این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

فروش و کرایه دیتاپروژکتور در مشهد تماس بگیرید
1
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

PS4 PRO 7116B REGEN 2 22,500,000 تومان

PS4 PRO 7116B REGEN 2

%0
  • اسلامشهر
نوین سلز (کالای خانگی اقساطی) 123,456,789 تومان
پخش کننده DVD تماس بگیرید

پخش کننده DVD

%0
  • اصفهان
NTSC ضبط و پخش DVD تماس بگیرید

NTSC ضبط و پخش DVD

%0
  • اصفهان

ویدئو پروژکتور

در استان تهران تهران شرق, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روشهای آموزشی دچار تحولی عظیم گردیده اند .یکی از مهمترین این روش ها، ویدئو پروژکتور می باشد. استفاده از این ابزار در عرصه بازرگانی و تجاری هم چنین در سمینارها و کنفرانسها موجب تحول عظیمی در انتقال مفاهیم به مخاطب شده است. برای انتخاب یک دستگاه ویدئو پروژکتور باید همواره به دنبال یافتن آیتم های مناسبی بود، در این راستا شرکت فاطر رسانور(نمایندگی رسمی پاناسونیک) با بهره گیری از توانایی خود توانسته در این زمینه گام بردارد. ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سه سطح ، جهت سالنهای کوچک ،متوسط و بزرگ متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید شده است. در این ویدئو پروژکتورها می توان به تکنولوژی ساخت LCD، شدت روشنایی بالا، رزولوشن بالا ، کنتراست بالا، وزن کم ، قابلیت حمل، طول عمر لامپ مناسب اشاره کرد. هم چنین این ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال به شبکه از طریق پورت LAN را دارد ،که امکان دریافت تصاویر از دستگاه های مختلف متصل به شبکه را فراهم می سازد.
برای مشاهده ی قابلیت های مختلف ویدئو پروژکتور پاناسونیک، آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید:
http://www.pfrnco.com/catalog/video-projector



پروژکتور ، ویدئو پروژکتور ، ویدیو پروژکتور ، ویدئوپروژکتور ، دیتا پروژکتور ، ویدئو دیتا پروژکتور ، قیمت ویدئو پروژکتور ، پروژکشن ، فروش ویدئو پروژکتور ، ویدیوپروژکتور ، ویدئو پروجکشن ، ویدیو پروجکشن ، ویدئو پروژک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا