این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات بازرگانی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات بازرگانی

فروش ورق آلومینایز تماس بگیرید

فروش ورق آلومینایز

%0
  • تهران مرکز
فروش ورق  قلع اندود (تین پلیت) تماس بگیرید

فروش ورق قلع اندود (تین پلیت)

%0
  • تهران مرکز
فروش مواد اولیه لاستیک تماس بگیرید

فروش مواد اولیه لاستیک

%0
  • تهران مرکز
ترخیص کالا , بازرگانی مهیار تجارت خاورمیانه تماس بگیرید
فروش پارچه تماس بگیرید

فروش پارچه

%0
  • اصفهان
ترخیص کالا توسط کارگزاری رسمی گمرک ایران تماس بگیرید
فروش مواد غذایی به صورت عمده و خرده تماس بگیرید
خدمات بازرگانی و ثبت سفارش تماس بگیرید

خدمات بازرگانی و ثبت سفارش

%0
  • ارومیه

صنایع ایران: خدمات صدور گواهینامه استانداردهای بین المللی (ISO)

در تهران شمال, زعفرانیه | آگهی های خدمات بازرگانی

صنایع ایران
خدمات صدور گواهینامه استانداردهای بین المللی (ISO)

به نام خدا
ایزو چیست؟
ایزو در واقع حروف اختصاریInternational Organization for Standardization که به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی می باشد .ایزو یک شبکه از مؤسسات استاندارد ملی در ۱۴۷کشور دنیا است ؛ بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو سوئیس که از سال 1926فعالیت خود را آغاز کرده ، می باشد که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را دارد.
شرکت QAL-UK (Quality Assessment Lia) یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه ایزو است که توسط سازمان اعتباردهی ASCB-Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPEاتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است .
مرکز این شرکت در انگلستان بوده و علاوه بر آن دفاتر این شرکت در نقاط مختلف در حال فعالیت و ارائه خدمات ممیزی و ثبت و صدور گواهینامهایزو به مشتریان می باشند . QAL-IRAN نیز به عنوان نماینده انحصاری شرکت بین المللی QALدر خاورمیانه با مرکزیت ایران فعالیت خود را در زمینه ممیزی سیستمهای مدیریت کیفیت وارائه خدمات آموزشی آغاز نموده و با استفاده از ممیزین متخصص و کارآمد تلاش دارد با درک عمیق نیازهای مشتریان، افزایش کارایی، اثربخشی و بهبود مستمر فرآیندهای آنان، در سازمانهای طرف قرارداد خود ارزش افزوده ایجاد نماید.

خدمات صدور گواهینامه استانداردهای بین المللی (ISO)

ISO 9001:2008 ( سیستم مدیریت کیفیت) : نحوه مدیریت بر سازمان برای تامین نیازمندیها و انتظارات مشتری را دربرمیگیرد و مستقل از اندازه سازمان و نوع محصول یا خدمت برای کلیه بنگاهها و موسسات اقتصادی کاربرد دارد.

ISO 14001:2004 ( سیستم مدیریت زیست محیطی ) : به مجموعه معیارها و روشهایی که برای کنترل و بهبود عملکرد زیست )محیطی سازمان ایجاد و اجرا می شود سیستم مدیریت زیست محیطی سازمان اطلاق می شود. استانداردی که به سازمان شما کمکمی کند تا خطرات آن را بعنوان قسمتی از کار روتین تجاری خود مشخص، اولویت بندی و مدیریت کنید . این استاندارد بیشتر بر اساساستاندارد کیفی ایزو 9001 می باشد ولی اثرات زیست محیطی را در نظر می گیرد.

OHSAS 18001:2007 ( سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مشاغل ) : شرایط و عواملی که بر روی سلامتی و آسایش کارکنان ، کارگران موقت ، کارکنان پیمانکار ، بازدیدکنندگان و هرفرد دیگری درمحیط کار تاثیر بگذارد را به عنوان ایمنی و بهداشت شغلی می شناسیم.

HSE ( ایمنی بهداشت حرفه ای محیط زیست در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ) : نظام واحدی است که صنایع برای یکپارچه کردن و ) روندی HSE رسیدن به دید منطقی و فراگیر در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به کار می گیرند.به عبارتی ساده تر استانداردمدیریتی برای پوشش دادن نقاط ضعف ایمنی و بهداشتی یک مجموعه صنعتی خواهد بود.

ISO 22000:2005 ( سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی) : این استاندارد رویکردی سیستماتیک در اختیارتان قرار می دهد تولید تجهیزات، ماشین آلات و مواد ،(catering) که کلیه جنبه های زنجیره غذا، از خریدمواد خام تا مصرف نهایی در رستوران، تهیه غذاشیمیایی، و بخش خدمات نظیر کنترل آفات، شستشو، حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش قرار می دهد.

ISO 10002: 2004 ( سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری ) : هدف اصلی این استاندارد اثربخش نمودن فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان و نحوه برخورد سیستماتیک با شکایات در سازمان ها می باشد که در نهایت ارتقاء کیفیت عملکرد سازمان و جلبرضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت و نهایتاٌ منجر به یکپارچه سازی سازمان ها در نحوه تعامل با مشتریان و برخورد با شکایات آن هابر طبق یک الگوی جهانی خواهد شد.

ISO 27001:2013 ( سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ) : امنیت اطلاعاتی حفظ محرمانگی،جامعیت،دقت و در دسترس بودن اطلاعات میباشد. سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ریسک های بحرانی اطلاعات سازمان را کاهش میدهد و ایناستاندارد برمحرمانه بودن ، یکپارچگی و در دسترس بودن اطلاعات سازمان تاکید دارد. هدف از پیاده سازی این استانداردتدوین استانداردهای پایه ای جهت کنترل های امنیتی مورد نیاز برای حفاظت از سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی میباشد. تمام سازمان هایی که اهمیت اطلاعات و محرمانه نگه داشتن آنها را می دانند واطلاعات حساس و محرمانه آنهامیبایست به هر طریقی محافظت شود.

ISO TS/29001:2010 ( سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی ) : این استاندارد برای همه سازمان استاندارد سازی و پیشرفت را TS هایی است که در زنجیره تامین صنعت نفت و گاز فعالیت می کنند. گواهی ایزو 29001در این بخش تضمین می کند.

ISO 13485: 2003 ( سیستم مدیریت تجهیزات پزشکی) : این استاندارد بمنظور کمک به سازمان ها در طراحی، توسعه، نصب و راه اندازی محصول و ارائه خدمات در زمینه تجهیزات پزشکی طراحی و تدوین شده و حاوی الزاماتی است کهسازمان ها را در طراحی، توسعه و تدارک خدمات مربوطه راهنمایی می کند.

ISO 10015:1999 ( سیستم مدیریت آموزش) : این استاندارد راهنمایی هایی را جهت یاری رساندن به سازمان و کارکنان آن هنگام پرداختن به مسایل آموزشی ارایه می دهد . این استاندارد می تواند هرگاه به منظور تفسیرموارد ”تحصیلات “ ونیز به راهنمایی نیاز باشد، مورد استفاده ISO ”آموزش ” در استانداردهای مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت سری 9000قرار گیرد. هر نوع ارجاع به آموزش در این استاندارد همه نوع آموزش و تحصیلات را شامل می شود.

CE : نشانی است که پس از دریافت آن میتوان محصولات و تولیدات خود را درحوزه خاورمیانه صادرات کرد.

ISO IWA2 ( سیستم مدیریت کیفیت در سازمانهای آموزشی ) : هدف از توافق کارگاهی بین المللی 2 IWA تهیه و تدارک خطوط راهنما جهت یاری رسانی به سازمانهایی است که تولیدات و خدمات آموزشی ارائه داده و تصمیم در بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت اثربخش بمنظور تحقق الزامات 9001:2000 ISOرا داشته اند، میباشد. اسامی استانداردهای صادر شده از کمپانی QAL

استاندارد جهانی سنجش رضایتمندی مشتری ISO 10004:2012

استاندارد جهانی رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002:2014

سیستم مدیریت کیفیت در صنایع خودرو سازی ISO 16949:2009

نشان غذای حلال نشان حلال

سیستم مدیریت کیفیت برای شرکت های بازرسی ISO 17020:2012

سیستم تائید صلاحیت آزمایشگاه های آزمون ISO 17025:2005

استاندارد روش های خوب ساخت مواد خوراکی GMP Standard

جایزه ملی بهره وری EFQM

استاندارد مدیریت مطمئن سازی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ISO 20815:2008

گواهینامه مواد غذایی در سطح بین المللی GLOBAL GAP

استاندارد ساخت ابنیه– پله ها و دهانه پله ها ISO 3881:1977

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاههای پزشکی ISO 15189:2012

استاندارد مدیریت ریسک در صنعت تجهیزات پزشکی ISO 14971:2007

استاندارد استریلیزه کردن دستگاههای پزشکی ISO 17664:2004

استاندارد سیستم فست فودها SFBB

سیستم مدیریت یکپارچه IMS

استاندارد جهانی مدیریت ریسک ISO 31000:2009

استاندارد جهانی مسئولیت پذیری ISO 26000:2010

استاندارد جهانی ارزشگذاری برند ISO 10668:2010

مجوز صادرات محصول به خاورمیانه CE نشان(انطباق)

سیستم تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط بحرانی HACCP

استاندارد مراکز درمانی ISO IWA1:2005

صنایع ایران با وجود کادر مهندسی بسیار قوی ، تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری ، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع ، همکاری با تولید کنندگان معتبر داخلی ، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث گردید این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه های زیر سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی ، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

- ارائه خدمات مشاوره در زمینه های مختلف صنایع ( برندینگ, طراحی لوگو, چاپ و تبلیقات )
- مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنایع
- مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنایع
- طراحی و احداث واحدهای صنایع ( تاسیسات و ابنیه )
- اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنایع
- تامین و تدارک کلیه لوازمات صنایع ( ابزارآلات, ملزومات ایمنی, ماشین آلات صنعتی, ماشین سازی, برق, الکترونیک, اتوماسیون صنعتی, انرژیهای نو و پاک )
- همکاری آموزشی و مشاوره ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنایع ( صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO )
- فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنایع ( سخت افزار, نرم افزار, سیستم های جامع و خدمات اینترنت, طراحی وب سایت, شبکه و سیستم های مدیریت CRM )
- مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنایع
- تامین مالی
ما به دنبال ایجاد فرصت های جدید برای کسب و کار شما هستیم, فرصت های کسب و کار نباید از دست بروند، در دسترس بودن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار می تواند به تحولی مثبت در فضای کسب و کار شما بینجامد, برای شروع و اثبات عملی اینکه ما هوای شما را داریم با ما تماس بگیرید.
صنایع ایران


صنایع ایران ، هلدینگ صنایع ، مشاور طرحهای صنایع ، مجری پروژه های صنایع ، طراحی انواع بسته بندی صنایع ، بازاریاب فروش محصولات صنایع ، صدور گواهینامه استانداردهای بین المللی ISO

تهران / تهران شمال / زعفرانیه     خدمات بازرگانی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا