این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ترمیم ترک شیشه امیر در زنجان تماس بگیرید

ترمیم ترک شیشه امیر در زنجان

%0
  • زنجان زنجان
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید

تجهیزات آزمایشگاهی شرکت به آزماسکوسامان

%0
  • تهران اسلامشهر
وستا آهن اسپادانا -فروش انواع میلگرد 0 تومان

وستا آهن اسپادانا -فروش انواع میلگرد

%0
  • اصفهان اصفهان

لوازم آرایشی و بهداشتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

بسته رویش موی پیراسته 8 عددی

در زنجان, پیشاهنگی | لوازم آرایشی و بهداشتی

بسته رویش موی پیراسته

این بسته محتوی نوعی شامپو گیاهی ساخت ایران با نشان استاندارد و پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو می باشد که با تاثیر شگرف خود در جلوگیری از ریزش مو ، تقویت موهای بی حالت و ضعیف، و رویش مجدد موها، توانایی معجزه آسای خود را به اثبات رسانده و امروزه به لطف حق پس از سالها تحقیق میدانی و پژوهش به تولید انبوه رسیده و به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اینترنتی 5040 در دسترس هموطنان قرار گرفته است.

یکی از علل اصلی ریزش و ضعیفی مو و طاسی در بسیاری از افراد ، ترشح اسیدهای چرب و امتزاج آن با سلول های مرده و باکتری های پوست است. این ترکیب باعث ایجاد لایه ای سفت و نفوذ ناپذیر در سطح پوست سر می شود که منافذ تنفسی ریشه های مو را مسدود کرده و از رسیدن اکسیژن به آنها جلوگیری می کند. ریشه هایی که با کمبود اکسیژن مواجه می شوند، کم کم ضعیف شده و در نهایت از بین می روند. جهت رهایی از این معضل بایستی موانع یاد شده رفع و رویش مجدد مو آغاز گردد.

شامپو گیاهی پیراسته با تاثیر جادوئی خود، قادر است این عامل را سریعاً محو کرده و رویش مجدد مو را برای شما به ارمغان بیاورد.



محتویات موجود در این بسته :

1) شامپو گیاهی پیراسته 250 میلی لیتر - 8 بطری

2) روغن ماساژ مو 200 میلی لیتر - 2 بطری


بسته رویش¬موی پیراسته ، شامپوی موی پیراسته ، شامپوی پیراسته ، شامپو ، پیراسته ، 5040 ، زنجان ، ابهر ، خرمدره ، خرم دره ، Zanjan ، Abhar ، Khorramdarreh ، baran


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا