این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله

در استان تهران تهران شرق, | خرید و فروش پوشاک

تی شرت آستین بلند یا اباعبدالله، طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. طراحی ظریف و خیره کننده آن که با رنگ قرمز و سفید انجام شده است بسیار چشم نواز است و همچنین وسط طرح با کلمه زیبای (یا اباعبدالله) مزین شده است. جنس این تی شرت از پارچه پنبه است که در سایز های S,M,L,XL ارائه شده است که شما هنگام ثبت سفارش می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. امیدواریم این محصول مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد.
مشخصات:
نوع برند محصول: طرح یا اباعبدالله
جنس: پارچه پنبه
سایز بندی: Small, Medium, Large, Xlarge (هنگام ثبت سفارش می توانید سایز مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب کنید)
طراحی آستین: آستین بلند
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی

روش خرید: برای خرید پس از ورود به سایت www.helishop.ir و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهدهسایر محصولات به فروشگاه هلی شاپ مراجعه شود.
http://www.helishop.ir هلی شاپ متنوع ترین فروشگاه اینترنتی ایرانیان: بررسی ، انتخاب و خرید آنلاین


خرید تی شرت محرم ، خرید تی شرت یا ابا عبدالله ، خرید تی شرت مشکی ، خرید تی شرت عزاداری ، خرید تیشرت مخصوص محرم ، تی شرت جدید محرم ، تی شرت آستین دار محرم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا