این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تهیه ، مشاور و مجری طرح توجیهی سرمایه گذاری 0 تومان
1
ترخیص کالا و کارگزاری گمرکی کاردان تماس بگیرید
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید

طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران

%10
  • تهران تهران شمال
1
دیسکانت ضمانت نامه بانکی و LC داخلی تماس بگیرید

دیسکانت ضمانت نامه بانکی و LC داخلی

%0
  • تهران تهران شمال
1
 بیمه سامان نمایندگی هنگامه امانی کد 88013 تماس بگیرید
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران تهران حومه
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
تهیه ، مشاور و مجری طرح توجیهی سرمایه گذاری 0 تومان
سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی 2 تا 5 برابر بانک 0 تومان
فروش املاک حراجی در دبی تماس بگیرید

فروش املاک حراجی در دبی

%0
  • اصفهان اصفهان
بیمه های عمر و سرمایه گذاری تماس بگیرید

بیمه های عمر و سرمایه گذاری

%0
  • تهران تهران غرب
اتوبار ولیعصر اسلامشهر تماس بگیرید

اتوبار ولیعصر اسلامشهر

%0
  • تهران اسلامشهر
شرکت سرمایه گذاری عیاران تماس بگیرید

شرکت سرمایه گذاری عیاران

%0
  • البرز کرج
طرح توجیهی وامکان سنجی اقتصادی تولید قیرباکامفار تماس بگیرید
نیسان بار ایساتیس یزد تماس بگیرید

نیسان بار ایساتیس یزد

%0
  • یزد یزد

جدیدترین آگهی سرمایه گذار

فروش شرکت کشتیرانی

در استان تهران تهران مرکز, | سرمایه گذار

شرکت کشتی رانی آوای دریای خزر در سال 1382 در بندر انزلی با مجوز سازمان بنادر تاسیس گردید . در سال 1388 اینجانب به اتفاق دو نفر از دوستانم سهام آنرا از صاحبان قبلی خریدیم و صلحنامه در دفتر اسناد رسمی صادر و پس از تشریفات مربوطه در سازمان بنادر و اداره ثبت شرکتها روزنامه رسمی صاحبان جدید منتشر گردیدو همزمان با تغییرات مذکور دفتر مرکزی شرکت را از بندر انزلی به تهران انتقال دادیم . دو سال بعد شریک جدیدی به جمع ما اضافه گردید که به علت سکونت در بندر عباس سرپرستی شعبه بندر عباس را به عهده گرفت . در سال گذشته اینجانب سهام سه نفر شرکاء دیگر را خریدم و اکنون صد در صد سهام متعلق به اینجانب می باشد . موضوع مجوز شرکت ، نمایندگی کشتیرانی است که اکنون تحت عنوان کارگزاری ترابری دریائی نامیده می شود . اخذ نمایندگی خطوط کشتیرانی داخلی و خارجی ، اعطاء نمایندگی به خطوط داخلی و خارجی ، بستن کشتی در بنادر به نام شرکت ، خروج کشتی به نام شرکت ، چارترینگ انواع کشتی حمل کننده سوخت و مواد نفتی ، گاز ال پی جی ، متانول ، قیر ، فله بر و کانتینری و عملیات فورواردری از فعالیتهای شرکت می تواند باشد . در حال حاضر با توجه به فعالیتها ی شرکت در زمینه تهیه کشتی های حامل گاز ال پی جی و مواد نفتی و سوختی مشتریان بالقوه برای اینگونه کشتی ها وجود دارد که اینجانب روی درخواستهای مذکور مشغول فعالیت می باشم و طبیعتا با انتقال سهام ، کلیه منافع عملیات اشاره شده به سهامداران جدید منتقل خواهد شد .
شایان ذکر است که همزمان با انتقال سهام در دفتر اسناد رسمی تعهد نامه محضری خواهم داد مبنی بر اینکه کلیه بدهیهای احتمالی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و بخش خصوصی تا زمان نقل و انتقال به عهده اینجانب خواهد بود . چنانچه صاحبان جدید شرکت دارای مدیر عامل واجد شرایط باشند می توانند مدیر عامل مورد نظر خود را جایگزین مدیر عامل فعلی نمایند . در غیر اینصورت مدیر عامل فعلی می تواند با عقد قرارداد جدید به کار خود ادامه دهد . مدیر عامل فعلی یک وکالتنامه محضری بلاعزل برای انتقال ده در صد سهامی که طبق مقررات باید به نام ایشان باشد داده است و یک وکالتنامه دیگر برای انجام امور شرکت از طرف ایشان به اینجانب داده است . از لینک زیر می توان در سایت سازمان بنادر فعال بودن شرکت را رهگیری نمائید وارد لینک زیر می شوید و در قسمت جستجوی شرکتهای کارگزاری نام آوای دریای خزر و زیر آن شماره ثبت 212214 را وارد می کنید و کلمه جستجو را کلیک می نمائید
http://aca.pmo.ir/SitePages/Home.aspx
چنانچه اطلاعات و توضیحات بیشتری مورد نیاز باشد مطلع فرمائید تا در اختیارتان قرار دهم لیکن برای توضیحات بیشتر و یا مسائلی از قبیل قیمت ، ارتباطات و پتانسیل های موجود که ممکن است در اینجا ذکر نگردیده لازم است تا در جلسه حضوری در مورد آنها صحبت شود .
با تشکر


کشتی رانی ، حمل و نقل ، سرمایه گذاری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا