این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آشپزی

فودلا، رسانه اجتماعی غذا و سلامتی 0 تومان
اموزش آشپزی تا مبتدی 0 تومان

اموزش آشپزی تا مبتدی

%0
  • اصفهان
اموزش فصد خونی و حجامت 0 تومان

اموزش فصد خونی و حجامت

%0
  • تهران حومه

آموزش شیرینی مخصوص ماه رمضان

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزش آشپزی

در ماه مبارک رمضان تقریبا در هر خانه ای شیرینی های مخصوص ماه رمضان به چشم می خورد به خصوص در ضیافتهای با شکوه این ماه مبارک، همه از مهمانهای خود با شیرینی های مخصوص ماه رمضان پذیرایی می کنند.
ما امروز قصد داریم با آموزش انواع شیرینی های ماه رمضان به سفره افطار شما رنگ و بوی دیگری ببخشیم.مجموعه این آموزشها در یک DVD آموزشی برای شما گرد آوری شده است.

•●♥ҳ̸Ҳ̸ҳ ( ویژگیهای DVD آموزشی شیرینی های ماه رمضان ) ҳ̸Ҳ̸ҳ♥●•

1- DVD آموزش شیرینی، یک DVD تصویری می باشد که قابلیت نمایش در پلیرهای خانگی را دارد.

2- دی وی دی آموزش شیرینی ماه رمضان، کلیه نکات مهم کیک پزی و شیرینی پزی را به زبان فارسی و کاملا شیوا به شما تدریس می کند.

3- در DVD آموزش کیکهای ماه رمضان، تمام مراحل تهیه کیک و شیرینی مرحله به مرحله به شما آموزش داده می شود و شما می توانید همراه آن پیش روید و از نتیجه کار خود لذت ببرید.

4- شیرینی هایی که در این DVD آموزش داده می شود شامل:
آموزش پخت شیرینی گردویی،آموزش پختن شیرینی زبان،آموزش پخت شیرینی نخودچی،کیک میوه ای،شیرینی شکلاتی،شیرینی نارگیلی،کیک موله فرانسوی،کیک نارگیلی،بیسکویت کره ای،پخت کیک پاپ،آموزش نان شیرینی،پخت چیز کیک شکلاتی،زولبیا و بامیه و حلوا و ...می باشد.

5- شما می توانید با استفاده از راهنماییهای این DVD آموزشی، از پختن شیرینی های رنگارنگ لذت ببرید و از مهمانهای خود در ماه مبارک رمضان پذیرایی ویژه ای داشته باشید

ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا پرداخت کنید. و یا اینکه مبلغ آنرا آنلاین پرداخت کنید و از تخفیف ویژه فروشگاه استفاده کنید

محصول را از سایت ما سفارش دهید:

www.niazshop.ir



اگر در صفحه اصلی سایت، این محصول را ندیدید آن را در قسمت جستجوی محصولات جستجو کنید


روی خرید پستی کلیک کرده و با خرید اینترنتی محصول را درب منزل تحویل بگیرید سپس مبلغ را به مامور پست بدهید


**** برای هر گونه سوال و راهنمایی با شماره 09177131506 آقای خزاعی تماس حاصل کنید ****


آموزش شیرینی ماه رمضان ، شیرینی مخصوص افطار ، آموزش شیرینی مخصوص ماه رمضان ، آموزش شیرینی پزی ، آموزش شیرینی پزی به زبان فارسی ، آموزش پخت شیرینی ، آموزش پختن شیرینی ، آموزش پختن کیک ، آم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا