این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی طلا و جواهر

فیروزه نیشابور 0 تومان

فیروزه نیشابور

%0
  • تهران شمال

خرید گردنبند وان یکاد

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش طلا و جواهر

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ اِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
نزدیک است که کافران هنگامی که آیات قران را می شنوند تو را با چشمان خود هلاک کنند و می گویند او دیوانه است در حالی که قران جز مایه بیداری برای جهانیان نیست.
.
چشم زخم مساله ای است که در همه ادیان الهی به آن اشاره شده است. از نظر علمی هم این روزها بحث انرژی های منفی و تاثیر انرژی منفی بعضی انسان ها روی دیگران و محیط اطراف خود ثابت شده است.
.
به همراه داشتن وان یکاد علاوه بر اطمینان قلبی باعث تقویت حالات معنوی انسان شده و باعث می شود انرژی ها منفی اطراف را از خود دفع کند. ما به شما گردنبند زیبای وان یکاد را پیشنهاد می کنیم:
.
.
ویژگی های گردنبند و ان یکاد اصل :
.
1- گردنبند وان یکاد از جنس استیل درجه یک مرغوب با لایه ضد زنگ و سیاهی ساخته شده است که دارای ابعاد 2 در 1.5 سانتی متر می باشد.
.
2- شما با داشتن پلاک وان یکاد همراه خود تاثیر معجزه آسای این جملات روحانی و شگفت انگیز را همیشه حس خواهید کرد.
.
3- طراحی منحصر بفرد گردنبند استیل وان یکاد به گونه ای است که با انواع لباس های مجلسی و اسپرت شما ست می شود.
.
4- پلاک استیل وان یکاد مناسب آقایان و خانمها بوده و محدودیتی از این بابت ندارد.
.
5- شما می توانید با همراه داشتن گردن بند وان یکاد همیشه از چشم زخم اطرافیان به دور هستید و البته می توانید آنرا به کسی که دوستش دارید هدیه دهید.
.
.
برای خرید گردنبند وان یکاد ابتدا فرم سفارش را پر کنید محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید. یا اینکه در مرحله آخر ثبت سفارش گزینه سفارش نقدی را انتخاب کنید و از تخفیف ویژه اداره پست (تخفیف در هزینه ارسال) نیز بهره مند شوید


خرید گردنبند وان یکاد



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا