این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دستبند های مغناطیسی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

جنس این محصولات ازتیتانیوم ازنوع گرید 2 است. این نوع گرید به علت فشرده شدن مولکول ها ، اکسیژن کمتری در بین مولکول های قرار گرفته از این رو هیج فعل و انفعالات شمیایی در آن صورت نمیگیرد و میزان آلرژی و حساسیت این دستبند به 0% رسیده است. از این نوع گرید برای تهیه پنس ها و تیغ های جراحی در اتاق عمل و دندان پزشکی ها استفاده میکنند.(چون بیماران از تمامی اقشار جامعه هستند از این نوع تیتانیوم استفاده میشودکه روی بدن هیچ بیماری تاثیر منفی نگذارد) جنس فلزی که در هنگام تصادفات شدید به جای استخوان در بدن شخص استفاده میکنند نیز از این نوع تیتانیوم است که اصلاحا مردم به آن پلاتنیوم میگویند و همان طور که مطلع هستید بعد از گذشت چندین سال هم این فلز در بدن شخص هیچ مضراتی را ایجاد نمیکند.
اگر از تیتانیوم های معمول که در جواهر فروشی ساعت فروشی و... ارایه میشود استفاده کرده باشید به این نکته واقف هستید که بعد از چند هفته رنگ تیتانیوم رفته شروع به سیاه شدن میکند، و در بعضی افراد سوزش، قرمزی خارش، دون دون شدن و.... در محل بستن محصول تیتانیومی مشاهده میشود ولی همانطور که در مطالب فوق ذکر کرده ایم این محصولات بااین نوع گرید به هیج عنوان مضرراتی را برای هیچ موجود زنده ای در بر ندارد.
از سوی دیگر این نوع گرید تیتانیوم دارای استحکام بالایی و وزن بسیارکمی است که به همین علت در صنعت هواپیما وهلکوپتر سازی استفاده میشود.پس بدیهی است که تماس این دستبند با آب و عرق انسان باعث سیاهی و رفتن رنگ آن نمی شود و در اثر ضربه با اجسام دارای خش و خط خوردگی و آسیب نمیشود.
از لحاظ قیمت نیز این نوع از تیتانیوم از طلا ارزانتر و از نقره گرانتر است.
قابل ذکر است که اندازه زنجیر این آویز به گونه ای طراحی شده که بین ناحیه مخصوص بین 2 چاکراه قلب و چاکراه خورشیدی قرار میگیرد که علاوه بر تاثیر روی انرژی این دو چاکراه باعث میشود که تمامی مایعات و طعامی که میل میکنید ابتدا انرژی زا شده و سپس به سیستم گوارشی شما هدایت شود.


محصولات این شرکت هیچ گونه عوارضی را برای هیج موجود زنده ای ندارد و نیز بدون احتیاج به دارو،سوزن ،جراحی و.. یک درمان کاملا طبیعی و بدون محدودیت سنی و شما میتوانید به خاطر ساختار ویژه نانو درعمــر این محصول بطور مادام العمر و بینهایت از این محصول استفاده کنید.
این محصول در دو رنگ طلایی و نقره ای ارایه میشود.
09306878452 مهندس پارسی


دستبند های امگا ، مغناطیس درمانی ، دستبندهای بایواکسل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا