این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر تجهیزات فیزیوتراپی تماس بگیرید

تعمیر تجهیزات فیزیوتراپی

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
1
فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون تماس بگیرید

فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون

%0
  • تهران مرکز
اجاره ویلچر در مشهد تماس بگیرید
اجاره تخت بیمارستانی برقی در مشهد تماس بگیرید
اجاره هولتر ریتم قلب ۲۴ ساعته تماس بگیرید
دستگاه بادکش تایوانی تماس بگیرید

دستگاه بادکش تایوانی

%0
  • تهران مرکز
فروش ویسکومتر بیوجد چین Biuged 0 تومان

فروش ویسکومتر بیوجد چین Biuged

%0
  • تهران شرق

دستکاه مگنت پرتابل خانگی

در استان تهران تهران غرب, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

دستگاه مگنتو تراپی کمپانی ایتالیایی GLOBUS با میدان مغناطیس پالسی جهت بایواستیمولاتور و بهبود آسیب های بافتی و سیستم استخوانی بدن.

MAGNUN XL PRO در کل دارای 28 برنامه می باشد، 32 برنامه جهت کنترل درد و حوزه سلامتی، 14 برنامه فیتنس و زیبایی و 10 محل برای برنامه ریزی توسط کاربر.

MAGNUN XL PRO امکان درمان بیماری ها بطور عمقی و بطورخاصتر با توجه به سلونوئید جدید که ما حصل مرکز تحقیقات GLOBUS با همکاری با مهم ترین کلینیکهای فیزیوتراپی دنیا است را فراهم می آورد. همچنین امکان درمان نواحی بزرگ مانند پشت و نواحی کوچک مانند مچ را فراهم می کند.

وارد شدن به حوزه Home Visit و درمان در منزل بیماران مقوله جدیدی است و بیشتر فیزیوتراپ ها به این مسئله روی خوش نشان می دهند. اما استفاده از تجهیزات الکتروتراپی محدود به تجهیزات کلاسیک این حوزه است. کمپانی گلوبوس با تکیه بر نوگرایی و رفع محدودیت های فیزیوتراپیست ها دستگاهای مگنت خود را در این راستا معرفی می کند تا به عنوان تنها دستگاه مگنت تراپی قابل حمل در بازار راه را برای پیشرفت و متفاوت بودن این متخصصین هموار کند. دستگاه های مگنت قدیمی متکی و وابسته به کلینیک و استفاده از تخت و سلونوئید های بزرگ و پر استهلاک هستند. دستگاهای مگنت تراپی magnum کمپانی Globus از از کاف های کشی قابل حمل استفاده می کنند که به راحتی همرا با کیف خوش فرم آن می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. استفاده از مگنت پرتابل به علت وسعت درمانی آن می تواند می تواند سکوی پیشرفت برای متخصصین و علاقه مندان به حوزه home visit باشد.

همراه با این مگنت ها تشکچه های کویل داری به صورت آپشنال ارائه می شود. این تشکچه ها بسیار نرم می باشند و پر بازده هستند و در داخل آنها کویل های مغناطیسی قرار گرفته است که به راحتی می توان روی سطح زمین پهن شوند و بیمار با دراز کشیدن و یا نشستن روی آنها کار درمان خود را بدون درک تجربه بستری شدن همراه با لذت انجام دهد. استفاده از این تشکچه در مسئله درمان بیمارنی که دچار شکستگی کمر، لگن و با پا شده اند بسیار خوب ظاهر می شود. زیرا این بیمارن دیگر نیازی به بالا رفتن از تخت و کمک دیگران در حین پروسه درمان ندارند.

جهت مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش این تجهیزات با ما تماس بگیرید:
با تشکر
شرکت توان افزا بهبود- بخش فنی
سایت:
www.tavanafza.com
تلفن و فاکس
66436380 - 021
66901031 – 021
ایمیل:
tec@tavanafza.com
آدرس:
تهران - خیابان ستارخان - خیابان پاتریس لومومبا - خیابان سیامکی - پلاک 13
کلمات کلیدی:
استیمولاتور، توانبخشی، فیزیوتراپی، توان افزا بهبود،التراسوند توانبخشی، التراسوند فیزیوتراپی، لیزر کم توان، لیزر پر توان، مگنت تراپی، استیمولاتور ورزشی، الترا سوند زیبایی، التراسوند ، الکتروتراپی، تنس عظلانی، دستگاه تنس عظلانی، استیمولاتور قابل برنامه ریزی، بایواستیمولاتور، توانبخشی، الکتروتراپی، تجهیز کلینیک فیزیوتراپی، دیاترمی فیزیوتراپی، تجهیز کلنیک توانبخشی، بیمارستان، TECARTHERAPY ، درد مزمن، آسیب تاندون، درمان کوفتگی بافت، شرکت توان افزا بهبود، Globus، نمایندگی شرکت ایتالیایی، دیاترمی، TECAR، دیاترمی، دیاترمی فیزیوتراپی ، لیزر پزشکی، TENS، FES، EMS، EMNS ، دستگاه TENS ، دستگاه FES، دستگاه MENS ، دستگاه EMS، قیمت تجهیزات الکتروتراپی، قیمت تجهیزات فیزیوتراپی، قیمت دستگاه لیزر تراپی، قیمت دستگاه دیاترمی، قیمت دستگاه مگنت، قیمت دستگاه التراسوند فیزیوتراپی، قیمت تجهیزات الکتریکی فیزیوتراپی، هزینه تجهیز کلینیک، کامبینیشن، دستگاه کامبینیشن پرتابل، کامبینیشن فیزیوتراپی


استیمولاتور ، توانبخشی ، فیزیوتراپی ، توان افزا بهبود ، التراسوند توانبخشی ، التراسوند فیزیوتراپی ، لیزر کم توان ، لیزر پر توان ، مگنت تراپی ، استیمولاتور ورزشی ، الترا سوند زیبایی ، التراسوند ، الکتر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا