این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی طلا و جواهر

فیروزه نیشابور 0 تومان

فیروزه نیشابور

%0
  • تهران شمال

خرید آنلاین نیم ست پروانه آناهیتا

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش طلا و جواهر

نیم ست پروانه آناهیتا با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند . این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این نیم ست با نگین های فوق العاده زیبایی که جز اصلی تشکیل دهنده این نیم ست منحصر به فرد می باشند ، مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که هم در مجالس رسمی و هم در مجالس صمیمی قابل استفاده میباشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشدجنس این نیم ست استیل درجه یک ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

نحوه خرید این محصول:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


نیم ست پروانه آناهیتا ، فروش نیم ست پروانه آناهیتا ، فروش پستی نیم ست پروانه آناهیتا ، فروش اینترنتی نیم ست پروانه آناهیتا ، فروش آنلاین نیم ست پروانه آناهیتا ، قیمت نیم ست پروانه آناهیتا ، نیم ست پر



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا