این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

فروش سیم خاردار تماس بگیرید

فروش سیم خاردار

%0
  • تهران تهران جنوب
قیمت سیم خاردار تماس بگیرید

قیمت سیم خاردار

%0
  • تهران شهرری
سیم خاردار تماس بگیرید

سیم خاردار

%0
  • تهران شهرری
توری حصاری پارسه تماس بگیرید

توری حصاری پارسه

%0
  • تهران تهران غرب
مخازن گاز مایع LPG تماس بگیرید

مخازن گاز مایع LPG

%0
  • فارس شیراز

جدیدترین آگهی آهن آلات

خرید و فروش آهن الات (آهنین افلاک) تماس بگیرید
توری استیل 304 پارسه تماس بگیرید

توری استیل 304 پارسه

%0
  • تهران مرکز
توری حصاری پارسه تماس بگیرید

توری حصاری پارسه

%0
  • تهران غرب
فروش ورق گالوانیزه تماس بگیرید

فروش ورق گالوانیزه

%0
  • تهران جنوب
خرید بوته گرافیتی ارزان تماس بگیرید

خرید بوته گرافیتی ارزان

%0
  • تهران جنوب
خرید شمش روی از پارس بوته تماس بگیرید

خرید شمش روی از پارس بوته

%0
  • تهران جنوب

فنس و توری گلستان

در استان تهران تهران مرکز, | آهن آلات

شرکت توری و فنس گلستان با استفاده از بهترین ، مناسبترین و مرغوبترین نوع مواد اولیه وبه کارگیری کادر علمی مجرب در واحدهای مختلف اقدام به تولید انواع توری ساختمانی ، حصاری و صنعتی نموده است .این شرکت در سال 1345 در زمینی به مساحت 10،000 متر مربع فعالیت خود را تحت عنوان صنایع خانه کوچک آغاز نموده است .تولیدات اولیه این مجموعه شامل انواع حفاظ های ساختمانی ، درب و پنجره های فلزی و کابینت ها بوده است .

در سال 1385 با احداث دو سالن مجزا خط تولید انواع توری تحت عنوان و برند توری و فنس گلستان آغاز به تولید و عرضه بیش از 17 نوع توری در رنگ ها و اندازه های مختلف به صورت گالوانیزه، روکش دار ( pvc )،رنگ الکترواستاتیک جهت صنایع گوناگون من الجمله صنایع ساختمانی ،راه ها و شهر سازی کشور نموده است.

در حال حاضر این واحد تولیدی مواد اولیه خود را با حداقل هزینه و کیفیت بالا تهیه نموده و آماده ارائه محصول در اسرع وقت و با قیمتی رقابتی می باشد.

از جمله خدمات توری و فنس گلستان میتوان به موارد ذیل اشاره نمود : 1-تولید و توزیع انواع توری مش ، سرند ، گابیون ، فنس ……و دیگر محصولات 2-حمل رایگان و نصب ارزان در مکان مورد نظر شما 3-مشاوره و راهنمایی جهت احداث خط تولید انواع تولیدات فلزی و مفتولی

خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد همکاری با ما تماس حاصل فرمائید.شرکت توری و فنس گلستان مفتخر است تا بتواند در جهت پیشبرد اهداف خود از کمک ها ، نظرات و ایده های شما بهره مند گردد . بسیاری از موفقیت های امروز ما نتیجه اعمال نظرات مشتریان و کارشناسان محترم شرکت بوده است .


توری حصاری و فنس ، توری گابیون ، توری پرسی ، توری مش ، مفتول آهن سیاه ، مفتول گالوانیزه ، مفتول مسوار ، سیم خاردار ، سیم خاردار حلقوی ، پایه فنس ، نصب واجرای فنس ، حمل رایگان ، فروش رابیتس ، ، تولید را


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا