این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

ارائه پنل پیامکی تماس بگیرید

ارائه پنل پیامکی

%0
  • تهران مرکز
تبلیغات اقتصادی و گسترده تماس بگیرید

تبلیغات اقتصادی و گسترده

%0
  • تهران مرکز
برای دیده شدن کسب وکار، چه کارهایی بایدانجام دهیم؟ تماس بگیرید
ساخت حروف استیل و چلنیوم همکاری تماس بگیرید
طراحی و سئو سایت با قیمت مناسب و شرایط اقساطی تماس بگیرید
جلدمدارک و هدایای تبلیغاتی تماس بگیرید
3
چاپ بنر تماس بگیرید

چاپ بنر

%20
  • اصفهان
خدمات مرکز تماس همکال تماس بگیرید

خدمات مرکز تماس همکال

%0
  • تهران مرکز

مگنت تبلیغاتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

مگنت تبلیغاتی
معجزه ای در دنیای تبلیغات! مگنت تبلیغاتی قابل استفاده روی یخچال و تمام سطوح فلزی. گزینه ای مناسب جهت تبلیغات ماندگار علی الخصوص صنایع غذائی، شرکتهای تولید لوازم خانگی، شیرینی و شکلات، شبکه های هوشمند اینترنتی، رستورانهای بزرگ و... چاپ بر روی مگنت فرآیند پیچیده ای است که نیاز به کاردانی فراوان دارد.
مگنت ها با ماندگاری بالا و به دلیل محبوبیتی که در بین افراد دارند می توانند هدیه مناسبی برای تبلیغ نام تجاری شما باشند. در واقع افراد از مگنت ها برای نصب عکس های خانوادگی، مطالب مهم، یادداشت های مهم روزانه و غیره استفاده می کنند. پس بهتر است نام شما در کنار مهمترین و عزیزترین ها قرار گیرد و با هر بار نگاه به عکس عزیزانشان اسم شما در ذهنشان تداعی گردد و با پیشبرد هر یک از اهداف مهم یادداشت شده اهمیتتان مسجل شود.
مگنت ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ می توانند فضایی شاد برای محیط ایجاد کنند و همچنین به دلیل امکان تولید آنها با طرح و لوگو و رنگ بندی اختصاصی یک برند خاص گزینه مناسبی برای تبلیغ شماست.این محصول از قیمت ارزان و مناسب برخوردار بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.


مگنت ، مگنت تبلیغاتی ، وایت برد مگنتی ، قاب عکس مگنتی ، کارت اشتراک مگنتی ، تقویم مگنتی ، کارت ویزیت مگنتی ، تولیدکننده مگنت تبلیغاتی ، واردکننده مگنت تبلیغاتی ، خرید مگنت تبلیغاتی ، فروش مگنت تبلیغاتی ، منوی مگ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا