
برخی زنان به دنبال ساعت های با کیفیت و با دوام، عملکرد عالی، و طراحی منحصر به فرد هستند. برخی نیز ممکن است مایل به صرف هزینه های بیشتر برای یک قطعه پوشیدنی با مقداری تنظیمات و موارد خاص باشند. در این مورد کارشناسان توصیه به پوشش های پلاستیکی و یا باند سیلیکون با دوام و و یا فلزات گرانبها مانند طلا و نقره نرم می کنند.
همانطور که می دانید برای عملکرد ویژگی هایی مانند ارتفاع سنج و ساعت جزر و مد، و یا ابزارهایی مانند فشار سنج یا قطب نما، درخواست تجدید نظر به برخی از ساعت ها را بدهید و وابسته به نیاز خود میتوانید تنظیمات و آپشن مورد نظر را روی ساعت مورد علاقه خود سفارش دهید.

مردان به دنبال چه مدل های ساعت هستند:
برخی از مردان در شناخت ساعت آگاهی دارند و از انتخاب مدل آن لذت می برند. آنها ساعت را نه فقط به عنوان ساعت و لوازم جانبی مد، بلکه شگفتی های مهندسی در ساعت را نیز مشاهده می کنند، مانند توجه به برخی ویژگی های فنی بیشتر مانند حرکت عقربه ها، دقت و وزن ساعت و یا تعداد موتور موجود در ساعت.

در جمعی به این موضوع اشاره شده که برخی از دوستداران ساعت به صدای بلند “تیک تیک” علاقه ای ندارند. در عوض، در عوض میتوانند ساعتی کاملا بی صدا با گذر زمان آرام را سفارش دهند. کیفیت مکانیک داخلی ساعت از اهمیت بالایی برخوردار است. در مورد دقت در ساعت ها، بعضی از مردان زمان سنج ساعت را به دقت مورد آزمایش و بررسی قرار می دهند. در نهایت، برخی ترجیح می دهند یک ساعت مچی که از لحاظ وزنی کمی سبک تر از مدل های دیگر است را انتخاب کنند..
ویژگی های کلیدی:

رنگ بند : نقره ای
دارای تکنولوژی ضد آب
نوع شیشه : کریستال
نوع موتور : اصلی
نوع بند و جنس بدنه : استیل
نوع مصرف انرژی : باطری
نوع صفحه: عقربه ای و طرح دو موتره
رنگ بندی صفحه : سفید
جعبه : دارد
رنگ قاب و بدنه : اصلی و ثابت

نحوه خرید :بر روی کلید خرید پستی کلیک می کنید و آدرس و مشخصات کامل به همراه کدپستی ده رقمی را وارد می کنید... پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می کنید.


ساعت مچی لاروس 2628 ، خریدساعت مچی لاروس 2628 ، خریدارزان ساعت مچی لاروس 2628 ، خریدپستی ساعت مچی لاروس 2628 ، خرید آنلاین ساعت مچی لاروس 2628 ، فروش ساعت مچی لاروس 2628 ، ساعت مچی لاروس 2628


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا