این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نشاسته ذرت 0 تومان

نشاسته ذرت

%0
  • البرز هشتگرد
طراحی جدیدترین دستگاه شهربازی تماس بگیرید
تولید، فروش و صادرات بهترین عایق های رطوبتی (ایزوگام) تماس بگیرید

جدیدترین آگهی دکوراسیون

فارسی بر و راسته بری سنگ و سرامیک تماس بگیرید

فارسی بر و راسته بری سنگ و سرامیک

%0
  • تهران حومه
معرق سنگ و  معرق سرامیک ( واترجت سنگ ) تماس بگیرید
1
گچبری پیش ساخته در شهریار تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته در شهریار

%5
  • تهران غرب
کابینت فرشته و الهیه۰۹۱۲۴۱۱۵۷۵۲ تماس بگیرید

کابینت فرشته و الهیه۰۹۱۲۴۱۱۵۷۵۲

%0
  • تهران شمال
فروش و نصب دیوارپوش درکرج تماس بگیرید
 چسب کاغذ دیواری گیاهی ACM تماس بگیرید

چسب کاغذ دیواری گیاهی ACM

%0
  • تهران غرب
کاغذ دیواری پشت چسبدار 1,300,000 تومان

کاغذ دیواری پشت چسبدار

%0
  • تهران غرب

کاغذ دیواری ماربورگ آلمان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های دکوراسیون داخلی

گروه هنر و معماری نقیب معمار

مشاوره ، متره و برآورد ، طراحی ، فروش ، نصب

کاغذ دیواری برندهای معتبر اروپائی در ایران

درباره کاغذ دیواری

کاغذ دیواری غیر بافته شده (نون وون):مواد تشکیل دهنده ی کاغذ دیواری غیر بافته شده از مخلوط الیاف فیبر سلولوزی بلند و الیاف نساجی در دستگاه کاغذ تولید شده است . این شبکه به وسیله ی مواد آکرلیک تقویت شده و به کمک رنگدانه ها یک نوع تاری ایجا می کنند. افزودنی های خاص هم جهت ایجاد رطوبت ، استحکام و قدرت جذب مورد استفاده قرار می گیرند .غیر بافته شده ها موادی را ایجاد کردند که از لحاظ ابعاد و اندازه تغییر شکل نمی دهد . بنابراین رطوبت مانند چسبی عمل میکند که بتوان کاغذ را بر روی دیوار نصب نمود. این تکنیک بسیار در وقت نصاب صرفه جویی نموده و نصاب دیگر نیازی به دوباره چسب زدن کاغذ و منتظر ماندن برای تکه ی بعدی حین نصب ندارد. کاغذ های غیر بافته شده نصب بسیار آسانی دارند و دوباره نیز قابل استفاده می باشند . زیرا حالت خود را به خاطر مواد چسبنده ای که در پشت کاغذ هست از دست نمی دهند ، مواقعی که نیاز به برداشتن کاغذ جهت انجام برخی امور مانند تعمیر سیستم تاسیسات و برق که پشت کاغذ در دیوار تعبیه شده اند است ، میتوان کاغذ را از دیوار جدا نموده و دوباره نصب نمود.

- کاغذ با روکش وینیل: این کاغذ دیواری ماده ای کاغذی دارد که بر روی آن رویه ی طرحدار با نمونه ی وینیل آکرلیک و یا پلی وینیل کلراد ( پی وی سی ) اسپری و یا روکش شده است . این نمونه از از کاغذ ها در دسته ی کاغذ های با قابلیت شستشو و ضد لک طبقه بندی می شوندو برای اکثر فضاها قابل استفاده می باشند . این نمونه از نمونه ی ساده ی آن بسیار در برابر چربی و رطوبت مقاوم تر است و برای استفاده در حمام و آشپزخانه مناسب است.

- روکش پارچه ای: این کاغذ دیواری یک ماده ی سبک وینیل از آکرلیک و یا وینیل مایع دارد . لایه ی طرحدار آن روی این روکش چاپ شده است . عموما این کاغذ سبکتر است و برای استفاده در فضاهایی که رطوبت کمتری دارند مانند نشیمن مناسب است .

- کاغذ با وینیل سخت وجامد:این نوع از کاغذ دیواری ها یک لایه ی کاغذی لمینیت شده توسط یک روکش وینیلی جامد پوشش میدهد . این نمونه کاغذ ها از آنجاییکه سطح طزحدار آنها روکش وینیلی بسیار قوی دارند کاملا مقاوم هستند . این کاغذ ها هم در دسته بندی کاغذ های قابل شستشو و قابل کنده شدن قرار می گیرند. کاغذی با روکش وینیل جامد یا سخت در بسیاری از محیط های خانه که ممکن است رطوبت و چربی و لکه بگیرد قابل استفاده میباشد اما جهت استفاده در کارگاه ها و انباری ها و محیط هایی که تماس فیزیکی با کاغذ ایجاد میشود مناسب نمی باشند .

- کاغذ های وینیل فابریک بک:در این کاغذها لایه ای پوشیده از وینیل سخت روی سطح دکوراتیوشان لمینیت شده است .انواع اصلی آن در زیر معرفی شده اند.

- وینیل سخت یا جامد : این کاغذ شامل یک نوار وینیلی است که بر روی لایه ی پارچه ای یا کاغذی لمینیت شده است . و عموما بسیار مقاوم تر از نمونه هایی است که در بالا به آن اشاره شد زیرا وینیل از نوع جامد است و از نوع مایع آن استفاده نشده است . این گونه کاغذ ها برای مشتریانی که به دنبال کاغذ صد در صد قابل شستشو ، ضد لک و مقاوم میگردند مناسب است. - 2 کاغذی : این نمونه از کاغذها اشاره دارد به انواع کاغذ دیواری هایی که پایه ی کاغذی دارند که سطح طرحدار بر روی آنها چاپ می شود . درست است ، کاغذها روکش نشده اند ، اما برخی روکشی دارند که بر روی جوهر کشیده شده و از آن محافظت میکند. 3 - کاغذ های وینیلی نون وون غیر بافته شده : این کاغذ ها از یک کاغذ نون وون با یک صفحه ی وینیلی تشکیل شده اند . زیرا آنها در مقابل آب بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ هستند ، عمدتا از این کاغذ میتوان در حمام و آشپزخانه استفاده نمود.

با ما تماس بگیرید

09121978874
09130137157
09109238545

یک مجم.عه تخصصی و کامل در سطح ایران


ماربورگ ، کلاسیک موریتز ، سری اسکالا ، کلاسیک موریتز ، سری کوچر ، لاسیک موریتز ، سری کاریزما ، ویا گرندی ، کلاسیک موریتز ، سری کامپندیوم ، فیوچر ، Marburg ، SIRP ، Marburg آلمان ، J&V و SIRP ایتالیا ، نشان استاندارد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا